Oz, dat was nog eens briljant. Samen met Sopranos het beste drama wat er ooit op TV verschenen isquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reily
hyperboolquote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hij heeft toch geen TomTom maar een GPS in ze mobiel?
Briljante serie. Maar nu weet ik nog steeds niet wie die FBI agent speeltquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reily
Je hebt gelijk hoor, het is Scott William Winters.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Briljante serie. Maar nu weet ik nog steeds niet wie die FBI agent speeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Indeed.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na vanavond dus helemaal geen spoilertags meer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En op 23 januari om 02:12 hoeven ook geen spoilerstags meer gebruikt te worden voor de eerste 12 minuten van aflevering 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na vanavond dus helemaal geen spoilertags meer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, wat een grappigerd ben je toch ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En op 23 januari om 02:12 hoeven ook geen spoilerstags meer gebruikt te worden voor de eerste 12 minuten van aflevering 5.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Haha, wat een grappigerd ben je toch ook.
Er is dus een First Lady. Maar waarquote:PERSONAL:
Married
Brother to Former President David Palmer
Brother to civil rights attorney Sandra Palmer
Boh! Wat een bolleboos.quote:EDUCATION:
Juris Doctorate
- Yale School of Law
Bachelor of Arts, Political Science
- Stanford University
Baseball scholarship to Stanford – NCAA Baseball Pitcher
Nou, ik zag Karen Hayes opeens met een trouwring, dus die zal het wel zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Merkie het volgende:
Profiel van PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA Wayne Palmert.
Wat lees ik daar:
[..]
Er is dus een First Lady. Maar waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? Zullen we raden?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://fox.com/24/profiles/bb.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nou, ik zag Karen Hayes opeens met een trouwring, dus die zal het wel zijn.
Dus neequote:PERSONAL:
Married – Karen Hayes
Staat er zo tof tussen.quote:CTU – Intelligence Agent, Los Angeles Domestic Unit
Saks Fifth Avenue, Beverly Hills CA - Shoe Salesman
CTU – Analyst, Los Angeles Domestic Unit
CTU – Analyst, Seattle Domestic Unit
MI6 – Senior Analyst
MI6 – Junior Analyst
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Staat er zo tof tussen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Staat er zo tof tussen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind er geen kut aanquote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Je had moeten reageren met 14.gif als PI en één of twee smileys naar keuze.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik vind er geen kut aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met 14.gif als PI en één of twee smileys naar keuze.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop