haha en dan de baasjes blij dat hij vanavond aan de schijt isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
Aaa.. Geef 'm wat melk dan
Oke, mijn moeder is er, dus wij gaan winkelen!![]()
Binnen komen was geen probleem (ik had niks in de gaten). Maar zie hem er maar weer uit te krijgen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Neleos het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar Soempie?![]()
Ja, benieuwd wat ik zo nog meer aantref.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef Neleos het volgende:
Misschien moet je wat vaker opruimen, wie weet wat voor dieren er zich nog meer ophouden.![]()
Nee, maar hij had z'n nagels in m'n trui en was heel hard aan het spinnen en kopjes gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:10 schreef Neleos het volgende:
Was ie nog bang dan? - Of jij?
Eerste set 6-0 verloren, tweede 7-5 gewonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
Hee! Heb je gister nog gewonnen?
Houden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:12 schreef Neleos het volgende:
Ooh, hij vind je liefGa je hem houden?
![]()
Maar er is dus wel sprake van een stijgende lijn?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:15 schreef Neleos het volgende:
Eerste set 6-0 verloren, tweede 7-5 gewonnenTweede keer dat ik een set win in 6 potjes.
![]()
Heel langzaamaan wordt ik beter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar er is dus wel sprake van een stijgende lijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |