Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle itquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
ohhhzooquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde met m'n post eik ook...dat je geen alcohol dronk toen je zwanger was..
![]()
ik heb de perfecte kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn zusje is gehandicapt, mn moeder werkt met gehandicapten, I think I can handle it
Oh, die pst had ik niet eens gezienquote:
roodquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die pst had ik niet eens gezien
Wat blief je, rood? zwart? blauw?
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh![]()
![]()
Ze staat in mijn FoBo... alleen ze heeft wel downsyndroom....kan je dat aan? Anders moet ik weer ff nieuwe kloon aanmaken
![]()
Is bier toch ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb hier nog een brand dubbelbock....geen idee hoe ik eraan kom, maar het staat iig koel![]()
Niet van mijquote:
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic daarover zitten lezen met een aantal posts erin van jou en ik heb respect voor wat je in die posts zegt.![]()
Gisterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij nou weer Mod
nog ffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:03 schreef DeeCruise het volgende:
Holy crap, is deze nog open/nog niet vol?
![]()
zulk een nieuws is niet gratisquote:
een wip achterop zijn 3wieler is genoeg om je note's te weten te komen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Echt welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulk een nieuws is niet gratis![]()
![]()
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnxxx lief van je! Heb je Milou's site weleens gezien dan?
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
Ik doe niet aan notes.
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je verwees daarnaar idd. Heb wel gekeken en er stonden heel veel links op de site die je opgaf..dus kon het niet vinden..![]()
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe niet aan notes, mods die me zien wel
Omg, we hadden een ban?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De laatste keer hadden we er 4, wat we na mijn ban erbij hebben gekregen weet ik niet![]()
succes dan maar morgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
zal ik nodig hebbenquote:
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste banquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah toen hadden we echt een kutweek![]()
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww dat was site van de sds. www.geocities.com/upanddown_met_milou is haar site. Alleen al een hele tijd niet bijgewerkt![]()
Yepz dat was heul niet prettig. Gelukkig hebben we het gered. Posten in R&Pquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg. Vandaar dat ik me zo down voelde, eerste ban
Weltusten !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:12 schreef oshiro het volgende:
Hoe wreed het ook mag klinken... ik moet jullie verlaten... morgen tentamen.
.
.
.
Hoewel dat echter niks gaat worden, en ik gewoon hier wil blijven.
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browserquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die ja...en nog steeds niets te vinden. Jammer.![]()
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Ik klikte je link aan een typte de site..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet ff heel die link copy/paste doen in nieuwe browser
Nee gewoon, no matches were found.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of kreeg je melding dat er teveel dataverkeer was ofzo?
ook dat zwarte stukje er8er dus: upanddown_met_milouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik klikte je link aan een typte de site..ff proberen..
![]()
Ik heb 'm gevonden !...wat een vrolijke meid..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook dat zwarte stukje er8er dus: upanddown_met_milou
Dat hield ik dan ook in mn achterhoofdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Koel...past perfect bij de bruine suede-laarzen die we vorige week hebben gekocht![]()
Wij zijn echt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat hield ik dan ook in mn achterhoofd![]()
Oh?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Onze bikini is anders wel van BjornBorg![]()
Tnxxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden !...wat een vrolijke meid..Leuke foto's..
![]()
![]()
sorry ff sig bijwerkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:39 schreef BeeDee het volgende:
Maar ga maar verder met de vrouwenpraat hoor !![]()
Ik ga wel slapen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja...dat...voordat ik ging slapen...dan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry ff sig bijwerkenmaar we roken er nog eentje
![]()
gezellig...wil je er een biertje bij? Of een wodka van mijn kloon?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik rook er ook nog eentje, of 2.
U riep?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezellig...wil je er een biertje bij? Of een wodka van mijn kloon?
wat een verrassingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:51 schreef BeeDee het volgende:
Dat sigaretje gaat dan zo het er nu naar uitziet toch een jointje worden. Ik ben dan ook bij tijd en wijle onverbeterlijk..![]()
Ik lust ook nog wel een biertje..[afbeelding]
Correctemundo...ben meer een bier manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat een verrassing![]()
@ Ludo...ik heb nog Amstel Gold ...zwaar bier staat er8erof Brand dubbelbock
@ DeeCruise.... voor wodka moet je echt bij mijn Q_B zijn
![]()
Een haaltje van mijn joint ben je toch ook niet vies van ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Correctemundo...ben meer een bier man
[afbeelding]
Hangt ervanaf, wat rook je?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een haaltje van mijn joint ben je toch ook niet vies van ?[afbeelding]
Maakt niet uit...staat allemaal koud in de onderste koelkastquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat het makkelijkste voor jou is.
Totaal onbekend hier....WW variant?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maakt niet uit...staat allemaal koud in de onderste koelkast![]()
@DeeCruise: jupiler heb ik alleen als ik in Brabant ben![]()
whooohoooo hockeydames in de finale
Skunk. Hasj al een tijd niet gerookt...wel een tijdje gedaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Totaal onbekend hier....WW variant?
Ben meer een hash roker
Meestal toch wel zonder bierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je in godsnaam je dagen dan door in het noorden? (jaja, voor mij is alles het noorden)
Hockeydames.....gheyl![]()
Veel gematigder knetter worden, en toch nog functioneren =quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Skunk. Hasj al een tijd niet gerookt...wel een tijdje gedaan...![]()
![]()
Veelzijdige biervoorraad !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maakt niet uit...staat allemaal koud in de onderste koelkast![]()
@DeeCruise: jupiler heb ik alleen als ik in Brabant ben![]()
whooohoooo hockeydames in de finale
Maar verre van compleetquote:
Nachtdienst ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Veel gematigder knetter worden, en toch nog functioneren =![]()
Men, wou dat ik thuis was....(nog 4 uurtjes)
Op de koffie dan maar![]()
![]()
@SoL: -5 respectpunten![]()
DAAAAAAMN: Magna Canta - moments in love![]()
Hoe raadt u hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
waar gaan we zometeen overigens verder?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe raadt u het
Maarrrrrrrr, er is goed nieuws: Over 4 uurtjes heb ik 6 dagen vrij!Werk zelf ook volcontinuediensten, kom "net" uit de middag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe raadt u het
Maarrrrrrrr, er is goed nieuws: Over 4 uurtjes heb ik 6 dagen vrij!hier: Storm verbroedert! Verbroeder dus *hier*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
waar gaan we zometeen overigens verder?
en nu maar vast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |