heb misschien net een uurtje geslape.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:48 schreef mommychaos het volgende:
ja, ik ben een ochtendmens. Over een paar uur ben ik niks meer waard.
jij bent er zelf ook vroeg bij voor de zaterdagochtend.
of dat je dan meteen kunt leren voor je tentamen voor maandagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:54 schreef mommychaos het volgende:
Nou, sterkte! Dat de dag maar voorbij mag vliegen en je snel je bed in kan duiken.
Dat was dus vorig jaar zo. Iedereen kreeg een keer een afwijkende kleur, behalve Milouska.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef Mariposa het volgende:
Wat betreft die verschillende kleuren. Nadja had ook een afwijkend mollenboekje gekregen, net als Dick.
Misschien dat ze het dit keer omdraaien. Alle kandidaten hebben een andere kleur gehad behalve de mol.
Ik ga toch nog voor Alex. Al vind ik Menno ook wel verdacht. Ach ja, ik pin me nog niet echt op iemand vast. Ik hoop zo lang mogelijk objectief te blijven
Bij Elise zat ik ook fout, met name omdat er iemand uitging eerder die volledig op Elise had gegokt... Ron en Chandrika zaten volgens mij toen op elkaar te gokken dus ik blijf dat de meest vage serie vinden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:20 schreef Flem het volgende:
Nico was voor mij de enige waarbij ik echt totaal fout zat. Verder had ik volgens mij ook problemen met Elise, de rest had ik allemaal na een stuk of wat afleveringen al goed.
Waarom had ze de zesde dan niet fout?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:12 schreef Svensational het volgende:
Renate blijft mijn mol. Met die bordjesopdracht bleef zij samen met Inge als laatste over. Zij wist natuurlijk alle antwoorden, en had had voor haar geen nut om er vroeg uit te gaan, zij moest als laatste overblijven om dan het fout te hebben. Maar Inge had ook alles goed, dus dat mislukte. En gister ging ze niet naar beneden.
Ja, daar zit ik dus ook nog over te twijfelenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom had ze de zesde dan niet fout?
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Milouska viel vorig jaar in de 1e aflevering ook al door de mand door als laatste over de brug te gaan... (Ze wist immers dat degene die als laatste over de brug ging een grote invloed kreeg op het spel.)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk.
Voor al uw speurwerk: mommychaos!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:43 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik ben verder gaan speuren en vond een engelstalige website met een heel verslag van de eerste serie. Daar staat dat Deborah heeft gesprongen.
http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep3.htm
Ja inderdaad. Het is eigenlijk jammer, want ik denk dat de eer niet genoeg is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Dat is toch juist het leuke, ook voor de kijker. Of zie ik dat nou helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen![]()
Wat is daar nou weer dubieus aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen![]()
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje is al genoemd.
er zit wat in, in dat verhaal!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
Bron: http://www.paulrabbering.nl/quote:Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.
Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.
High & Dry had alles te maken met de Baiyoke Sky tower. Van hoog en droog naar laag en nat - van het het zweet. Die afdaling is misschien wel het heftigste dat ik ooit gedaan heb. Een uur nadat ik op de grond stond voelde ik de adrenaline nog. Wat een kick!
Volgende week ga ik een lange reis maken.
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.
Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.
[..]
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?![]()
Ja, dat is gewoon een grap waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.
Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement
Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
Ik bedoelde de manier waarop. Deborah en Nico deden dat vrij bescheiden, de trend om geweldig op te scheppen is door George ingezet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |