Sauna heb ik niet, jacuzzi wel maar ik geloof niet dat we in dit weer buiten willen zitten...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die villa heb ik wel, verder ook een 4 PC's met PS, dus met een paar extra laptoppies moet het wel te doen zijn!
[..]
Oh, dan zal Ierland wel helemaal te ver weg zijn denk ik zo
Maar het lijkt me wel gezellig, zo'n workshop. Ik ga me maar eens aanmelden op de NUIG hierzo. Daar geven ze die ook.
BTW, we hebben dezelfde sig![]()
Top! Aan mijn pc hangen 3 schermen, maar wil zo weinig mogelijk demonteren. Wel nog even naar de Gamma voor stekkerdozenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
ik kan mijn PC met LCD scherm meenemen indien gewenst. Mijn notebooks zijn op sterven na dood.
Same here...een hele dag wordt wat veel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
zoals gezegd ik blijf niet tot 22.00 uur. ik denk dat ik rond een uurtje of 7 echt weer vertrek richting braboland
Ik had begrepen dat de mac versie net ff iets anders werkt dan de windows...(om nog niet te spreken over de mac zelfquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:20 schreef freud het volgende:
In OP staat dat laptops mogen, PC even aangeven ivm ruimte reserveren. OS maakt op zich niet uit, versie van PS ook niet zo, want de basisfuncties zijn redelijk hetzelfde gebleven, op de healing/klonen na dan. Ik heb eventueel nog 'probeer' versies liggen. Als er tijd is, hoop ik ook de vergelijking Rawshooter vs CS2 te kunnen doornemen, aangezien die ook veel bij RAW wordt gebruikt.
Ja precies. Andere z/w conversie dan greyscale, en waarom (da's mijn uitzoekwerk)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:57 schreef freud het volgende:
Ah, ipv de 'Mode' veranderen, met de kleurkanalen? Ook wel een goed idee lijkt me. Er zal toch ook een stukje zijn met kleurcorrecties, waar het wel zou passen. Ik ben er in ieder geval zelf wel in geintresseerd!
is wel een idee, die van Xila ligt ws zwaar op de maag, afgezien van XIla-represaillesquote:Over Mac gesproken, ik woon daar ook vlakbij --> lunch/diner optie?
NL of US/UK ?quote:
PS CS2 engelstaligquote:
Wacht nog maar even.. ik moet even de agenda controloren met aankomende verjaardagen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef freud het volgende:
Als je met laptop komt, moet het wel passen lijkt me. Kan ik je op de lijst zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |