abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 januari 2007 @ 09:27:08 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_45275984
Ik gok voorlopig op Menno.

Is gecast omdat ie zich kwetsbaar durft op te stellen en niet bang is te falen. Dan valt het niet zo op als iets moedwillig mislukt. Maar mijn mening kan volgende week weer anders zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45276050
Viel me op dat hij nog aardig moeilijk deed bij de toren, dat terwijl hij bij Jules Unlimited wel wat heftigere dingen heeft meegemaakt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2007 @ 10:05:36 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45276822
Ik had dick als mol maar daar moet ik denk ik van af stappen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45278582
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef evert het volgende:
trouwens, wel erg leuk om Thailand te zien. ik was er vorig jaar januari en ik herken echt heel veel. ook de tempel van volgende week.
Ik kan je verzekeren, ik ben ook op die toren geweest en dat is echt heel erg hoog....
is die toren een aanrader? ik ga over 7 weken naar Thailand!

verder vond ik Nadja ofzo wel heeeeel irritant, ik erger me dood aan haar! met dat stomme hoofd van haar er dan nog bij, zij kan volgens mij echt niet normaal doen ofzo maar volgens mij is zij gewoon dom en irritant en geen mol (wat ik vorig jaar ook van Milousjka ofzo dacht ) ik verdenk Renate en Menno wel heel erg!

Paul! goede dude is dat! mag wel winnen
pi_45279940
Leuke aflevering! Vooral met die toren was mooi, spannend. Knap dat er nog zoveel naar beneden zijn gegaan, over de rand gaan lijkt me nog het engste.

Nadja was idd te overduidelijk aan het saboteren, misschien Renate ook een beetje op de toren....
pi_45280165
Nadja en Renate waren superirritant.
Ik denk dat Alex de Mol is............
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:19:24 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45280267
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef marientje het volgende:
ik ook.

En ik zou kwaad zijn op degenen die de opdracht hebben laten mislukken (Renate en Alex). Stelletje huilies . Ik heb zelf ook geabseild en het stelt geen ruk voor.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:22:07 #158
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45280347
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

is die toren een aanrader? ik ga over 7 weken naar Thailand!
of topic: ja, uitzicht (mits niet te heiig) is grandioos, je krijgt dan pas echt een idee hoe groot bangkok is
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_45280434
Als Alex de mol is zou ik dat erg jammer vinden, veel te opzichtig.
Amen.
pi_45280805
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef marientje het volgende:
Het zou te opvallend zijn als hij de mol is. Die actie van Nadje was naar mijn ziens ook te opvallend. Ik ga nog steeds voor Menno
pi_45281007
Dick Jol reageerde wel een paar keer vaag vond ik hoor. Hij praatte het Renate zowat uit haar hoofd om te gaan. Toen Eva zei dat de Mol in de controlroom zat tijdens die eerste proef en vervolgens stelde dat zij het absoluut niet was. Nadja vroeg toen recht op Jol af of hij de Mol was en toen reageerde hij met een schaapachtig lachje....

Maar het is verdomd moeilijk!
pi_45281093
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Freak187 het volgende:
Nadja vroeg toen recht op Jol af of hij de Mol was en toen reageerde hij met een schaapachtig lachje....

Maar het is verdomd moeilijk!
klopt hij keek ook zo vreemd weg.
Op wie had Liesbeth eigenlijk gestemd?? En op wie had Sander gestemd vorige week ?
pi_45281141

Verdomme, zij had erin moeten blijven Tevens is Renate de mol imho. No way dat zij daar bang voor is. No fucking way
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_45281332
jaa vanmorgen was Renate in het programma van Giel Beelen en toen maakte ze een of andere opmeking. ze was voor Yorin Travel ook eens op een hoogte van 250 meter geweest en toen moest ze ook naar beneden met een of ander kabelbaan achter ding.. (weet nietmeer precies hoe het verhaal was ) en dat heeft ze dus gewoon WEL gedaan he! en dat dit ineens niet durven..
pi_45281386
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Duizendpootje het volgende:
jaa vanmorgen was Renate in het programma van Giel Beelen en toen maakte ze een of andere opmeking. ze was voor Yorin Travel ook eens op een hoogte van 250 meter geweest en toen moest ze ook naar beneden met een of ander kabelbaan achter ding.. (weet nietmeer precies hoe het verhaal was ) en dat heeft ze dus gewoon WEL gedaan he! en dat dit ineens niet durven..
Een kabelbaan is wel effe wat anders dan aan een zwak tuigje hangen in de open lucht.
Amen.
pi_45281515
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb zelf ook een keer geabseild van 70 meter hoogte, en toen stond ik al helemaal te shaken. Een kabelbaan is niks vergeleken met abseilen van 300 meter hoogte.

