quote:Op zondag 14 januari 2007 20:15 schreef fraubitch het volgende:
ik kom ook! mits ik vrij kan krijgen![]()
maar ount me in
Of de macquote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef fraubitch het volgende:
de pizzaboer zal vast blij met ons zijn
precies.quote:
De kroeg meet is niet bij Freud.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:47 schreef pirke het volgende:
Iemand die van goeie whisky houdt? Iemand anders die een vaatje Guinness regelt?
Feestje bij freud!!
Of de chinees.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef -Marjo- het volgende:
Een stekkerdoos heb ik ook vast nog wel ergens...
bedoel je niet PS CS 9.0.2 (of 1...twijfel ff) ?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Freud moeten we ook stoelen cq tafels meenemen?
Of is er genoeg zit meubilair aanwezig?
Ik heb nog wel een campingtafeltje liggen.
Voor de te bewerken foto's moeten we daar zelf voor zorgen of krijgen we platen waar we ons gestuntel op bot mogen vieren.
Heb nu ps cs3 draaien op mijn laptop. Is wel is waar niet super snel maar het werkt.
Die neem ik dus mee. Neem aan dat het verschil met ps cs2 niet zo heel groot zal zijn.
Nee, CS3 beta is uit. Ik heb ook alle probeerversies van software liggenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
bedoel je niet PS CS 9.0.2 (of 1...twijfel ff) ?
quote:Op maandag 22 januari 2007 19:56 schreef ChatChewbacca het volgende:
Ik moet helaas afzeggen, in die tijd enorm druk (nu ook al)... hopelijk kan er iemand in mijn plaats
Gaan we hier nu pimpen met onze bling bling?quote:Op maandag 22 januari 2007 22:33 schreef Yoni het volgende:
Ik neem ws. ipv mijn ieniemienie C400 flaptopje een Latitude D620 mee
Neujquote:Op maandag 22 januari 2007 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaan we hier nu pimpen met onze bling bling?
* Marc H schuift soepeltjes in de plaats van ChatChewbaccaquote:Op maandag 22 januari 2007 19:56 schreef ChatChewbacca het volgende:
Ik moet helaas afzeggen, in die tijd enorm druk (nu ook al)... hopelijk kan er iemand in mijn plaats
Jammer, ik pas het aan. Volgende keer beter!!quote:Op maandag 22 januari 2007 19:56 schreef ChatChewbacca het volgende:
Top, ik pas het aan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:14 schreef Marc H het volgende:
* Marc H schuift soepeltjes in de plaats van ChatChewbacca
Neem mijn eigen laptop (thinkpad T42) mee.
Vergeet niet dat er net voor de meet ook nog het grote "ik-kan-toch-ineens-niet" ronde langs zal komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:28 schreef freud het volgende:
De huidige definitieve lijst. Helaas nu officieel vol. Wil je toch komen, koop dan een van de mensen op de lijst om, om te ruilen. Met mij erbij zitten we nu op 20 mensen.
Nee geen twijfel ik heb echt PS CS3.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bedoel je niet PS CS 9.0.2 (of 1...twijfel ff) ?
Ik zou dan toch CS2 erop gooien, totdat CS3 final is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee geen twijfel ik heb echt PS CS3.
1 probleem....... Ik kan er niet mee omgaan![]()
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou dan toch CS2 erop gooien, totdat CS3 final is.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef mizix het volgende:
Kan ik nog mee.. Wie wat waar.. Zie het net staan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:28 schreef freud het volgende:
De huidige definitieve lijst. Helaas nu officieel vol. Wil je toch komen, koop dan een van de mensen op de lijst om, om te ruilen. Met mij erbij zitten we nu op 20 mensen.
Hou even in de gaten of er mensen uitvallen of afmelden. Zo ja, dan kan je die plek innemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef mizix het volgende:
ja mag mijn vervanger zijn voor het geval ik niet kan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef mizix het volgende:
Ok.. S kool. Ben je de troep al zat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja mag mijn vervanger zijn voor het geval ik niet kan.
ik heb al aan freud uitgelegd dat wij in een verbouwing zitten. het begint nu echt op te schieten en tegen die tijd kan het heel goed zijn dat ik niet kan omdat de keuken dan geplaatst gaat wordne ofzo.
meer kan ik er niet van maken voor je
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:56 schreef ChatChewbacca het volgende:
Geregeld.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef mizix het volgende:
Ik wil graag de plek van snakelady!kan da nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |