Nog iets anders..
Eerder schreef ik over de eigenschappen van de planeten rond die dagen..even een quote:
quote:
* 9:9:9 Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!
Getalsmatig betekend 999 het volgende:
In de getallenmystiek het symbool is voor de handhaving van wet en orde tegen de machten van het kwaad.
Het getal 999 is oneven en dus mannelijk en gunstig, het bestaat uitsluitend uit negens, het gunstige getal. Het getal negen was, dank zij de vermenigvuldiging van het getal drie - een gunstig getal - zelf ook weer een gunstig getal. Het werd voorgesteld door drie driehoeken en men nam aan dat het de drie werelden symboliseerde. De drie-eenheid!
Het getal 999 vertegenwoordigt het water. Dit water helpt de mens het 3de niveau van bewustzijn te integreren, dat van " de Kennis van de Levensboom". Aldus verlaat de mens gestaag het actuele 2de niveau van " de Kennis van de Boom van Goed en Kwaad" (de polariteit - onze actuele werkelijkheid).
Na het getal 999 komt 1000, hetzelfde getal +1, ofwel hetzelfde getal maar dan een octaaf hoger, zoals je ook de 13 en de 1 in principe dezelfde tonen zijn. In veel tellers, zoals bijvoorbeeld popup blockers, gaat de teller tot 999, wanneer 1 erbij dan springt te teller op NUL, het begint opnieuw, ofwel zou je het een soort reset kunnen noemen.
Bijbels gezien staat het getal 666 voor het getal van het beest, de komst van de antichrist, iedereen zit nog steeds te wachten op de Antichrist, maar zelf denk ik dat we er midden in zitten, een ieder is op zijn eigen manier de anti-christ, ofwel van zijn geloof afgevallen, de goddeloze...666 een periode waarin de mensheid zijn geloof verliest om vanuit dat gegeven naar een dieper gewortelde waarheid op zoek te gaan. Vanuit de 666 periode, en tegelijkertijd begint men met een zoektocht naar een diepere waarheid IN zichzelf om uiteindelijk als een ongekeerde waarheid naar voren te komen, de 999 periode wordt ingeluid met een totale ommekeer van denken, en handelen, een periode waarin we onze ware afkomst collectief zullen herinneren...99,9% gecompleteerd +0.1%=100%, ofwel heelheid, volledigheid, pure zuiverheid, zuivere transparantie...
De Rode draad is hierin ook weer belangrijk, zoals ik ook vaak aangeef in mijn channelings…de rode draad in dit verhaal staat
ommekeer centraal, evenals
zuivering, helderheid, 90 graden verschuiving de dimensies...Nu de vraag: wat zou zo’n ommekeer teweeg kunnen brengen?? Ik heb er wel een idee over, ik zal daar later op terug komen…..