Erg kut, heb het nog maar even extra duidelijk aangegeven in de OP.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was hem voor. Had de spoiler al gelezen helaas dankzij die lummel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-01-2007 02:42:44 ]
Hilarisch weer allemaal van je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:43 schreef De_Ananas het volgende:
nee grapje dat heb ik allemaal verzonnen
offtopiquequote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
Hilarisch weer allemaal van je.
![]()
Ga je nu slapen, jochie en verkloot je dit topic verder niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat die in love is met zo'n heks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
"Not until you let go of that man"
Wat een held.![]()
Winterslaap.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef superhaagie het volgende:
22 jan. duurt nog veel te lang, hoe houden julle 24ers dat vol???
Gewoon op maandag ep 1 & 2 en op dinsdag ep 3 & 4 nog een keer kijken in HR HDTV 5.1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef superhaagie het volgende:
Ik wacht al vanaf mei, dan kunnen die 2 weken wachten tot de volgende aflevering er ook nog wel bij hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef superhaagie het volgende:
Idem, op die 2 weken zal het idd niet meer komen... :pquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf mei, dan kunnen die 2 weken wachten tot de volgende aflevering er ook nog wel bij hoor.
Ja, ze heten nou eenmaal niet allemaal Jansen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind de namen dit seizoen wel lastig hoor. Allemaal buitenlands.
Sterkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf mei, dan kunnen die 2 weken wachten tot de volgende aflevering er ook nog wel bij hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack is the mannnnnn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |