abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45289024
De albumhoes:

Gaat de mol toch het randje over?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:37:29 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45289397
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
U2, betekent jij ook ! Of niet.
Klopt. Dus wellicht kan dit wijzen op het feit dat de mol ook ging abseilen. Dan vallen in principe Alex en Renate af.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:45:33 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45289440
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt. Dus wellicht kan dit wijzen op het feit dat de mol ook ging abseilen. Dan vallen in principe Alex en Renate af.
Zou dat Ik denk Renate de mol is.
Ik heb de aanwijzing niet gehoord kan ik dadelijk even terug luisteren bij Schiffers.fm.
pi_45289680
Paul Rabbering had een aanwijzing op z'n site staan over de 2e uitzending niet over de mol
nou daar geloof ik namelijk geen zak van.
quote:
Aanwijzing

Aanwijzing Is het alweer een week geleden? Vanavond aflevering 2 van Wie is de Mol.
Vanmiddag doet Michiel m'n programma, maar ik wil je een muzikale verwijzing naar de uitzending van vanavond niet onthouden. Je vindt 'm hier.
(Het is geen hint naar de mol, het verwijst alleen naar de uitzending.)
zijn aanwijzing betreft een video-clip van Radiohead- High&Dry

helemaal op t begin van de clip lopen de band-leden een restaurant binnen met de naam "DICK's restaurant".

alhoewel dat hij zegt dat de aanwijzing niet over de mol gaat vind ik t wel opvallend.
pi_45290231
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef JimmyJames het volgende:
De muziek van deze aflevering was grotendeels van MGS3! Hulde!
Dacht er vorige week ook wat van op te vangen

Maar toen ik dacht ik dat dat wel niet het geval zou zijn geweest
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:51:16 #207
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45291296
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef mommychaos het volgende:
hey wickedangel

Ik meen me exáct hetzelfde te herinneren, nl dat ze bij die hoge brug in Portugal idd iemand hadden die écht niet durfde. Zei het gisteren nog tegen mijn vriend, maar die heeft de Portugal serie nooit gezien.

Maar ik weet niet meer wie het was. Of was dat George, die uiteindelijk toch ging?

Zat ook nog hoog op te geven over George, leuk om te zien dat hij hier in ere wordt gehouden. George is de übermol!

paar minuten later..... Zit er nog even over na te denken... Portugal was abseilen van de dam wat George eerst niet durfde, Australië was volgens mij bungeejumpen met iemand (een vrouw?)die niet durfde. Peins peins. Wie weet het nog?

..............Nog een paar minuten later, je kan ook álles vinden op internet :

De gefilmde bungeejump was het hoogtepunt van het programma Wie is de Mol, over een groep van tien echte mensen die weken lang in Australië aan het survijvelen waren. Ze moesten raden wie onder hen de verrader was en elke uitzending viel er een af. Het klasje had zich een keer zonder de juf, Angela Groothuijzen, van een hoge brug in een diepe rivierkloof moeten storten en vrijdagavond werden die opnamen bij het nakaarten nog eens herhaald. Twee vrouwen wilden eigenlijk niet maar gingen toch.

Les van vandaag: ik moet niet afgaan op mijn herinneringen.

En Karel sprak dus de waarheid.
Dank je wel voor je speurwerk, mommychaos!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:55:01 #208
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45291388
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
De mol heeft niet gesprongen volgens mij bij de bungy in Cairns in de eerste serie. Ben ik zeker van. Het opvallende vond ik namelijk dat ze in de laatste uitzending wel de Sydney Harbour Bridge beklom, en dat terwijl ze niet wilde bungy jumpen vanwege haar hoogtevrees!
Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:18:06 #209
71384 Urnie
.... is een zij
pi_45293381
Ik blijf nog steeds bij Menno.

En Nadja mag wieberen. Wat een irritant figuur is dat.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_45293411
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Urnie het volgende:
Ik blijf nog steeds bij Menno.

En Nadja mag wieberen. Wat een irritant figuur is dat.
Renate ook.
ik zit nu toch te twijfelen tussen Menno en Paul.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:23:50 #211
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45293553
Mijn vizier zit nu op 4 potentiële mollen.. afl. 2 is niet goed geweest voor mijn mollenkeus denk ik. Ik heb alle voors en tegens afgeweegd en ik denk dat ik toch voor Menno ga maar ik vind het nu wel wat moeilijker.

Renate

Als Renate de mol is dan heeft ze alleen 1 keer de mol gespeeld in deze afl. + in eerste afl. heeft ze geld verdient. In deze afl. weigerde te abseilen. Eerst beweerd ze er wel over na te denken en op eind gaat ze janken dit kan echt zijn maar ook gespeeld want ik ken een truc dat je kunt leren als je veel water drinkt en dan kunt huilen plus ze had een zonnebril op en ze gaf aan dat ze gestemd heeft op Sander.

Alex

Alex heeft het meeste geld uit de pot gehouden opgeteld zo'n 11.750 euro. Zijn angst leek echt maar hij heeft nog geen enkele keer voor het geld gekozen.

Nadja

Aan Nadja valt me op in beide afl. dat ze heel erg passief is in doen van de opdrachten. Eerst dat met die schoenen nu dat geklooi met die telefoon. Het dagboek van de mol van afl. 2 komt met haar overeen ze is heel passief en had niks te doen. Bij het abseilen ging het goed geen mollenacties van haar. Ze zit wel in de controlgroep Liesbeth is niet door en daar had Liesbeth op gestemd kan een mogelijke fout zijn dus Nadja zou de mol mischien niet kunnen zijn.

Menno

Menno doet vaag vooral het stuk met Nadja vond ik dat Menno meer molachtig was dan Nadja. Hij geeft iets verkeerd door en verbloemt dat door Nadja de schuld te geven. De Japanse meters waren ook een verdacht punt bij het abseilen probeert hij in de groep te gaan.

Andere kleine verdenkingen

Dick en Inge vanwege de hints ik weet niet of deze hint van Inge al genoemd is..

Staat hier Inge?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_45294955
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelen
Ja, Deborah idd. Ik heb die serie vrij intensief gevolgd omdat ik ook in Australie ben geweest een paar jaar daarvoor. Maar je had Wilmie of Willie ofzo, en die durfde ook niet omdat ze hoogtevrees had, maar die sprong wel en Deborah sprong niet.
En toen kwam de laatste aflevering in Sydney en kroop Deborah gezellig over de Sydney Harbour Bridge! Terwijl dat volgens mij nog enger is dan Bungy Jumpen!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:35:34 #213
132411 Mr_Booze
pi_45295764
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja, Deborah idd. Ik heb die serie vrij intensief gevolgd omdat ik ook in Australie ben geweest een paar jaar daarvoor. Maar je had Wilmie of Willie ofzo, en die durfde ook niet omdat ze hoogtevrees had, maar die sprong wel en Deborah sprong niet.
En toen kwam de laatste aflevering in Sydney en kroop Deborah gezellig over de Sydney Harbour Bridge! Terwijl dat volgens mij nog enger is dan Bungy Jumpen!
Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.
pi_45295895
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.
Klopt idd! Maar de reden dat hij het water raakte, was vast omdat dat zo was afgesteld. Dat kunnen ze namelijk berekenen enzo. Ik heb ook wel eens mensen gezien die een waterdip deden en nat waren tot hun enkels.
pi_45296994
Heb het net in op internet bekeken... Ik blijf bij Menno als de Mol, hij is gerafineerd bezig en hij ging als enige tijdens de executie op een afwijkende kleur stoel zitten (blauw), de overige stoelen waren oranje en groen....

De acties van Nadja, Renate en Alex doe ik af als schijnacties
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:11:18 #216
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45297056
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:23 schreef Mr_Booze het volgende:

Andere kleine verdenkingen

Dick en Inge vanwege de hints ik weet niet of deze hint van Inge al genoemd is..

[afbeelding]

Staat hier Inge?
als je op de kop kijkt lijkt het laatste woord mol te zijn..... maar wat staat ervoor?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:11:51 #217
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45297074
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb het net in op internet bekeken... Ik blijf bij Menno als de Mol, hij is gerafineerd bezig en hij ging als enige tijdens de executie op een afwijkende kleur stoel zitten (blauw), de overige stoelen waren oranje en groen....

De acties van Nadja, Renate en Alex doe ik af als schijnacties
mol kijken en ekstra weekend luisteren..... wat een combi?
pi_45297221
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:11 schreef evert het volgende:

[..]

mol kijken en ekstra weekend luisteren..... wat een combi?
Ja he... kon niet kiezen en ik wil dat De Mol-topic niet blijven ontlopen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:17:53 #219
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45297308
Is it getting better?
But do you feel the same
Will it make it easier on you now?
You've got someone to blame

in combinatie met de hoes moet het toch iemand zijn die geabseild heeft.
verder doorredenerend: iemand die eerst niet wilde maar toch gegaan is
(gaat het weer een beetje, is het nu gemakkelijker voor je want je kan de schuld nu aan iemand anders geven)
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:19:36 #220
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_45297373
ik denk nu Menno of Paul.
De rest is zo raar bezig, het hoeft niet zo ingewikkeld
Be sure to wear some flowers in your hair
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:57:05 #221
132411 Mr_Booze
pi_45298583
Ik vraag me nog steeds af waarom er nog steeds geen DVD-box is van Wie Is De Mol? het is een geweldige serie met 7 seizoenen als je deze meeteld.

Ik zou er veel voor over hebben om al die seizoenen op DVD te hebben + wat behind the scenes van Angela en Karel of wat gesprekken met oud-deelnemers.
pi_45299997
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk nu Menno of Paul.
De rest is zo raar bezig, het hoeft niet zo ingewikkeld
Ach, iedereen vond Milouska ook wel raar en dom. Zij was ook de mol.
pi_45300077
Weet niemand of je de aflevering ergens terug kan kijken?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_45300270
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef tessie het volgende:
Weet niemand of je de aflevering ergens terug kan kijken?
Nog 1 maal: op uitzendinggemist.nl of wieisdemol.nl
pi_45301142
Alex heeft mij al te opvallend gemold om De Mol te zijn, zelfde geldt een beetje voor Renate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')