De kerstman did it.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Wij nemen hem op, dus niks verklappen sgp
Bloes wil zich heel erg graag richten op het aanrechtquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
OKee, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar was het vraagteken vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik open geen Hools, teveel werk.quote:
Ik ben te lui om van mijn stoel af te gaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Bos...er zit ook een uitknop op die tv!
dat kan ik beamen, al is het wel een voordeel als je in amerika woontquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ebay werkt als een tiet, en kan zelfs verslavend werken.
Ik koop er wekelijks wat: Van t-shirts, LP's, stickers tot DVD's/games.
D'r zit een knop op je TV! Die helpt je zo uit de puree!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Bos...er zit ook een uitknop op die tv!
mooiquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
O ja Pascal DVD is binnengekomen vandaag![]()
Dus druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zit een knop op je TV! Die helpt je zo uit de puree!
Oh oh wat een misère, als Marco staat te blèrenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Dus druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.![]()
Maar op Marktplaats staat ook heel veel alleen hebben die niet zo'n systeem met ratings en dergelijke. Da's wel jammer want zogenaamde powersellers zijn altijd wel te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat kan ik beamen, al is het wel een voordeel als je in amerika woont
Ze hadden wel een vooruitziende blik de heren van Doe Maar. dhr. Borsato was toen nog niet bekend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh oh wat een misère, als Marco staat te blèren
en de sgp was een garpje
Compleet vergeten hier, dus ik doe hetzelfde..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Leuke mol aflevering tot nu toe![]()
Ik kijk hem morgen wel via uitzendinggemist. Ben pas net thuis.
Toch knap iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Ze hadden wel een vooruitziende blik de heren van Doe Maar. dhr. Borsato was toen nog niet bekend.
Gèk op koken, en naked chefsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
Bloes wil zich heel erg graag richten op het aanrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |