het argument klopt heus wel, maar 100 dagen is al heel veel voor een "time out".quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef CartWOman het volgende:
Wat een argumenten weer... ze kan niks voor zichzelf doen in de tijd dat de kids op school zijn.
Zou dat zo zijn werden weinig vrouwen nog moeder.![]()
Ongelooflijk kutwijf.
Go, Huubsel!![]()
Niks kunnen volbrengen? Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef avonne het volgende:
[..]
het argument klopt heus wel, maar 100 dagen is al heel veel voor een "time out".
Die luxe hebben andere moeders niet.
heb je Wilgo (toffe vent lijkt me) wel eens gezien?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef Brici het volgende:
ze kan haar Wilfgotje toch uitnodigen ???
ik bedoel het argument dat je thuis niet echt iets kunt oppakken, met al het geregel en die paar losse uurtjes tussendoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niks kunnen volbrengen? Geloof ik niks van.
Verder heb je absoluut gelijk, ze heeft genoeg kunnen 'bijkomen'.
Ze kan haar rijbewijs niet halen... wat een bull.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoel het argument dat je thuis niet echt iets kunt oppakken, met al het geregel en die paar losse uurtjes tussendoor.
Snappen doen ze het wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef Lieve het volgende:
Het jammere is dat er veel vrouwen zijn die een kind of kinderen krijgen en dan niet snappen dat dat levenslange verantwoordelijkheid krijgt. Dat het niet bij het baren blijft. Opvoeden, er voor je kinderen zijn.... dat hoort erbij.
Het is absoluut druk, maar bijv mijn beste vriendin is moeder van jonge 2 kids waar ze absoluut goed voor zorgt; ze heeft een partime baan en ze heeft een studie sinds kort voor haar werk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef avonne het volgende:
[..]
het argument klopt heus wel, maar 100 dagen is al heel veel voor een "time out".
Die luxe hebben andere moeders niet.
Joh, haar kinderen zijn nu maanden (en hadden er jaren kunnen zijn) bij haar zus. Als ze haar rijbewijs wil halen kunnen die kinderen best even bij haar zus (of ga lessen op tijdstippen dat de kids op school zitten). Studeren kan 's avonds. Afvallen kan de hele dag door.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoel het argument dat je thuis niet echt iets kunt oppakken, met al het geregel en die paar losse uurtjes tussendoor.
Je hebt gelijk dat er oplossingen zijn. Maar dingen oplossen gaat niet iedereen makkelijk af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Joh, haar kinderen zijn nu maanden (en hadden er jaren kunnen zijn) bij haar zus. Als ze haar rijbewijs wil halen kunnen die kinderen best even bij haar zus (of ga lessen op tijdstippen dat de kids op school zitten). Studeren kan 's avonds. Afvallen kan de hele dag door.
Ik vind het écht een bullshitargument van d'r.
Het zal sowieso wel erg stil in het huis worden denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er oplossingen zijn. Maar dingen oplossen gaat niet iedereen makkelijk af.
Laten we er maar over ophouden en feest vieren (of rouwen) dat ze weggaat.
Ik ga haar getier geloof ik wel missen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |