Is 't de trippel ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik drink Westmalle Trappist.... is dat wijvenbier![]()
![]()
Das wel een 14.gif waardquote:
Ah, je begint al als een echte ambtenaar te werken.quote:
Het Kanon, en een lekkere Grand Prestigequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zie net dat het 9.5% alc. is
dacht dat bier altijd maar 5% was
![]()
Ehm... wat is eigenlijk wel wijvenbierquote:
daar heb ik Milou's vader eens zo ziek van zien wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het Kanon, en een lekkere Grand Prestige![]()
.
rosé-bier enzo of witbier vind ik ook wel wijvenbierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ehm... wat is eigenlijk wel wijvenbier
Buckler, Lingens Blond...ehhh bestaan die nog wel ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ehm... wat is eigenlijk wel wijvenbier
Lingens blond wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buckler, Lingens Blond...ehhh bestaan die nog wel ?![]()
![]()
Anders ook nog grolsch grapefruitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Buckler, Lingens Blond...ehhh bestaan die nog wel ?![]()
![]()
Wibier is goed idd...wieckse witte van de tap, 's zomers op het teras.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef oshiro het volgende:
Witbier is lekker, ja. Mits lekker warm weer en citroen.
Ik wou je quotenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wibier is goed idd...wieckse witte van de tap, 's zomers op het teras.![]()
Zucht...was het maar zover..![]()
Met andere woorden...biertjes met fruitsmaak en natuurlijk alcoholvrij bier...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Anders ook nog grolsch grapefruit![]()
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met andere woorden...biertjes met fruitsmaak en natuurlijk alcoholvrij bier...[afbeelding]
zo ongeveer ja...alhoewel ik de lemon wel lekker vindquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Met andere woorden...biertjes met fruitsmaak en natuurlijk alcoholvrij bier...[afbeelding]
Ghegege...je hebt een icoontje meer in je balk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wou je quoten![]()
Tis nog even wennen die knopjes![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghegege...je hebt een icoontje meer in je balk...ken beurn toch...n00b mod..
![]()
ehm...die vind ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
en kriekjes natuurlijk
quote:
Ah, tuurlijk. Was ik ever vergetenquote:
En niet lekker aangeschoten raken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dronk ik weleens toen ik zwanger was...Gingen we stappen naar Baja of Nighttown of whatever, iedereen bier drinken dus ik ook, alleen dan dat waterige zooitje
![]()
Trauma hebben we eraan overgehoudenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk. Was ik ever vergetenWe hadden zeker veel pijn?
Is dit kind wel een beetje leuk dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Trauma hebben we eraan overgehouden. wij krijgen echt nooit meer kinderen
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar btw drinken tijdens de zwangerschap![]()
![]()
![]()
Dôhquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Samen ? Goh....moet ook wel als je een kloon bent![]()
Jahhhquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dit kind wel een beetje leuk dan?![]()
Nee, maar ik bedoelde met m'n post eik ook...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij zit er in alcoholvrij bier geen alcohol
daarbij kreeg ik er toch niet meer dan 2 weg
rest van de avond appelsap
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |