quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef jogy het volgende:[..]
Je kan er wel zeker van zijn dat als er iets wereldschokkends gebeurt op die datum dat dit topic als aanwijzing gezien mag worden dat de TS zijn voorgevoel spot on was ja
![]()
. En als er dus iet gebeurt op die datum dat je onder de noemer wereldschokkend kan stoppen zou het zelfs kunnen gelden als aanwijzing dat de TS daadwerkelijk een lijnjte heeft met bepaalde krachten/entiteiten/watdanook die dus in de toekomst kunnen kijken. Maar uiteraard is dat totaal onmogelijk dus zal het voor de meeste mensen onder toeval gegooid worden en blijven de zweefteven gewoon zweefteven die te goedgelovig zijn
![]()
.
Dat is natuurlijk onzin. Als er namelijk niets gebeurd dan zal dit topic heel snel vergeten worden, en zal er een nieuwe datum de kop op steken waarop dan iets staat te gebeuren. Dat zal zo doorgaan totdat er iets gebeurd en dan zal men roepen "Zie je nou wel" Beetje goedkoop en makkelijk natuurlijk.
Wat ik me nou afvraag. Wat voor ramp moet er op die dag precies gebeuren? Want ik kan me nog voorstellen als TS voor bepaalde soort dingen gewaarschuwd wordt. Als alle categorieen kunnen, dan vraag ik me af waarom hij geen 'informatie' heeft doorgekregen over andere dingen die zijn gebeurd tussen toen en nu?
Neem de orkaan in Azie, of de orkaan pas geleden in Amerika? Waarom kreeg ie dat niet door? Wie het ook is die TS die info gegeven heeft, die heeft dan gedacht van "nahhh, dat vertel ik em niet, en dat ook niet .... maar hey!! 19 sept. 07! Dat vertel ik 'm !!!"
Maar goed, ik weet nu al dat er op de 19e zo'n beetje alles kan gebeuren, hoe klein of wat dan ook, er kan een rots in Oezbekistan van een berg afvallen die een voorbij rijdende auto plet, en dat zal dan vast wel door iemand in dit topic gemeldt worden als 'bewijs'.