abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45307186
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 06:48 schreef mommychaos het volgende:
ja, ik ben een ochtendmens. Over een paar uur ben ik niks meer waard. jij bent er zelf ook vroeg bij voor de zaterdagochtend.
heb misschien net een uurtje geslape.
en ik moet zo werken dus dat is extra kut
pi_45307190
Nou, sterkte! Dat de dag maar voorbij mag vliegen en je snel je bed in kan duiken.
pi_45307193
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 06:54 schreef mommychaos het volgende:
Nou, sterkte! Dat de dag maar voorbij mag vliegen en je snel je bed in kan duiken.
of dat je dan meteen kunt leren voor je tentamen voor maandag
bedankt
pi_45307841
Wat betreft die verschillende kleuren. Nadja had ook een afwijkend mollenboekje gekregen, net als Dick.

Misschien dat ze het dit keer omdraaien. Alle kandidaten hebben een andere kleur gehad behalve de mol.

Ik ga toch nog voor Alex. Al vind ik Menno ook wel verdacht. Ach ja, ik pin me nog niet echt op iemand vast. Ik hoop zo lang mogelijk objectief te blijven
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:07:07 #245
71384 Urnie
.... is een zij
pi_45307952
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef Mariposa het volgende:
Wat betreft die verschillende kleuren. Nadja had ook een afwijkend mollenboekje gekregen, net als Dick.

Misschien dat ze het dit keer omdraaien. Alle kandidaten hebben een andere kleur gehad behalve de mol.
Ik ga toch nog voor Alex. Al vind ik Menno ook wel verdacht. Ach ja, ik pin me nog niet echt op iemand vast. Ik hoop zo lang mogelijk objectief te blijven
Dat was dus vorig jaar zo. Iedereen kreeg een keer een afwijkende kleur, behalve Milouska.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_45308207
Blijkbaar heb ik me vergist.

Misschien doen ze het nu met de kleur blauw, degeen die geen blauw gehad heeft (en er nog niet uit is) is de mol.

Of het ze gebruiken het nu als stoorzender. We doen lekker vaag met kleurgebruik, maar het betekent niets
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45308489
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:20 schreef Flem het volgende:
Nico was voor mij de enige waarbij ik echt totaal fout zat. Verder had ik volgens mij ook problemen met Elise, de rest had ik allemaal na een stuk of wat afleveringen al goed.
Bij Elise zat ik ook fout, met name omdat er iemand uitging eerder die volledig op Elise had gegokt... Ron en Chandrika zaten volgens mij toen op elkaar te gokken dus ik blijf dat de meest vage serie vinden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_45311136
Renate blijft mijn mol. Met die bordjesopdracht bleef zij samen met Inge als laatste over. Zij wist natuurlijk alle antwoorden, en had had voor haar geen nut om er vroeg uit te gaan, zij moest als laatste overblijven om dan het fout te hebben. Maar Inge had ook alles goed, dus dat mislukte. En gister ging ze niet naar beneden.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_45311181
Zit wat in ja. Om eerst de verdenkingen van je af te halen door op het begin goed te presteren .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:14:26 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45311192
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:12 schreef Svensational het volgende:
Renate blijft mijn mol. Met die bordjesopdracht bleef zij samen met Inge als laatste over. Zij wist natuurlijk alle antwoorden, en had had voor haar geen nut om er vroeg uit te gaan, zij moest als laatste overblijven om dan het fout te hebben. Maar Inge had ook alles goed, dus dat mislukte. En gister ging ze niet naar beneden.
Waarom had ze de zesde dan niet fout?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_45311535
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef BVO het volgende:

[..]

Waarom had ze de zesde dan niet fout?
Ja, daar zit ik dus ook nog over te twijfelen ! Misschien was die laatste zo voor de hand liggend dat ze hem wel goed moest hebben o.i.d.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_45312113
Renate is de Mol.

- Aflevering 1: Als Mol wist ze dat er een filmpje van Menno zou komen over gehaktballen, dus ze zit de groep van te voren te vertellen dat ze zo gek is op gehaktballen... met als gevolg dat bijna iedereen afvalt bij dat spel.

- Aflevering 2: Renate weet dat kandidaten een voorstel krijgen als ze van de toren abseilen. Dus ze houdt zich redelijk op de vlakte als iedereen nog boven op die toren staat. Zo is de kans groot dat er een kandidaat de gok neemt en het voorstel aanneemt... Inge denkt namelijk dat ze alleen Alex over hoeft te halen... Renate had zich immers op de vlakte gehouden.

Als inge eenmaal weer boven is blijkt Rentate ineens absoluut niet naar beneden te willen.. kost de groep 10.000 euro...
pi_45312852
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Maak nie regtig saak nie
pi_45312925
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:23:35 #255
88233 Steve
Still the best.
pi_45313016
Ik denk sowieso dat het al een eer is mol te mogen zijn, en dat je daar echt wel je uiterste best voor doet. Als de mol het verloren geld zou winnen, zou die denk ik toch wat roekelozer te werk gaan. Ik denk zelf niet dat dat heel erg bevorderend is voor het programma...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45313127
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol

Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk.
Milouska viel vorig jaar in de 1e aflevering ook al door de mand door als laatste over de brug te gaan... (Ze wist immers dat degene die als laatste over de brug ging een grote invloed kreeg op het spel.)

De Mol heeft voorkennis, en alle informatie. Renate heeft haar voorkennis nou al 2x gebruikt.....

De Mol zou nooit als eerst naar beneden gaan om vervolgens dat voorstel te weigeren.

De groep heeft 10.000 euro misgelopen en Dick Jol heeft daar geen enkele invloed op gehad... hij valt bij mij dus echt af.

Ik denk dat de Mol sowieso niet naar beneden gegaan is met de eerste groep. De Mol heeft er op gegokt dat er wel iemand zou zijn die op het voorstel zou ingaan... vervolgens zat de Mol in de perfecte positie om de groep 10.000 euro door de neus te boren door niet naar beneden gegaan.

Als de Mol wel in de eerste groep naar beneden zou gaan dan zou hij/zij een van de laatsten zijn denk ik, en nooit de eerste. Als dan nog niemand op het voorstel is ingegaan dan kan hij inschatten wat hij wil doen... denkt hij dat de rest alsnog naar beneden wil gaan dan slaat hij het voorstel af.

Wat dat betreft is Inge dus ook verdacht maar dat gehakt ballenincident duidt op voorkennis van Renate.. ze wist dat er een gehaktballen filmpje zou komen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:14:15 #257
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45314386
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 06:43 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik ben verder gaan speuren en vond een engelstalige website met een heel verslag van de eerste serie. Daar staat dat Deborah heeft gesprongen.

http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep3.htm
Voor al uw speurwerk: mommychaos!
Erg bedankt voor de moeite Het klopte dus wat Karel vertelde.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_45314401
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
Ja inderdaad. Het is eigenlijk jammer, want ik denk dat de eer niet genoeg is.
Je zou bijv. moeten hebben dat de mol 10% van het geld krijgt wat verloren raakt.
Er moet wel een soort drijfveer zijn om je best te doen!
Maak nie regtig saak nie
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:15:59 #259
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45314420
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen
pi_45315746
Renate of course
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_45316022
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen
Dat is toch juist het leuke, ook voor de kijker. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd
Amen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:18:20 #262
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_45317593
quote:

[..]

Wat is daar nou weer dubieus aan .

Me dunkt overigens dat De Mol gewoon betaald wordt voor zijn of haar acteerprestaties. Net in elke andere serie.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:11:57 #263
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45319589
quote:

[..]

Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:23:17 #264
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_45324368
Moeilijk...Moeilijk...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:40:42 #265
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45325072
op het WIDM forum van de AVRO, plaatste iemand een hele goede verdenking, ik citeer :

Nav opdracht 1 aflevering 2:

Misschien begin ik dingen te zien die er niet zijn, maar als ik naar de foto kijk met alle thaise letters bij elkaar en ik lees de vier eerste letters van boven naar beneden in spiegelbeeld, lees ik dan INGE? Karel had het er over dat er niets stond in het thais... Wel qua uitspraak, namelijk "geef Karel de hand".
Als je een Thai toch iets wilt laten zeggen, waarom dan niet "geef Karel een hand"...
Vandaar dat ik de foto eens aandachtig ben gaan bekijken... In een vorige Mol-editie zagen we ook dat bij een line-up de cijfers 4 en 5 (oftewel DE) werden gebruikt om "de mol" aan te wijzen, namelijk cijfer 6 (Yvonne). Ik vraag me trouwens af of men Thais van boven naar beneden leest?

In ieder geval lees van boven naar beneden (gespiegeld) dit:

I
N
... een teken met een molletje er boven
GE

In combinatie met de tweede opdracht, waarbij ik redeneer dat de Mol als één van de eerste naar de grond wilt (je bent een mol of je bent het niet) en waarin de Mol niet zelf een opdracht verprutst, maar dit iemand anders laat doen. Door misbruik te maken van andermans angsten (er waren er 3 erg bang op het moment dat ze de keuze moest maken voor 2500 op zeker of voor heeel misschien 10.000 of niks) is er veel geld verspeeld. Ik denk dat de Mol dit risico moest nemen. Als iedereen naar beneden was gegaan, dan is het gewoon een topprestatie (zoals de berg-fiets-rit van Frederique, destijds)...

Is Inge de Mol? Een mogelijke kanshebber, zeker!
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_45325310
Plaatje is al genoemd.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 21:45:17 #267
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45327328
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje is al genoemd.
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_45338579
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef digispeed het volgende:

[..]

o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
er zit wat in, in dat verhaal!

de mol gaat juist als 1 van de 1e zodat ze de anderen het kan laTen VerPesten, of de mol gaat niet en verpest het zelf!
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45340573
Ja maar Renate beweerde aan het begin van die toren opdracht dat ze op zich wel wilde. Pas later ging Renate echt dwarsliggen en zei als eerste daadwerkelijk 'nee'.
pi_45340928
Kan ook acteerprestatie van Renate zijn?
Mon 'en!
  zondag 14 januari 2007 @ 13:45:15 #271
70004 niksan
net een beetje meer
pi_45341032
Alex of Inge
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_45342840
quote:
Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.

Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.

High & Dry had alles te maken met de Baiyoke Sky tower. Van hoog en droog naar laag en nat - van het het zweet. Die afdaling is misschien wel het heftigste dat ik ooit gedaan heb. Een uur nadat ik op de grond stond voelde ik de adrenaline nog. Wat een kick!

Volgende week ga ik een lange reis maken.
Bron: http://www.paulrabbering.nl/
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 14 januari 2007 @ 15:34:49 #273
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45344206
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef ChatGirl het volgende:

Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.

Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.

[..]
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_45346557
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.

Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement

Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
  zondag 14 januari 2007 @ 16:59:23 #275
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_45347197
Denken jullie niet dat we hier gewoon met een typisch geval van een 'grapje' te maken hebben?
pi_45347245
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.

Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement

Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
Ja, dat is gewoon een grap waarschijnlijk.
Maar ik vond wel ergens anders op internet (kan het ff niet meer vinden), dat die Japanse meters juist ook nog in andere Aziatische landen gebruikt worden en dan juist in de kledingindustrie en bij huizen.
Maak nie regtig saak nie
  zondag 14 januari 2007 @ 17:33:03 #277
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45348487
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.
Ik bedoelde de manier waarop. Deborah en Nico deden dat vrij bescheiden, de trend om geweldig op te scheppen is door George ingezet.
Laat verder maar
pi_45350890
bericht gewijzigd
  zondag 14 januari 2007 @ 19:17:49 #279
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_45351711
Is niet het idee van WIDM dat je zoveel mogelijk probeert te verpesten voor de rest? Waarom ziet dan niemand Alex als mol? Hij heeft nog geen een keer iets constructiefs gedaan.

Als je het gaat zoeken in allerhande 'aanwijzingen' dan raak je eerder het spoor bijster, dan je echt op het spoor komt van de mol.
pi_45354435
Tjee ik heb dus al 2 afleveringen gemist??? Da's balen. Vanaf nu maar weer goed volgen, te beginnen met de herhaling morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')