ik heb t overigens wél gedaan
pi_45281543
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef wolfrolf het volgende:

[afbeelding]

Verdomme, zij had erin moeten blijven Tevens is Renate de mol imho. No way dat zij daar bang voor is. No fucking way
Toch jammer dat ze er uit is. Ik kijk liever naar haar dan naar Eva
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 januari 2007 @ 12:57:25 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_45281545
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Jivis het volgende:
Als Alex de mol is zou ik dat erg jammer vinden, veel te opzichtig.
Alex Mol is een schrijver. Misschien zit daar een hint in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45281594
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Alex Mol is een schrijver. Misschien zit daar een hint in.

en Alex is op de 22ste jarig net als Menno
(zie plaatje)

Waarom komen er eigelijk geen nieuwe plaatjes op de site
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:59:47 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_45281632
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef wolfrolf het volgende:

[afbeelding]

Eensch, vind het ook jammer dat Liesbeth eruit is
pi_45281908
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef mommychaos het volgende:

[..]

hey wickedangel

Ik meen me exáct hetzelfde te herinneren, nl dat ze bij die hoge brug in Portugal idd iemand hadden die écht niet durfde. Zei het gisteren nog tegen mijn vriend, maar die heeft de Portugal serie nooit gezien.

Maar ik weet niet meer wie het was. Of was dat George, die uiteindelijk toch ging?

Zat ook nog hoog op te geven over George, leuk om te zien dat hij hier in ere wordt gehouden. George is de übermol!

paar minuten later..... Zit er nog even over na te denken... Portugal was abseilen van de dam wat George eerst niet durfde, Australië was volgens mij bungeejumpen met iemand (een vrouw?)die niet durfde. Peins peins. Wie weet het nog?

..............Nog een paar minuten later, je kan ook álles vinden op internet :

De gefilmde bungeejump was het hoogtepunt van het programma Wie is de Mol, over een groep van tien echte mensen die weken lang in Australië aan het survijvelen waren. Ze moesten raden wie onder hen de verrader was en elke uitzending viel er een af. Het klasje had zich een keer zonder de juf, Angela Groothuijzen, van een hoge brug in een diepe rivierkloof moeten storten en vrijdagavond werden die opnamen bij het nakaarten nog eens herhaald. Twee vrouwen wilden eigenlijk niet maar gingen toch.

Les van vandaag: ik moet niet afgaan op mijn herinneringen.

En Karel sprak dus de waarheid.
De mol heeft niet gesprongen volgens mij bij de bungy in Cairns in de eerste serie. Ben ik zeker van. Het opvallende vond ik namelijk dat ze in de laatste uitzending wel de Sydney Harbour Bridge beklom, en dat terwijl ze niet wilde bungy jumpen vanwege haar hoogtevrees!
pi_45281910
oeps! Vergeten te kijken! Kan ik ergens de herhaling zien?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_45281974
Ik heb bovenin die toren gegeten .

Maar ze zijn niet helemaal van boven naar beneden gegaan hoor??
pi_45282079
2e dagboek van de Mol:
quote:
Aflevering 2, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Tweede dagboek-bijdrage van de Mol

13.000 euro is er niet verdiend! Klinkt dat niet als een ultieme mol-aflevering? Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag.

Dat abseilen was voor sommigen wel een emotionele bedoening. Dat had ik vantevoren wel gedacht en ik kon er mooi op inspelen. Net zoals ik kon inspelen op de chaos van de vervoersopdracht. Ik ben wel tevreden eigenlijk.

En Liesbeth is weg. Maar daar had ik niet zo veel van te vrezen. Dat blijkt ook wel, want ze deed duidelijk iets verkeerd bij die test. Nog zeven te gaan…
pi_45282199
Ik ga nu toch twijfelen over Alex en Renate door: "Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag."

Dick en Menno, daar richt ik me nu op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')