abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:29:41 #26
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_45255682
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die mercedes kan gewoon bij het waardeborgfonds aankloppen
Dat maakt zijn hele dag meteen goed.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_45255766
Dat je je auto in de prak rijdt ala, maar dat je na een ongeval doorrijdt mag zeer zwaar gestraft worden! Hoe zou jij het vinden als je je, ow zo mooie BMW uit 80, neerzet om even boodschappen te doen, en m ineens terug vind in het formaat van een fiat panda?

Wigger!
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:33:37 #28
64949 Gappie
the one and only
pi_45255807
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die mercedes kan gewoon bij het waardeborgfonds aankloppen
dan moeten er alsnog getuigen zijn waar die man op kan vallen omdat je ook die scahde zelf kan hebben toegebracht (spreekt naar eigen ervaring)
d(-_-)b
pi_45255815
=doe normaal=

[ Bericht 91% gewijzigd door Janetje op 11-01-2007 17:37:35 ]
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45255890
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef duckes het volgende:
Dat je je auto in de prak rijdt ala, maar dat je na een ongeval doorrijdt mag zeer zwaar gestraft worden! Hoe zou jij het vinden als je je, ow zo mooie BMW uit 80, neerzet om even boodschappen te doen, en m ineens terug vind in het formaat van een fiat panda?

Wigger!
als de asbak afbreekt is ie al total loss....

haha
pi_45255904
TS is stil.... zou de politie op de stoep staan?
pi_45255934
Juist.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45255940
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Graag dan zijn we tenminste een echte crimineel kwijt!
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:37:46 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45255946
Mooi dat je erbij zet dat het om een mercedes ging. Maakt het wat makkelijker voor de eigenaar om je terug te vinden
Vampire Romance O+
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:38:05 #35
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_45255953
=en jij ook=

[ Bericht 96% gewijzigd door Janetje op 11-01-2007 17:42:15 ]
Shuffle up and deal!!!
pi_45255967
Als die BX geen voorrang heeft gehad, wat is aanneem, had je beter die knakenbak kunnen rammen. Was er niks aan de hand geweest.

Vind het zowiezo niet echt slim van je om dit op internet te publiceren..
Blind chicks think I'm hot
pi_45255974
nog steeds open?
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_45256021
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef Djarum het volgende:
nog steeds open?
kijkent naar je avater
pi_45256031
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ik hoop het. Of je nou schuldig bent aan het ongeluk of niet, laf wegvluchten na schade veroozaakt te hebben toont eigenlijk aan dat je de verantwoordelijkheid van het rijden in een auto nog niet aankan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_45256077
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik hoop het. Of je nou schuldig bent aan het ongeluk of niet, laf wegvluchten na schade veroozaakt te hebben toont eigenlijk aan dat je de verantwoordelijkheid van het rijden in een auto nog niet aankan.
19 jaar he, EN een bmw

prachtige combinatie
pi_45256083
Rotterdam, daar ga je al de fout in
pi_45256114
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:42 schreef duckes het volgende:

[..]

19 jaar he, EN een bmw

prachtige combinatie
whahaha noem je dat een bmw zn ding heb je al voor 300 euro
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45256197
ohjah heb dit topic ff naar de politie (rotterdam) gemaild omdat de ts moeite heeft om normale taal te gebruiken
pi_45256218
chille bmw

Blind chicks think I'm hot
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:47:32 #45
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45256229
Zelfs ik zou niet eens vluchten als ik tegen een auto aanrijd, de verzekering fixed dat toch.

Huilen dat je je no-claim kwijtraakt

sadness
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:49:15 #46
28946 mirelia
pi_45256292
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef mirelia het volgende:
=en jij ook=
Mag ik ook weten waarom??
Als TS het nodig vind om deze ziekte minimaal 3 keer te gebruiken om zijn paupertaaltje kracht bij te zetten is dat geen pretje om te lezen voor ons kankerpatienten
En ga niet zeggen dat ik het dan maar niet moet lezen want dan kan ik Fok niet meer op
Ik kan een hoop hebben maar als een kansloos en associaal persoon het nodig vind om met kanker te schelden in een topic waarin hij laat zien dat hij andere mensen benadeelt dan vind ik Mitchell's reactie niet zo gek hoor

Hij zit hier gewoon te vertellen dat hij een misdrijf heeft gepleegd dus waar gaat het nog over
Shuffle up and deal!!!
pi_45256324
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef mirelia het volgende:

[..]

Als TS het nodig vind om deze ziekte minimaal 3 keer te gebruiken om zijn paupertaaltje kracht bij te zetten is dat geen pretje om te lezen voor ons kankerpatienten
En ga niet zeggen dat ik het dan maar niet moet lezen want dan kan ik Fok niet meer op
Ik kan een hoop hebben maar als een kansloos en associaal persoon het nodig vind om met kanker te schelden in een topic waarin hij laat zien dat hij andere mensen benadeelt dan vind ik Mitchell's reactie niet zo gek hoor

Hij zit hier gewoon te vertellen dat hij een misdrijf heeft gepleegd dus waar gaat het nog over
Schelden met kanker is 1 ding, voor veel mensen ingeburgerd, ik moet er ook niks van hebben, maar dat terzijde.

Iemand kanker toewensen is gewoon zielig.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_45256334
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef mirelia het volgende:

[..]

ik ben het helemaal met je eens makker maar blijkbaar zijn er zielige mensen die partij voor de ts kiezen
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:51:02 #49
28946 mirelia
pi_45256350
en wat doet TS dan???
Kankermokkel is toch ook toewensen???

Meten met 2 maten hier??
Shuffle up and deal!!!
pi_45256359
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef Michellll het volgende:

[..]

ik ben het helemaal met je eens makker maar blijkbaar zijn er zielige mensen die partij voor de ts kiezen
Klagen mag je in het KLB FB topic doen.
Doe dat zou ik zeggen.

[FB] Hey.. m'n topic is dicht.. :'(
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')