Ban me!quote:
En Klaaasen zit er nog 3 jaar aan vast toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup, dit jaar hebben ze een contract moeten ondertekenen.
Bij bereiken halve finale dienen ze nog 1 jaar bij de BDO te blijven.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ambrosius zegt:
150 @ 1.01 dat jorien de nieuwe opent
XX zegt:
ik lay niet
Ambrosius zegt:
ik zet er nog 200 bij
Woei.
Je ne sais pas.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En Klaaasen zit er nog 3 jaar aan vast toch?
Goed acteur dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef leroytje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HIJ MIST!! 3 MATCHDARTS!!
ja zei co bij 538quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar bij PDC verdien je dus meer?
BAN. Je lult.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef leroytje het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HIJ MIST!! 3 MATCHDARTS!!
eet smakelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
King wil mooi verliezen, zodat het niet opvalt.
Als ie wint eet ik een bezem.
gozer is gelijk offlinequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef BOYS1985 het volgende:
Sandie gaat een bezem eten HI HA HO!
Doe eens niet zo populair ja domme droplul.quote:
Gelul dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
King gaat expres verliezen
1e ronde best of 3 of first to 2quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:05 schreef BigFire het volgende:
ik zie nu op eurosport Anastasia vs Gulliver.... en er staat first to 2 sets. in de eerste ronde was het toch first to 3?![]()
ah okequote:
Wat een omweg om een bericht op sport.fok te spammenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik heb gewoon helemaal niks meegekregen van het darten vandaag. En met mij zullen er vast nog wel wat meer mensen zijn die het hebben gemist.
Vandaar dit bericht op FOK!sport;
Uitslagen Lakeside dag 6
Maarre, King tegen Adams nu? Zo ja, mooie wedstrijd dan
ik geloof ook niet dat zij om meer dan b.o.3 gaan spelenquote:
wat wasdaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:11 schreef Arcee het volgende:
Het BDO vs. PDC-opstootje tussen Scholten en Stompé wordt snel afgekapt.
Wat is werven in dit geval? Het zou best kunnen, er zitten ook darters van de PDC daar dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:11 schreef L_auteur het volgende:
Wat hoor ik nu net op de radio? V Gerwen, Vd Voort (en waarschijnlijk ook King) zouden het Lakeside Hotel zijn uitgetrapt omdat ze aan werven waren voor de PDC.
Klinkt een beetje ongeloofwaardig, iemand die meer weet?
Hm, could be. Is het nou al bevestigd dat zij overstappen? Ik ben al jaren aanhanger van King, maar dat gezeur en gejank van 'm begint me echt de keel uit te hangen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:11 schreef L_auteur het volgende:
Wat hoor ik nu net op de radio? V Gerwen, Vd Voort (en waarschijnlijk ook King) zouden het Lakeside Hotel zijn uitgetrapt omdat ze aan werven waren voor de PDC.
Klinkt een beetje ongeloofwaardig, iemand die meer weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |