Plastic nog wel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:42 schreef Catch_me het volgende:
WielrennersVan die vieze homo's die denken dat ze stoer zijn op hun plastic fiets
Carbon bedoel je.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:42 schreef Catch_me het volgende:
WielrennersVan die vieze homo's die denken dat ze stoer zijn op hun plastic fiets
jijweet hequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Carbon bedoel je.
Soms nog duurder dan ene auto zoeen fiets
Limburger hequote:
Toevallig wel jahquote:
Je meent t.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:53 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
maastrichter
Typ eens iets rustiger aub !! En gebruik leestekensquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:34 schreef YIFDEDNFZOTK het volgende:
Asociaal tuig dat het is.
fiets je ff lekker ergens naar toe, zitten er 2 van die kneuzen achter je die een beetje hard gaan fietsen.
ten eerste denk je dan van fiets ff rustig ofzo. maar ik hoorde ze niet aankomen dus die kneus die roept aan dek ant en ik fiertste langs mn maat dus dat ging niet, die gasten helemaal over de zijk ik zeg koop een bel ofzo. fietsen ze lans je en slaan ze je nog ff. tis dat ik ze niet kon bijhouden
mja
WIELRENNERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, Juffrouwquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Typ eens iets rustiger aub !! En gebruik leestekensEn het is 'zeik'
Jij wil ook gewoon wielrenner worden, kan je al je vrienden met hun hendig sjieke brommers voorbij blazen in je strakke broekquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Carbon bedoel je.
Soms nog duurder dan ene auto zoeen fiets
Met zn lekkere zachte geschoren lijfjequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
Jij wil ook gewoon wielrenner worden, kan je al je vrienden met hun hendig sjieke brommers voorbij blazen in je strakke broek![]()
Dan bel je toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:12 schreef _-rally-_ het volgende:
Is echt zo irritant: dan zit je lekker in je ritme @ 35 km/u, kom je van die amoebes tegen die al hun hersencapaciteit nodig hebben om tegelijkertijd te ademen en hun stuur vast te houden....
Sure, gaan we biertje drinkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Maikuuul zullen we eens meetenKom uit Heerlen ! Neem ik mijn geile brommer ook mee !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |