zoals ik het lees gaan we niet dood, maar gaan we een inzicht verkrijgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef amaranta het volgende:
Dus? Gaan we dood op 19 september?
19 september 2007 is de dag waarop het 7 jaar geleden was dat mijn broer overleed.
Wel symbolisch als we allemaal op dezelfde dag gaan...
Dat spijt me heel erg voor je..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef amaranta het volgende:
Dus? Gaan we dood op 19 september?
19 september 2007 is de dag waarop het 7 jaar geleden was dat mijn broer overleed.
Wel symbolisch als we allemaal op dezelfde dag gaan...
maar........... dan snap ik niet dat TS er zo'n negatief gevoel bij kan hebben. Als we met z'n allen een gebeurtenis meemaken die ons inzicht verandert, is dat toch niet negatiefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Dat spijt me heel erg voor je..
Kijk ook even naar de opmerking van teamlead..ik denk dat hij idd dichter in de buurt zit
Ik hoop het niet.... niet omdat ik fan van Bush ben, maar omdat dan Cheney president wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef amaranta het volgende:
Zou er iemand anders doodgaan? Bush ofzo?
een collectief inzicht lijkt me niet iets dat een oorlog kan veroorzaken. In tegendeel zelfs. Ik verwacht dan eerder een gebeurtenis die mensen dichter bij elkaar brengtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef amaranta het volgende:
Een dodelijk aanslag op Bush of een ander belangrijk iemand zou wel iets kunnen veranderen. Wellicht een oorlog?
Ik hoop dat het niks is. Ik vind het prima zoals het gaat.
hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef Elvi het volgende:
He bah nu word ik bang![]()
Ik wil nog wel n vriendje voor die tijd hoor!![]()
wachten op de volgende?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Demellie het volgende:
100den voorspellingen, maar toch moeten we wachten....
een oceaanbreukquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:42 schreef Spellmeista het volgende:
Hoe gaat verdomme die quote uit the Matrix ook alweer?
* Spellmeista denkt na..denk denk..
ahw..if u r the one..this is gonna be an exciting time Neo just like Morpheus predicted
ps. dit alles zou best wel eens een grote oceaanbreuk kunnen zijn, met de huidige klimatologische veranderingen in ons achterhoofd.
wees daar maar niet bang voor hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Spellmeista het volgende:
offtopic
laat jezelf niet in hokjes praten p8 zie ook dit topic: http://forum.fok.nl/topic/916026
offtopic
Is het niet zo dat iedereen dat wel denkt? Met al het nieuws dat je dagelijks meekrijgt over de steeds erger wordende situaties in het midden oosten enzo en vervuiling. Is het dan niet logisch dat je dat gevoel hebt net zoals elk ander mens? Iedereen die ik ken denkt dat er wel iets ergs gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef P8 het volgende:
toevallig heb ik geregeld het gevoel dat er echt iets gaat gebeuren.
Dat kan ik wijten aan een verkeerde schakel in mijn brein.
Ik doe er echter niets mee, maar ik heb zeker af en toe het gevoel dat "binnenkort" de complete pleuris uitbreekt.![]()
ik heb er nu al zin in.
Maargoed, prolly heb ik een psychotisch/neurotisch stukje in die grijze massa van me![]()
edit: Mijn gevoel
zie hier een topic hierover.
Exact!! Hoe ziek het ook is, sinds 11 september 2001 zit iedereen te wachten op de volgende gebeurtenis, geen kwestie van of, maar van wanneer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:03 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat iedereen dat wel denkt? Met al het nieuws dat je dagelijks meekrijgt over de steeds erger wordende situaties in het midden oosten enzo en vervuiling. Is het dan niet logisch dat je dat gevoel hebt net zoals elk ander mens? Iedereen die ik ken denkt dat er wel iets ergs gaat gebeuren.
Maareh... zomaar een vraag hoor...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef P8 het volgende:
toevallig heb ik geregeld het gevoel dat er echt iets gaat gebeuren.
Dat kan ik wijten aan een verkeerde schakel in mijn brein.
Ik doe er echter niets mee, maar ik heb zeker af en toe het gevoel dat "binnenkort" de complete pleuris uitbreekt.![]()
ik heb er nu al zin in.
Maargoed, prolly heb ik een psychotisch/neurotisch stukje in die grijze massa van me![]()
edit: Mijn gevoel
zie hier een topic hierover.
Waarom zou één keer fout betekenen dat je er altijd naast zit?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maareh... zomaar een vraag hoor...
Als er nou niks echt belangrijks gebeurt he..
Ga je er dan een willekeurige gebeurtenis in het buitenland bij zoeken,
of denk je dan volgende keer ook "whatever, ik haal me spookbeelden in m'n hoofd" ?
Lekker makkelijk om te zeggen : "ik denk dat er ooit binnenkort iets gaat gebeuren...! Let op mijn woorden !"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 06:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou één keer fout betekenen dat je er altijd naast zit?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:10 schreef dmace het volgende:
19 september 2007: 1 op de 5 mensen heeft "The Secret" gelezen ???
hoe bedoel je dat? Waaruit blijkt dat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Boswachtertje het volgende:
er is blijkbaar toch wel iets gaande
Whehe. Dat is 1 van de plekken waar SARS uitgebroken wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Forkbender het volgende:
Ik zit op 19 september 2007 wel mooi aan de andere kant van de wereld. (West Canada).
Omdat mensen er mee bezig zijn. En dat er iets gaande is, wil idd niet zeggen dat er werkelijk iets gaat gebeuren (had ik er even bij mogen vermelden iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:25 schreef P8 het volgende:
hoe bedoel je dat? Waaruit blijkt dat?
The light never left usquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef SlimShady het volgende:
ze zijn er al!
Volgens mij was dat vooral in China en in Toronto. Wellicht ook wel in Vancouver (er wonen heel veel Chinezen daar), maar ik zit toch vooral in de wildernis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Whehe. Dat is 1 van de plekken waar SARS uitgebroken was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |