Die Hollywoodsnol?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Goed idee, laten we Melanie Griffith eens onder de loep nemen
Charles Schwietert, zegt je dat iets?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef Pracissor het volgende:
Het is misschien politiek incorrect om te zeggen, maar ik denk dat allochtone politici wel een grotere kans hebben om in corruptie verstrikt te raken. Clientelisme zit vaak nog diep ingebakken in de cultuur, zelfs Bos gaf dit eerder aan, ook onderzoek onder detentiebewaking deed blijken dat voornamelijk allochtone bewakers corruptie gevoelig zijn.
Bron?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
Dat VVD-ers massaal frauderen. Betwist je dat dan?
Ik zelf zou geen problemen met een onderzoek naar haar hebben, maar het zou natuurlijk een beetje 'discriminerend' zijn om op grond van etniciteit een onderzoek op mensen uit te voeren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Goed idee, laten we Melanie Griffith eens onder de loep nemen
Neen, is dat relevant voor hetgeen wat ik zei?quote:
Recordhouder vóór Philomena Bijlhoutquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neen, is dat relevant voor hetgeen wat ik zei?
tuurlijk SCH en dan moeten we je serieus nemen met deze bash onderbouwingquote:
Vind ik ook, maar op basis van 'doorpakken' als wethouder van economische zaken in Amsterdam, denk ik dat er best wat te zoeken valt. De 1 miljoen 'beveiligingskosten' voor een rijkeluis festival als Sail is een beetje dubieus. En als doorpakker is het ook een beetje vreemd dat zij vanwege tegenvallende resultaten (lees: geen leuk baantje meer in Amsterdam), naar de kamer vertrekt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik zelf zou geen problemen met een onderzoek naar haar hebben, maar het zou natuurlijk een beetje 'discriminerend' zijn om op grond van etniciteit een onderzoek op mensen uit te voeren.
Ik vraag me altijd af of mensen die dit zeggen, zich wel beseffen dat de SP in het politieke spectrum niet eens zo waanzinnig links is, mede dankzij hun behoorlijk conservatieve insteek... Het feit dat mensen tegenwoordig bij links aan de SP denken, is volgens mij één van de redenen dat ze zo groot zijn geworden. Ze wisten van ellende niet meer waar ze op moesten stemmen nu de PvdA niet meer voldeed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:06 schreef pomtiedom het volgende:
In mijn geval maak ik beide uitersten zwart, zowel Marijnissen als Wilders. Want uiterst rechts en uiterst links zijn de vijanden van centrum-denken.
Bedankt, ik wil overigens niet de indruk wekken dat ik geloof dat alleen maar allochtonen zich schuldig maken aan dit soort praktijken, wel dat het mogelijk vaker bij hun voorkomt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Recordhouder vóór Philomena Bijlhout
Weet verder niet of het relevant is voor wat jij zei, ik probeer alleen wat context te bieden.
V.
Ja idd. Sowieso in die deelraden, wethouders die zichzelf in het bestuur plaatsen van allerlei organisaties etc., daar word ik ook niet echt blij van. Beetje Italiaanse toestanden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar op basis van 'doorpakken' als wethouder van economische zaken in Amsterdam, denk ik dat er best wat te zoeken valt. De 1 miljoen 'beveiligingskosten' voor een rijkeluis festival als Sail is een beetje dubieus. En als doorpakker is het ook een beetje vreemd dat zij vanwege tegenvallende resultaten (lees: geen leuk baantje meer in Amsterdam), naar de kamer vertrekt.
Absoluut, zelfs de SP die beweert tegen de deelraden te zijn, doet er handig aan mee, bijvoorbeeld door belangrijke of grensoverschrijdende zaken te 'overrulen' door de centrale stad, dat kost zeeën aan tijd, zelfs al komt dat proces vaak nog voor een officiële vergadering. M.i. zijn deelraden een mislukt D66 initiatief, wat per referendum net zo makkelijk weer ongedaan kan worden als dat het er is gekomenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja idd. Sowieso in die deelraden, wethouders die zichzelf in het bestuur plaatsen van allerlei organisaties etc., daar word ik ook niet echt blij van. Beetje Italiaanse toestanden.
Zo dacht de rechter er volgens Rémak ook over. De smerige rascist stopt me voor 9 maanden in de bak omdat ik een kleurtje heb. Niet om die ton, nee... om het kleurtje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Ericr het volgende:
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/h5simhne
Kamerleden die in opspraak zijn geraakt. Oftewel het komt in alle geledingen voor. Maar goed degenen met een te zwarte kijk op alles zullen wel weer aandragen dat het aantal allochtonen op die lijst buiten proportioneel is.
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:30 schreef Fudgeer het volgende:
Het ging namelijk niet om verzwijgen voor de belasting, maar voor het UWV.
Vanaf 1994 zijn het bijna allemaal allochtone politici geweest, of zij worden eerder gepakt, of zij gaan vaker de fout in.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Ericr het volgende:
Kamerleden die in opspraak zijn geraakt. Oftewel het komt in alle geledingen voor. Maar goed degenen met een te zwarte kijk op alles zullen wel weer aandragen dat het aantal allochtonen op die lijst buiten proportioneel is.
Aantal PvdA-leden op die lijst vind ik buitenproportioneel. Vijf van de twaalf vermeldingen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:50 schreef Ericr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |