Dat maakt zijn hele dag meteen goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die mercedes kan gewoon bij het waardeborgfonds aankloppen
dan moeten er alsnog getuigen zijn waar die man op kan vallen omdat je ook die scahde zelf kan hebben toegebracht (spreekt naar eigen ervaring)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die mercedes kan gewoon bij het waardeborgfonds aankloppen
als de asbak afbreekt is ie al total loss....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef duckes het volgende:
Dat je je auto in de prak rijdt ala, maar dat je na een ongeval doorrijdt mag zeer zwaar gestraft worden! Hoe zou jij het vinden als je je, ow zo mooie BMW uit 80, neerzet om even boodschappen te doen, en m ineens terug vind in het formaat van een fiat panda?
Wigger!
Graag dan zijn we tenminste een echte crimineel kwijt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is stil.... zou de politie op de stoep staan?
kijkent naar je avaterquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef Djarum het volgende:
nog steeds open?
Ik hoop het. Of je nou schuldig bent aan het ongeluk of niet, laf wegvluchten na schade veroozaakt te hebben toont eigenlijk aan dat je de verantwoordelijkheid van het rijden in een auto nog niet aankan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is stil.... zou de politie op de stoep staan?
19 jaar he, EN een bmwquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik hoop het. Of je nou schuldig bent aan het ongeluk of niet, laf wegvluchten na schade veroozaakt te hebben toont eigenlijk aan dat je de verantwoordelijkheid van het rijden in een auto nog niet aankan.
whahaha noem je dat een bmw zn ding heb je al voor 300 euroquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:42 schreef duckes het volgende:
[..]
19 jaar he, EN een bmw![]()
prachtige combinatie
Mag ik ook weten waarom??quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef mirelia het volgende:
=en jij ook=
Schelden met kanker is 1 ding, voor veel mensen ingeburgerd, ik moet er ook niks van hebben, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom??
Als TS het nodig vind om deze ziekte minimaal 3 keer te gebruiken om zijn paupertaaltje kracht bij te zetten is dat geen pretje om te lezen voor ons kankerpatienten
En ga niet zeggen dat ik het dan maar niet moet lezen want dan kan ik Fok niet meer op
Ik kan een hoop hebben maar als een kansloos en associaal persoon het nodig vind om met kanker te schelden in een topic waarin hij laat zien dat hij andere mensen benadeelt dan vind ik Mitchell's reactie niet zo gek hoor
Hij zit hier gewoon te vertellen dat hij een misdrijf heeft gepleegd dus waar gaat het nog over
ik ben het helemaal met je eens makker maar blijkbaar zijn er zielige mensen die partij voor de ts kiezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom??
Als TS het nodig vind om deze ziekte minimaal 3 keer te gebruiken om zijn paupertaaltje kracht bij te zetten is dat geen pretje om te lezen voor ons kankerpatienten
En ga niet zeggen dat ik het dan maar niet moet lezen want dan kan ik Fok niet meer op
Ik kan een hoop hebben maar als een kansloos en associaal persoon het nodig vind om met kanker te schelden in een topic waarin hij laat zien dat hij andere mensen benadeelt dan vind ik Mitchell's reactie niet zo gek hoor
Hij zit hier gewoon te vertellen dat hij een misdrijf heeft gepleegd dus waar gaat het nog over
Klagen mag je in het KLB FB topic doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef Michellll het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens makker maar blijkbaar zijn er zielige mensen die partij voor de ts kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |