"Amai, u hattat toch moete wete toen ge 'nons landje inreed, niehwaar?"quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef ouderejongere het volgende:
Als ik door zo'n Rijkswachter wordt aangehouden zeg ik gewoon "ik nen ollander, ik nie bejrijpen wejvinjet"
Kan Belgie niet gewoon afgezonken worden? Samen met Friesland?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:17 schreef MisterEuro het volgende:
Ik als Belg zeg: Hoera vanaf volgend jaar een héél pak Nederlanders minder op onze wegen die met hun zwaar belaste mobilhome's en caravans de wegen kapot maken. Rij maar rustig met één grote boog om België.
![]()
![]()
Aangezien ik ook wel eens in België rijdt, doe ik daar dan wel aan mee. Krijgen we dr tenminste wat voor terug ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef dramslag het volgende:
stel dat 200.000 personen dat vignet kopen = 1,2 miljoen euro.
Kunnen we daar niet Vlaanderen van kopen?
Goed punt! En wij kunnen straks gaan betalen voor de verlichting (elke meter een lantaarnpaal)...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:20 schreef Damzkieee het volgende:
Als ze nou fatsoenlijke wegen hadden, zoals in Duitsland, dan wil ik dr best voor betalen (60 euro nog te veel trouwens) maar die wegen zijn daar echt crap
Denk het ook niet. Nederland zal zeker protest aantekenen, alleen al vanwege zeeuws-vlaanderen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit komt er toch nooit doorheen.
quote:Ze doen dan nog alsof ze ons een plezier door onze wegen te overbelasten en wild te parkeren in onze mooie steden. Hoe groter de boog die ze nemen rondom ons land hoe beter. Leopold II was tenminste een Koning met visie, die had plannen voor een invasie van Nederland. Nu laten we op onze kop zitten door die arrogante kwasten en wordt onze economie de kop ingedrukt door al jaren hautain te weigeren om de schelde uit te diepen en de ijzeren rijn terug te openen. Laat ze nu maar betalen.
quote:En het Ijzeren Rijn dossier? Daar liggen ze ons inmiddels ruim 20 jaar dwars. Dat had zeker geholpen om onze snelwegen wat te ontlasten. Laat ze maar betalen en langs het Drukke Ruhr gebied rijden. De Duitsers zien ze heel graag komen
quote:De kaaskoppen kunnen de pot op met hun protest. Als ze niet willen betalen moeten ze maar omheen Belgie rijden met al hun pakken, zakken, tenten en caravans. Die verteren hier toch niets in Belgie. Ze eten en slapen in hun wagen of caravan en bevuilen ons land.
quote:Bericht aan alle hollanders: Laat uwen caravan thuis en ga met de vlieger op reis. Dan moet ge in België niet zijn. Maar dat zal voor die armoezaaiers te duur uitvallen waarschijnlijk. Blijf dan in uw eigen land en val ons niet meer lastig. k zalle kik wel mijn inkopen blijven doen in uwen C1000. lol
bronquote:Het strafste is nog dat ze nu oproepen om 'via de sympathieke Oosterburen' om te rijden. Ze spuwen toch al 60 jaar en langer op alles wat Duits is. Als het maar gratis is, hé. Mensen met principes toch, die Nederlanders. Ze gaan ze daar zien komen met hun caravans vol patatten en plat water en geen euro spenderen. De 'NL' staan in Italië toch bekend als 'niente lire', misschien moeten ze er dan NE van maken, 'nichts Euro'.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef dramslag het volgende:
stel dat 200.000 personen dat vignet kopen = 1,2 miljoen euro.
Kunnen we daar niet Vlaanderen van kopen?
quote:
quote:Om de Belgen te pesten kunnen de Nederlanders misschien een nieuwe belasting uitvinden die ons geweldig zal raken : de lelijke-smoelen-belasting
Elke meter een lantaarnpaal 3 rijen dik per rijbaan ja. Echt abnormaalquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Goed punt! En wij kunnen straks gaan betalen voor de verlichting (elke meter een lantaarnpaal)...
Das om de gaten te ontwijken amai!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:49 schreef Domai het volgende:
[..]
Elke meter een lantaarnpaal 3 rijen dik per rijbaan ja. Echt abnormaal![]()
Zit je zo krap met je geld danquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:16 schreef grizegrijn het volgende:
Echt belachelijk inderdaad! Ik woon zelf niet zo ver van de grens, en even naar Belgie zit er dus ook niet meer in.
De verrassing is er dan een beetje af hequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ja lap he.
Dat wordt me een duur dagje Bobbejaanland:') Voor net die ene dag dat ik ooit in Belgie kom
Duurt ook niet al te lang meer...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Skya het volgende:
Met een boog door duitsland. Ken je nog karre auf der Autobahn. Geen tol en geen maximumsnelheid =P
Maar wel massaal naar Nederland gaan voor de coffeeshopsquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef battlesickloner het volgende:
Perfect :-) wat zullen jullie gemist worden![]()
![]()
Vooral op zondag, er zou eigenlijk nog een speciaal extra duur zondag vignet moeten komen zodat de gele nummerplaten nog wat meer afgeschrikt worden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |