Legging is gedaan. Ik ga als volgt te werk: ik formuleer een duidelijke vraag. Wat kunnen de kaarten ons momenteel vertellen over 19 september 2007. Teneerste het toeval wil en je mag dit narekenen dat 99 dagen verwijdert zijn van de betreffende datum. Dit maakte het in mijn inziens makkelijker een duidelijke nu-midden-dan legging te doen.
(grappige toevoeging 19 9>99 dagen + 1 = 100)
12/6/2007(momenteel) Midden(+- maand 7/8) 19/9/2007(dan)
focussen..
gedaan:
Momenteel:
staven 88 staven in de lucht, geen mensen op de kaart. Een momentopname van het ogenblik. Het hier en nu zoals vele van ons dit meemaken. Alles is open. Advies van de kaart: laat je door de wind waaien. Het getal 8 staat voor oneindigheid. Het weerspiegeld een open situatie, ongebondenheid.
Dan het midden:
Koning van de pentakelsEen koning gecamoufleerd op deze kaart. 1 met zijn troon, zijn omgeving. Hij kan niet meer bereiken dan wat hij reeds verworven heeft. Tevreden zit hij erbij, hij is vredelievend, succesvol en gelukkig.
-zelfverwezelijking
Geniet van wat hij heeft, maar zal eventueel ervoor vechten om het te verdedigen. Koningen in de kaarten vertegenwoordigen de hoogst mogelijke menselijke uitdrukkingsvorm van een bepaalde energie, een bepaald element, een bepaalde weg der menselijke ervaring.
19 september 2007: Judgement day
De gehangene. Een persoon die op zijn kop hangt. Een verlicht symbool rond zijn hoofd(kaart 7 Grote Arcana) Ontspanning die op de totale aanvaarding volgt. Zaken liggen anders dan de heldere wereld die hij eerst voorgeschoteld kreeg. Het is eerder het tegenovergestelde ervan. De kaart lijkt veel op Jezus die gekruisigd werd echter de kaartenmakers hebben een positiviteit in de mythe gelegd door de kaart zo te tekenen/weer te geven.
-omgekeerde zienswijze
-aanvaarden van feiten
-overgave
-vrijheid van bewustzijn
-geduld, ontspanning
[ Bericht 0% gewijzigd door Spellmeista op 12-06-2007 22:44:09 ]