Bier, maakt je vager dan je lief isquote:
Narcisme anyone?quote:
Rijmt? Waarop dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
narcis-me...rijmt ook, leuk voor weer een kloon![]()
Stom!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
-me- op zijn engels op Bee en Dee...duh
luv you...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
-me- op zijn engels op Bee en Dee...duh
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Stom!
Dat ik dat niet inzag...
mompelt iets over eindigend op een m in het engels
Maar Sol, wanneer gaan wij eens neuqen?
Nou?quote:
Weet ik niet meer. Paar mensen in een topic laatstquote:
Yessss ...alle klonen in 1 topic bij elkaar.....teamoverleg!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Paar mensen in een topic laatst
jij bent de baasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nou?
Worden het dan de 4 non blondes of metallica? Om op de nostalgische tour te gaan
Neem je wel wat te blowen mee voor BeeDee dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:55 schreef DeeCruise het volgende:
Ik stel dan als eerste voor om bij de volgende vergadering die koffiekan door een raam te keilen, en het bij bier te houden...
Alleen voor BeeDee? Of iedereen dampt mee, of ik rook het lekker zelf op. Mijn longen zijn hun longen, denk eraan he!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neem je wel wat te blowen mee voor BeeDee dan?
Vodka? Wordt er nog vergaderd dan?quote:
Owww tuurlijk blowen jullie allemaal....ik sla alleen even overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Alleen voor BeeDee? Of iedereen dampt mee, of ik rook het lekker zelf op. Mijn longen zijn hun longen, denk eraan he!
Meer voor mij!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww tuurlijk blowen jullie allemaal....ik sla alleen even over![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |