Oh dus dat is het! Dat we weer geld moeten weggooienquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef TeenWolf het volgende:
wat gek, een oom van een vriend van me had ook een keer een droom over 2007, namelijk dat een grote tsunami Amerika zou treffen.
Het is een man die soms dingen aanvoelt, soms gebeurt het hem dat hij eerstiemand in zijn droom ziet voor hij diegene ook daadwerkelijk voor het eerst ontmoet.
12 januari 2010 zegt weinig. de maand, dag en jaar zit geen 7 in, alleen de uitkomst van de optelling van dag , maand en jaar....07-07-2005 zou wat ander geweest zijn, alleen de uitkomst van de optelling van dag,maand en jaar blwordt dan ook geen 7 sterker nog, welke data je ook in 2005 zou nemen er komt nooit 7 uit bij de einduitkomst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Masta-t het volgende:
En dan hebben we nog dat 12 januari 2010 -> 1+2+1+2+1 = 7 en 7 is een priemgetal. net als 19!
ik voel de kracht...
REPENT SINNERS! THE END IS NEAR
Ik vind het ook altijd zo typisch, dat dit echt al een aantal jaren achter elkaar door diverse mediums/paragnosten verwacht wordt... Een keertje ernaast zitten, oké, maar blijkbaar komt dit toch elke keer weer terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:
Teenwolf. tnx for de ondersteuning...
Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen....dat zou een gevolg kunnen zijn van zo'n verschuiving van een tectonische plaat....tis natuurlijk maar een speculatie.....maar het zou kunnen....zo zijn er natuurlijk veel theorieen mogelijk...
Dat is niet zo vreemd. Nederland blijft kantelen, en onze waterschappen nemen het ook al jaren niet zo nauw.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo typisch, dat dit echt al een aantal jaren achter elkaar door diverse mediums/paragnosten verwacht wordt... Een keertje ernaast zitten, oké, maar blijkbaar komt dit toch elke keer weer terug.
dat ligt er maar net aan waar je woont hèquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar eh.. Als er zo een tsunami komt hè, wat zijn dan de kansen voor ons?
Hoog op het veen was het toch?....je hoeft je geen zorgen te maken daar...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij laten het water toch wegstromen naar Grunn
een magnetiseur masseert niet, die haalt blokkades open door er een hand op te leggen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Normalneo het volgende:
Ik was gisteren bij een massage vrouwtje en die doet via magnetisme en de bron masseren en ze begon na te vertellen dat we in het aquarius tijdperk zitten en noemde ook september. Het kwam erop neer dat je dna cellen zich aanpassen en we van binnen veranderen. September zou daar het heftigs in zijn!
verder heb ik weinig onthouden want ik werd natuurlijk heerlijk gemasseerd![]()
![]()
![]()
zij doet beidequote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
een magnetiseur masseert niet, die haalt blokkades open door er een hand op te leggen.
Alles om jou te pesten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:57 schreef Rasing het volgende:
M'n verjaardag, wat doe je?
Getalsmatig betekend 999 het volgende:quote:* 9:9:9 Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!
mschn dat je deze channeling interessant vind...ik heb hem nog geschreven voordat ik met mijn duim in gevecht raakte met het zaagblad van een zaagbank....ik verloor...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef Bastard het volgende:
Ommekeer op welk nivo moet ik dat zien? Is het heel dichtbij, persoonlijke ommekkeer.. is het een ommekeer in visie voor de mens? Is het een ommekeer als in.. we weten nu onomstotelijk bewezen dat we niet alleen zijn. Een ommekeer in energiegebruik.. Ik weet niet op welk nivo(s) het zich gaat afspelen, maar wel dat ik het heel intressant vind!
Je hebt gelijk hoor...ik zelf geloof ook heilig in een betere wereld, en ik moet je eerlijk zeggen, dat hoewel ik met dit onderwerp bezig ben, ik toch een goed gevoel over mezelf heb...ik heb meer het idee dat de mensen om mij heen er heel veel problemen mee zullen hebben, omdat ze bepaalde dingen niet weten te verklaren...misschien landen er wel ufo's, nou ja, dan kan ik ze uitleggen wat het zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Boswachtertje het volgende:
Interessant.
Hoe dan ook, ik zal ook die dag net als elke andere dag met Liefde benaderen en er een mooie dag van maken ondanks wat er in de wereld gebeurt. Ik sta er natuurlijk wel af en toe bij stil, maar ik ben van mening dat ik door te dromen van een betere wereld veel meer kan bereiken dan wanneer ik de hele dag ga piekeren over een nieuwsbericht wat ik toevallig die ochtend dan heb gelezen. Het leven is daarvoor te mooi; elk moment is een rijke aanvulling op 24 jaar pracht en schoonheid
Dat gevoel over de mayakalender werd mij duidelijk toen ik een tweede channeling schreef.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Eliminator20 het volgende:
Trust me, je zoekt te veel en te ver door.
Praat er niet bepaald graag over (liefst helemaal niet), maar ik heb een gave om vooral (helaas en meestal onbedoeld) onheil te voorspellen.
Het jaar 2007 zal inderdaad niet meevallen, maar de maya kalander waar jij je op baseert is niet compleet. Het klopt dat de maya kalander een hoop inzicht geeft in wat er te komen valt, maar dat is net zoals velen andere kalenders en voorspellingen nooit 100%
Het is absoluut goed dat je er energie en rust van krijgt, maar wat ik wil zeggen is dat je vooral niet er te lang bij moet stil gaan staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Dat gevoel over de mayakalender werd mij duidelijk toen ik een tweede channeling schreef.
Ikzelf voel energetisch altijd aan wat er op energetisch niveau gebeurt, maar dat is moeilijk te vertalen in iets fysieks...weet je, je voelt iets, maar weet niet hoe dat onder woorden te brengen. maar idd, msschn zijn al die pogingen om die gevoelens onder woorden te brengen, te veel van het goede en denk te veel door....maar toch ligt het in mijn aard de dingen helder te krijgen, het moet een sluitend verhaal worden....ik kan dat toch niet laten...er zit iets dramatisch in mij....![]()
![]()
Maar is dat niet zo vaak zo... Dat juist de angst voor het onbekende chaos te weeg brengt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor...ik zelf geloof ook heilig in een betere wereld, en ik moet je eerlijk zeggen, dat hoewel ik met dit onderwerp bezig ben, ik toch een goed gevoel over mezelf heb...ik heb meer het idee dat de mensen om mij heen er heel veel problemen mee zullen hebben, omdat ze bepaalde dingen niet weten te verklaren...misschien landen er wel ufo's, nou ja, dan kan ik ze uitleggen wat het zijn...
groet YG
idd, angst voor het onbekende brengt chaos met zich mee en ik ben ervan overtuigd (alhoewel je natuurlijk voorzichtig moet zijn met een overtuiging) dat er een keer een tijd aan zal breken wanneer bepaalde gebeurtenissen plaats zullen vinden die voor de doorsnee burger, niet verklaarbaar zullen zijn..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar is dat niet zo vaak zo... Dat juist de angst voor het onbekende chaos te weeg brengt?
Stel er land een ufo... Wedden dat "we" er met alle mogelijke wapens omheen gaan staan? Want Oe.. de engste alienfilm (en dan bedoel ik nie die met die naam) zou toch eens waarheid worden...
beetje eerst schieten, dan praten....
EMMEN - Voorbijvliegende UFO's veroorzaken de problemen bij de bavianen in Dierenpark Emmen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef dmace het volgende:
Leuk, maar wat gebeurde er dan in 1994 en 1997, toen deze groep bavianen hetzelfde had????
e.e.a. duurde overigens maar een paar dagen, dus nu zitten ze vast weer netjes aan de banaan in het zonnetje
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef YourGuardian het volgende:
Na lang nadenken plemp ik hem er toch maar op, kan mij het schelen, het is toch al een beetje remitopic geworden....
[...]
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef YourGuardian een lang verhaal
Okay, WTF!? Als we niks doen dan wat?quote:Onbewust voorzien jullie dat dit kantelpunt eerder plaats MOET vinden omwille van een totale vernietiging van het al tegen te gaan, wanneer gewacht zou worden tot 2012 zou geen van jullie het overleven. Jullie zelf hebben deze versnelling op gang gebracht, omwille van jullie eigen redding. Niemand zal jullie komen redden, geen aliens, geen god of Jezus, jullie redden jezelf van een catastrofale ondergang door versnelling der processen te bewerkstelligen, en dat lieve vrienden, is een hele slimme zet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |