Dat ziet er weer heel vet uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:21 schreef MichielV het volgende:
De promo voor episode 5 is ook online te zien en guess what...Je kunt 'm hier bekijken.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. "Not good enough" moet toch wel de volgende TT zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Gave promo!
Sowieso!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Yep. "Not good enough" moet toch wel de volgende TT zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat ook maar ik zie 'm altijd als ie voorbijkomt als die gek uit Ghostbusters 2quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Jivis het volgende:
Ik herkende die Thomas Lennox trouwens meteen als die pa in de mr. Bean movieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ie maar niet zo haatdragend zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Curtisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. WhyyyyyyyyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed, maar wie gaat curtis opvolgen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zo haatdragend zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tony is ook dood hoor..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Goed, maar wie gaat curtis opvolgen?
Chase is er ook al niet meer.
En komt Tony nog terug.
Edgar mis ik ook welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
owja kut das waar ook hehe.quote:
Komt vast wel een hele stoere, grote kerel voor terug (die net iets minder stoer dan Jack is natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Goed, maar wie gaat curtis opvolgen?
Chase is er ook al niet meer.
En komt Tony nog terug.
Edgar mis ik ook welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een parodie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:30 schreef Merkie het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Wat slechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarschijnlijk net zo iets als 24 the Conspiracy of de Toyota reclame.. maar dan nog slechter..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:30 schreef Merkie het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Wat slechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:13 schreef Richardfun het volgende:
Woohoo, eindelijk geen spoiler tags meer
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curtis kan nu niets meer lerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef Wytze het volgende:
Leert Curtis, stomme boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop