quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:00 schreef bosb het volgende:Daarom denk ik dat syl tegen stemt. Die heeft een echt nare situatie thuis. Ze mogen trouwens 3x per jaar 12 uur aanvragen meen ik me te herinneren.
Wat ik zo zat te overpeinsen: In dit geval zijn er 4 richtingen mogelijk...
1. Sylvia zegt Nee, omdat ze Natasia dwars wil zitten en omdat ze ze stras zelf wil.
Natasia gaat naar huis. Sylvia vraagt hem aan en krijgt hem niet want de rest gunt het d'r niet meer omdat ze natasia al gepeopled heeft.
2. Sylvia zegt Nee, omdat ze Natasia dwars wil zitten en omdat ze ze straks zelf wil. Natasia gaat naar huis. Sylvia vraagt hem aan en krijgt hem omdat wat ze heeft heel erg is.
3. Sylvia zegt ja, vraag er 1 zelf 1 aan. En krijgt hem niet want ze heeft al is 12 uur gehad.
4. Sylvia zegt ja, vraag er 1 zelf 1 aan. En krijgt hem want het is zo erg wat ze hoort. En ze gokken het er op dat het niet meer voor komt.
In geval van 1 en 3 zou het kunnen betekenen dat Sylvia wel is snel naar huis zal gaan en dus daarna Huub ook.
In geval 2 en 4 zou het betekenen dat andere bewoners er wel is heel snel uit zouden moeten als er een noodgeval is...