Klopt. Dus wellicht kan dit wijzen op het feit dat de mol ook ging abseilen. Dan vallen in principe Alex en Renate af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
U2, betekent jij ook ! Of niet.
Zou datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt. Dus wellicht kan dit wijzen op het feit dat de mol ook ging abseilen. Dan vallen in principe Alex en Renate af.
zijn aanwijzing betreft een video-clip van Radiohead- High&Dryquote:Aanwijzing
Aanwijzing Is het alweer een week geleden? Vanavond aflevering 2 van Wie is de Mol.
Vanmiddag doet Michiel m'n programma, maar ik wil je een muzikale verwijzing naar de uitzending van vanavond niet onthouden. Je vindt 'm hier.
(Het is geen hint naar de mol, het verwijst alleen naar de uitzending.)
Dacht er vorige week ook wat van op te vangenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef JimmyJames het volgende:
De muziek van deze aflevering was grotendeels van MGS3! Hulde!
Dank je wel voor je speurwerk, mommychaos!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef mommychaos het volgende:
hey wickedangel![]()
Ik meen me exáct hetzelfde te herinneren, nl dat ze bij die hoge brug in Portugal idd iemand hadden die écht niet durfde. Zei het gisteren nog tegen mijn vriend, maar die heeft de Portugal serie nooit gezien.![]()
Maar ik weet niet meer wie het was. Of was dat George, die uiteindelijk toch ging?![]()
Zat ook nog hoog op te geven over George, leuk om te zien dat hij hier in ere wordt gehouden. George is de übermol!![]()
paar minuten later..... Zit er nog even over na te denken... Portugal was abseilen van de dam wat George eerst niet durfde, Australië was volgens mij bungeejumpen met iemand (een vrouw?)die niet durfde. Peins peins. Wie weet het nog?
..............Nog een paar minuten later, je kan ook álles vinden op internet :
De gefilmde bungeejump was het hoogtepunt van het programma Wie is de Mol, over een groep van tien echte mensen die weken lang in Australië aan het survijvelen waren. Ze moesten raden wie onder hen de verrader was en elke uitzending viel er een af. Het klasje had zich een keer zonder de juf, Angela Groothuijzen, van een hoge brug in een diepe rivierkloof moeten storten en vrijdagavond werden die opnamen bij het nakaarten nog eens herhaald. Twee vrouwen wilden eigenlijk niet maar gingen toch.
Les van vandaag: ik moet niet afgaan op mijn herinneringen.![]()
En Karel sprak dus de waarheid.![]()
Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
De mol heeft niet gesprongen volgens mij bij de bungy in Cairns in de eerste serie. Ben ik zeker van. Het opvallende vond ik namelijk dat ze in de laatste uitzending wel de Sydney Harbour Bridge beklom, en dat terwijl ze niet wilde bungy jumpen vanwege haar hoogtevrees!
Renate ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Urnie het volgende:
Ik blijf nog steeds bij Menno.
En Nadja mag wieberen. Wat een irritant figuur is dat.![]()
Ja, Deborah idd. Ik heb die serie vrij intensief gevolgd omdat ik ook in Australie ben geweest een paar jaar daarvoor. Maar je had Wilmie of Willie ofzo, en die durfde ook niet omdat ze hoogtevrees had, maar die sprong wel en Deborah sprong niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deborah dus? Kan ik me niet meer herinneren. Nu begin ik weer te twijfelen![]()
Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, Deborah idd. Ik heb die serie vrij intensief gevolgd omdat ik ook in Australie ben geweest een paar jaar daarvoor. Maar je had Wilmie of Willie ofzo, en die durfde ook niet omdat ze hoogtevrees had, maar die sprong wel en Deborah sprong niet.
En toen kwam de laatste aflevering in Sydney en kroop Deborah gezellig over de Sydney Harbour Bridge! Terwijl dat volgens mij nog enger is dan Bungy Jumpen!
Klopt idd! Maar de reden dat hij het water raakte, was vast omdat dat zo was afgesteld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Er was ook een zwarte man bij kan me herinneren dat ze moesten bungeejumpen boven een meertje en dat ik dacht Ruben heette die zwarte man en hij was nogal stevig gebouwd en plonste met zijn hoofd in het water en veerde toen weer omhoog.![]()
als je op de kop kijkt lijkt het laatste woord mol te zijn..... maar wat staat ervoor?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:23 schreef Mr_Booze het volgende:
Andere kleine verdenkingen
Dick en Inge vanwege de hints ik weet niet of deze hint van Inge al genoemd is..
[afbeelding]
Staat hier Inge?
mol kijken en ekstra weekend luisteren..... wat een combi?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb het net in op internet bekeken... Ik blijf bij Menno als de Mol, hij is gerafineerd bezig en hij ging als enige tijdens de executie op een afwijkende kleur stoel zitten (blauw), de overige stoelen waren oranje en groen....
De acties van Nadja, Renate en Alex doe ik af als schijnacties
Ja he... kon niet kiezen en ik wil dat De Mol-topic niet blijven ontlopenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:11 schreef evert het volgende:
[..]
mol kijken en ekstra weekend luisteren..... wat een combi?
Ach, iedereen vond Milouska ook wel raar en dom. Zij was ook de mol.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk nu Menno of Paul.
De rest is zo raar bezig, het hoeft niet zo ingewikkeld
Nog 1 maal: op uitzendinggemist.nl of wieisdemol.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef tessie het volgende:
Weet niemand of je de aflevering ergens terug kan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |