King tegen adamsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:34 schreef Jayhawk het volgende:
darten op SBS
wat is hier dan simpel aan?quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is hier dan simpel aan?
ik wil m'n abo omlaag zetten (van de zomer verhoogd, bevalt me niet)
dit kon altijd
ik naar belcompany: nee, kan niet meer, hebben ze afgeschaft
door naar primafoon: nee, is niet mogelijk
ik mailen naar hi
reactie: 2 linkjes van de FAQ: link 1: ja dat is mogelijk, als je teruggaat naar een abo wat je eerst had (dat is dus het geval)
link 2: nee dat kan niet. we investeren door korting op je mobiel te geven, die investering willen we terugverdienen
1,5 jaar zo ongeveer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lekker vaag ja
Hoe lang zit je er nog aan vast?
verlengd?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1,5 jaar zo ongeveer.
in de zomer voor 2 jaar verlengd (spijt van ja, heeeeel erg spijt van nu)
Had je destijds met dat ¤30,- abbo in principe dezelfde voorwaarden (en dezelfde telefoon) gehad als die je nu hebt met dat duurdere abonnement?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
verlengd met nieuwe telefoon
het is me te duur, ik was eerder ong 30 euro per maand kwijt, nu 40
en dat is me net ff te duur eigenlijk
in mijn ogen zou ik 'm wel mogen verlagen (want ik ga terug naar een eerder abo), dus ik zie het probleem echt niet
Ik heb sneaky bij anderen (allemaal stelletjesquote:
lijkt mij ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
in mijn ogen zou ik 'm wel mogen verlagen (want ik ga terug naar een eerder abo), dus ik zie het probleem echt niet
je kookt dus voor twee?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb sneaky bij anderen (allemaal stelletjes) in hun boodschappenkarretje gekeken voor inspiratie.
En ben thuisgekomen met: olijven, tonijn, pasta, paprika, komkommer, bananen, melk, yoghurt en brood. Nou, dat eet ik dus dit weekend
![]()
Ja, zodat ik er in m'n eentje twee dagen van kan etenquote:
heb je dan ook een receptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb sneaky bij anderen (allemaal stelletjes) in hun boodschappenkarretje gekeken voor inspiratie.
En ben thuisgekomen met: olijven, tonijn, pasta, paprika, komkommer, bananen, melk, yoghurt en brood. Nou, dat eet ik dus dit weekend
![]()
Neequote:
Wat heb je allemaal gekocht?quote:
In principe staan ze volgens mij gewoon in hun recht om je aan die ¤40,- te houden. Je hebt namelijk voor 2 jaar lang een contract afgesloten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:53 schreef Etcetera het volgende:
ik heb toen mijn abo omhooggezet omdat ik dacht dat ik goedkoper uit zou zijn. ik wilde sowieso al verlengen en een nieuwe telefoon erbij, het omhoogzetten heb ik er gewoon meteen bij gedaan.
dus ik denk wel dat het dezelfde voorwaarden waren in principe
Laten we het zo zeggen: Voor de komende maanden hoef ik geen nieuwe lingerie meer te kopen!quote:
Gewoon een foto het internet opgooien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: Voor de komende maanden hoef ik geen nieuwe lingerie meer te kopen!![]()
Ik heb 1 heeel leuk setje gekocht! Jammer dat ik geen vriend heb... Hij zou zo'n setje erg waarderen!![]()
Dat was inderdaad het idee. Ik laat het nog wel wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Alles in de pan pleuren en hopen dat het smaakt
En misschien levert het je een vriend opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon een foto het internet opgooien.
Er zijn genoeg mensen die dat geweldig vinden
ik hoop echt op die link uit de eerste faqquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In principe staan ze volgens mij gewoon in hun recht om je aan die ¤40,- te houden. Je hebt namelijk voor 2 jaar lang een contract afgesloten.
Dus dan is het gewoon hopen dat ze een beetje goedwillig zijn en je niet over 1,5 jaar kwijt willen als klant of dat die eerste link uit de FAQ gewoon klopt
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Supersheep het volgende:
Gewoon een foto het internet opgooien.
Er zijn genoeg mensen die dat geweldig vinden
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
En misschien levert het je een vriend op![]()
![]()
Wie zegt dat dat niet alles is wat er op dat feest gedragen wordt dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
maar eh? Je ging kleding halen voor je verjaardagsfeest toch? Nu heb je alleen dat wat er onder zit.![]()
Ja, maar daar gaat het ook om!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
maar eh? Je ging kleding halen voor je verjaardagsfeest toch? Nu heb je alleen dat wat er onder zit.![]()
Oja, ik ben een beetje ouderwets nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet alles is wat er op dat feest gedragen wordt dan?![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet alles is wat er op dat feest gedragen wordt dan?![]()
Laat je gaan meidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik ben een beetje ouderwets nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |