Mocht je 'm ooit nodig hebben dan ben je blij dat je 'm hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Lentigo het volgende:
Volgens mij is dat zo nu en dan gewoon bij de hema of bij t kruidvat. Ik heb ook zo'n unit, en die is van het kruidvat. Gebruik m alleen nooit.
Nou ja zeg, wat een waardeloos dingquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Lentigo het volgende:
Volgens mij is dat zo nu en dan gewoon bij de hema of bij t kruidvat. Ik heb ook zo'n unit, en die is van het kruidvat. Gebruik m alleen nooit.
En dan vergeet ze hem eruit te halenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:25 schreef MoChe het volgende:
ze kan toch ook zoon soort tampon achtig ding indoen waar een soor spijkertje aan vast zit... als ze haar dus willen verkachten... is dat vrij pijnlijk voor die gasten
Hoogvliet->zuidplein->papendrecht. Met name het eerste deel isniet echt relaxedquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Dementor het volgende:
Loopt dat OV ook door het platte land heen of is het allemaal stad?
Je hebt vrij weinig aan een alarm namelijk als je met 5km weiland aan iedere zijde op een bus staat te wachten.
jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Poeke het volgende:
Ik heb, via een vriendin die bij een beveiligingbedrijf zo'n kastje gekocht met een pin die als je hem eruit trekt ontzettend hard gaat loeien en niet ophoudt totdat je de pin er weer terug diet. Je kunt er zelfs op stampen en alles en dat ding gaat maar door.. Bedoel je zoiets?
's nachts hoor je 'm nog piepenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Poepoog het volgende:
Dat soort dingen zie je natuurlijk altijd liggen als je ze niet nodig hebt, had er een gekocht voor 2 euro, een geluid dat er uit komt
Handig als ik thuis zit. Dan kan ik niet zoveel doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef SlimShady het volgende:
laat haar je mobiel bellen. gebruik speeddial als de nood hoog is.
en ondertussen kan ze op vechtsport. tae-kwondo ofzo.
Moet ze echt heel nodig savonds werken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoogvliet->zuidplein->papendrecht. Met name het eerste deel isniet echt relaxed
Op vrijdagavond na de koopavond moet je wel snel maken dat je wegkomt daar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef star_gazer het volgende:
oja, ik vergeet dat rotterdam-centrum er ook bij zit als ze gaat werken
een busje peper nietquote:
jah een chador om der heen doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Of een hoofddoekje om
quote:
Nee, ze zit op schoolquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op vrijdagavond na de koopavond moet je wel snel maken dat je wegkomt daar.
Kan ze niet overdag werken?
ik woon in spijkenisse, ik wil haar wel even brengen naar rotterdamquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ze werkt in r'dam, woont in hoogvliet en gaat naar papendrechtquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:43 schreef GenesiZ het volgende:
Als ze in hoogvliet werkt, en de bus van zuidplein naar papendrecht neemt, hoe komt ze dan in r.dam centrum terecht?
bloed+kut = HIV? Other than that, leuk ding als het echt bestondquote:
Flikker toch es op met die nep zooiquote:
Tegen betaling wil ik haar wel begeleiden, en als er gevaar dreigt kan ik haa rwel ff verstoppen in mn huis, woon vlakbij Zuidplein dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom stel ik me hier opeens Henny Huisman bij voor?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:55 schreef MadMarco het volgende:
Net als met pepperspray is zo'n pieper ook maar net iets wat je op tijd moet kunnen pakken. Een verkrachting is vaak een verassing.
Is dat een vrouwencondoom?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:06 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Flikker toch es op met die nep zooi
[afbeelding]
if anything.
Eigenlijk he, komt er geen hond achter als je altijd een boksbeugel danwel pepperspray op zak hebt. Desnoods print je een deodorant-etiketje uit en niemand die verder kijkt.
Legerdump, of gewoon bestellen via een Duitse site. Dan vraag je of ze de pepperspray niet op de pakbon willen zetten ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:25 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Eneeuhh.. waar kan je pepperspray krijgen, want het is verboden toch? En aangezien ik iedere dag en in het weekend op onchristelijke tijden 6 km door de middle of nowhere moet fietsen, vind ik dat toch wel een fijn idee. En het is makkelijker te vervoeren dan een groot slagersmes..
En jouw zus is dan wel een lekker ding?????quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
kom op gast.. wat doe je nou hoog uit de lucht...
je vriendin is echt niet ZO lekker hoor!
ontopic. DUMP 2000 moet je even vragen. als ze niet zo verkopen, weten ze wel waar het onder de toonbank wordt verkocht ( pepperspray)
je kan ook altijd zo'n hele harde pieper kopen(mn zus had er 1) waar weet ik niet
Jep dat is wel waar, maar daar denk je als aanvaller niet aan als er een alarm is, dat risico neemt iemand niet zomaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:05 schreef Devlinsect het volgende:
En dan nog. Dan hoor je als bewoner zo'n alarm midden in de nacht. 9 van de 10 mensen denken: ohw, een auto alarm / inbreekalarm. En draait zich om terwijl de dame in kwestie nog steeds wat kan gebeuren.
Pepperspray is effectiever lijkt me.
Ik zou maar gewoon pepperspray kopen als ik jouw was, dat is het enige wat eventueel nog zou kunnen helpen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:18 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb al aan pepperspray gedacht, maar dat levert dikke problemen op als het ontdekt wordt door de politie.
Shit man, net een teug van mn sigaret genomen toen ik die opmerking las, ik bleef er bijna inquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:17 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Waarom stel ik me hier opeens Henny Huisman bij voor?
Surprise surprise!
Damn, die site... Mogen ze dat soort dingen zo makkelijk verkopen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef Colnago het volgende:
Wordt het eigenlijk gecontroleerd als je pepperspray in het buitenland besteld?
http://www.security-disco(...)mg3YkCFQJPQgodTHM1KQ
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef Colnago het volgende:
Wordt het eigenlijk gecontroleerd als je pepperspray in het buitenland besteld?
http://www.security-disco(...)mg3YkCFQJPQgodTHM1KQ
LOL , als je in een gebouw zit kan je gelijk heel het gebouw ontruimen met zo'n ding in brandblusser formaatquote:400ml CS-Spray Mega TW1000 - Directstream
Product No.: 12160
* extra-size execution
* ideal to the house remove
* wide ray
* 4-5 metres of reach
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |