Ik vind het altijd jammer dat er zo weinig mensen mogen meedoen. De mensen die dit jaar in SLC gaan rijden zullen bijna allemaal al SLC- of Calgerytijden hebben.quote:
ik denk omdat het toernooi dan begint.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar WAAROM begint de uitzending om 1 uur? Om 1 uur zit ik op mijn WERK.
Zal ik m herdefiniëren of snap je m zo wel?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk omdat het toernooi dan begint.
Behalve de 500 meters gaan alle BR's eraan lijkt me.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef Bruce117 het volgende:
Baanrecords Collalbo
Heren:
[ code verwijderd ]
Dames:
[ code verwijderd ]
Echte Belg? Hij rijdt hier gewoon voor het gewest.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriet.
Kris Schildermans, een echte schaatsbelg.![]()
My thoughts exactly!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar WAAROM begint de uitzending om 1 uur? Om 1 uur zit ik op mijn WERK.
Ik vond Boedapest in 2001 wel een erg mooi kampioenschap...vooral zo 's avonds zag het er geweldig uit. Hopelijk wordt het dit weekend net zo mooiquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is geen onzin, is een feit.
WK's mogen alleen op binnenbanen worden geschaatst.
Buitenbaan is wel een keer leuk, ja. Plaatje in m'n OP zegt genoeg. Sneeuw.
ze heeft zich voor de verandering eens opgemaaktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef sturky100 het volgende:
Wat leuke foto van groenewold! Ik herken haar niet, maar het moet haar zijn
Schitterend was datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:08 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik vond Boedapest in 2001 wel een erg mooi kampioenschap...vooral zo 's avonds zag het er geweldig uit. Hopelijk wordt het dit weekend net zo mooi
mooi! Hier kan Sven al lekker winst pakken voor de rest van het weekend. Maak het Fabris moeilijk voor z'n 1500mquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:13 schreef Hankster het volgende:
de loting voor de 5000 is erg gunstig voor Sven: in de rit ná Carl en Fabris, tegen Ervik. En in de laatste rit Tuitert tegen tegen W.O.H.
Dit gaat héél erg leuk worden
nou inderdaad. Een beetje mascara doet wonderen. vDeutekom staat er helemaal spetterend opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:39 schreef sturky100 het volgende:
Wat leuke foto van groenewold! Ik herken haar niet, maar het moet haar zijn
de 5 uyteraerd welquote:
Ja, maar die is sowieso leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou inderdaad. Een beetje mascara doet wonderen. vDeutekom staat er helemaal spetterend op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |