Hij had het net weer over voorzetten die zo vaak niet aankwamen. Dat mogen we nog minimaal 3x verwachtenquote:
Nope...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef borisz het volgende:
www.voetbalinbeeld.nl ?
saaie pot tot nu toe
Naldo, kopstoot uit een vrije trap van Frings.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
wie scoorde?, ben nu toevallig dwdd aan het kijken![]()
Vlaar sprong geeneensquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Simpel doelpunt, heel slecht verdedigd.
Vind ik ook nogal overdreven eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Moet hiervoor een apart topic geopend worden?
Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier gaat ajax een flink pak slaag van krijgen, als zelfs Feyenoord er al niet van kan winnen.
Ja, alsof Ajax 3 klassen beter is dan Feyenoord.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent?
3 klassen niet, maar Ajax zoals de eerste 3 maanden wel 2 klassenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, alsof Ajax 3 klassen beter is dan Feyenoord.
Zélfs feyenoordquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier gaat ajax een flink pak slaag van krijgen, als zelfs Feyenoord er al niet van kan winnen.
Ja, keepertje omspelen en intikken, niet zo moeilijk. Wel totaal inspiratieloos dat Feyenoord trouwens tot die 2-1. Dan in eens vol gaan voor de overwinning en nog geen enkele aanval op kunnen zetten.quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, keepertje omspelen en intikken, niet zo moeilijk. Wel totaal inspiratieloos dat Feyenoord trouwens tot die 2-1. Dan in eens vol gaan voor de overwinning en nog geen enkele aanval op kunnen zetten.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, absoluut niet. Laatste keer wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
en gaan we vanaf nu voor elk oefenpotje aparte topics openen?
Mooi, dus ook niet meer voor het AT enzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Laatste keer wat mij betreft.
Whehehe.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi, dus ook niet meer voor het AT enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |