Dat wil ze...het liefst heeft ze dat ze helemaal in elkaar geschopt en vernederd wordt door een man...ze kan niet omgaan met complimentenquote:
Doen ze in het leger ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik nooit begrepen heb, waarom moeten ze allemaal bij elkaar in bed
Ik denk dat er niet genoeg ruimte was voor 8 x een 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat dat meerdere redenen heeft, Teambuilding en afbraak.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar zeg je zo wat...vind het ook ronduit belachelijk dat ze niet allemaal een eigen bed hebben met de nodige afstand...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel een complimentje waard!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat wil ze...het liefst heeft ze dat ze helemaal in elkaar geschopt en vernederd wordt door een man...ze kan niet omgaan met complimenten![]()
En bedankt, nu zit het in mn hoofdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Brian fluit "lief klein koniijntje".... Nena is een konijntje??
2 persoons veldbedjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
In het leger hebben ze altijd hun luxe 2 persoonsbedden bij inderdaad.
op je neusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit het in mn hoofd
en verplicht naakt slapenquote:
Ja en ik nu doof. Heerlijk in verhouding dat geluid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |