Kan je ff de kleur en type geven van de geparkeerde wagen? (voor alle zekerheid)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
RIj ik vanmiddag in mn bmw over de nieuwe binnenweg in rotterdam komt er een of ander kankermokkel in een citroen BX een witte, douwt m zo met zn neus voor mij langs dus ik moest uitwijken rij ik zo een geparkeerde mercedes in... GODVERDOMME
dus ik ben m maar gepeerd want wil mn noclaim niet kwijt natuurlijk
iig KANKERHOEREN IN EEN KANKER WITTE KUT BX moeten branden
danku
Nee in tegenstelling tot jouw waardeloze rijgedrag, kan die man die nu zijn auto in de prak ziet staan, wel fluiten naar z'n no-claim aangezien er geen tegenpartij is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
RIj ik vanmiddag in mn bmw over de nieuwe binnenweg in rotterdam komt er een of ander kankermokkel in een citroen BX een witte, douwt m zo met zn neus voor mij langs dus ik moest uitwijken rij ik zo een geparkeerde mercedes in... GODVERDOMME
danku
Als het klopt wat je zegt was gewoon die BX rijder aansprakelijk hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
danku
Ja maar, denk na, anders was TS zijn no claim kwijt. Wat kan jou die mercedes eigenaar met veel kinderen en een zieke vrouw nou interesserenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef metallicelmo het volgende:
Dus.. er staat nu in Rotterdam een Mercedes die finaal naar de klote is gereden door een eikel die snel doorreed na een ongeluk?
Dat maakt zijn hele dag meteen goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
die mercedes kan gewoon bij het waardeborgfonds aankloppen
dan moeten er alsnog getuigen zijn waar die man op kan vallen omdat je ook die scahde zelf kan hebben toegebracht (spreekt naar eigen ervaring)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
als de asbak afbreekt is ie al total loss....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef duckes het volgende:
Dat je je auto in de prak rijdt ala, maar dat je na een ongeval doorrijdt mag zeer zwaar gestraft worden! Hoe zou jij het vinden als je je, ow zo mooie BMW uit 80, neerzet om even boodschappen te doen, en m ineens terug vind in het formaat van een fiat panda?
Wigger!
Graag dan zijn we tenminste een echte crimineel kwijt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is stil.... zou de politie op de stoep staan?
kijkent naar je avaterquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef Djarum het volgende:
nog steeds open?
Ik hoop het. Of je nou schuldig bent aan het ongeluk of niet, laf wegvluchten na schade veroozaakt te hebben toont eigenlijk aan dat je de verantwoordelijkheid van het rijden in een auto nog niet aankan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is stil.... zou de politie op de stoep staan?
19 jaar he, EN een bmwquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik hoop het. Of je nou schuldig bent aan het ongeluk of niet, laf wegvluchten na schade veroozaakt te hebben toont eigenlijk aan dat je de verantwoordelijkheid van het rijden in een auto nog niet aankan.
whahaha noem je dat een bmw zn ding heb je al voor 300 euroquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:42 schreef duckes het volgende:
[..]
19 jaar he, EN een bmw![]()
prachtige combinatie
Mag ik ook weten waarom??quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:38 schreef mirelia het volgende:
=en jij ook=
Schelden met kanker is 1 ding, voor veel mensen ingeburgerd, ik moet er ook niks van hebben, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom??
Als TS het nodig vind om deze ziekte minimaal 3 keer te gebruiken om zijn paupertaaltje kracht bij te zetten is dat geen pretje om te lezen voor ons kankerpatienten
En ga niet zeggen dat ik het dan maar niet moet lezen want dan kan ik Fok niet meer op
Ik kan een hoop hebben maar als een kansloos en associaal persoon het nodig vind om met kanker te schelden in een topic waarin hij laat zien dat hij andere mensen benadeelt dan vind ik Mitchell's reactie niet zo gek hoor
Hij zit hier gewoon te vertellen dat hij een misdrijf heeft gepleegd dus waar gaat het nog over
ik ben het helemaal met je eens makker maar blijkbaar zijn er zielige mensen die partij voor de ts kiezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef mirelia het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom??
Als TS het nodig vind om deze ziekte minimaal 3 keer te gebruiken om zijn paupertaaltje kracht bij te zetten is dat geen pretje om te lezen voor ons kankerpatienten
En ga niet zeggen dat ik het dan maar niet moet lezen want dan kan ik Fok niet meer op
Ik kan een hoop hebben maar als een kansloos en associaal persoon het nodig vind om met kanker te schelden in een topic waarin hij laat zien dat hij andere mensen benadeelt dan vind ik Mitchell's reactie niet zo gek hoor
Hij zit hier gewoon te vertellen dat hij een misdrijf heeft gepleegd dus waar gaat het nog over
Klagen mag je in het KLB FB topic doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef Michellll het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens makker maar blijkbaar zijn er zielige mensen die partij voor de ts kiezen
miss dat ze dan eens doorkijgen waar ze mee spotten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schelden met kanker is 1 ding, voor veel mensen ingeburgerd, ik moet er ook niks van hebben, maar dat terzijde.
Iemand kanker toewensen is gewoon zielig.
Je bent een zieke loser met een goedkoop zesdehands koekblik.. Man, stel je niet aan, die boete die je gaat krijgen is drie keer zoveel waard als dat hele krakkemikkige bakkie van je.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
danku
Is al gebeurd.quote:
KLB Feedback.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:59 schreef mirelia het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
achjah de jeugd vind het gewoon een stoer woord ik wens jou iig veel beterschap voor zover dat mogelijk is ik heb vorig jaar gezien wat kanker met een lichaam kan doen en daarom word ik er soms een beetje kwaad van als mensen het als een scheldwoord gebruikenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:59 schreef mirelia het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar kanker en ik kan er goed tegen dat mensen het soms gebruiken om hun woorden kracht bij te zetten.
Maar dat is met spreken......dan kan het eruit floepen
Maar met tekst is dat een ander verhaal dan gebruik je het bewust
En als TS die vrouw een kankermokkel noemt wenst hij haar kanker toe vind ik......en daar word niets van gezegd hier
Zou het zin hebben denk je??quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:02 schreef Janetje het volgende:
KLB Feedback.
Ik heb een zware operatie gehad en ben "schoon" verklaard dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:04 schreef Michellll het volgende:
[..]
achjah de jeugd vind het gewoon een stoer woord ik wens jou iig veel beterschap voor zover dat mogelijk is ik heb vorig jaar gezien wat kanker met een lichaam kan doen en daarom word ik er soms een beetje kwaad van als mensen het als een scheldwoord gebruiken
waar had je het dan??quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:05 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik heb een zware operatie gehad en ben "schoon" verklaard dus dat komt wel goed
Lees wat ik er getypt heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:04 schreef mirelia het volgende:
[..]
Zou het zin hebben denk je??
Nee he ik denk het ook niet
Lekker doorgaan dit soort paupers te verdedigen hier op Fok
okquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:07 schreef Janetje het volgende:
Slowchat eindigt hier.
Je maakt alvast een samenvatting voor oom agent?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef Hyperdude het volgende:
Een witte BX
Een bruine Mercedes 190
Een gare BMW
Nieuwe Binnenweg
Lekker weertje
Wat een treurnis![]()
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:12 schreef Stephie het volgende:
Ach, gezien de foto's en het feit dat ie blijkbaar geen ongeluk kan ontwijken zonder z'n gepimpte panda in een mercedes te parkeren raakt ie die no claim binnen nu en een aantal maanden alsnog kwijt (en hopelijk daarmee ook z'n rijbewijs)![]()
Wat een ontzettend domme, onbeschofte en asociale *peep* is die gast zeg.
Die pet past iedereen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je maakt alvast een samenvatting voor oom agent?
Die topictitel is ook niet echt netjes.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef Janetje het volgende:
Schelden met kanker is 1 ding, voor veel mensen ingeburgerd, ik moet er ook niks van hebben, maar dat terzijde.
Iemand kanker toewensen is gewoon zielig.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
God zij dank is de BX ongedeerd
* Alexxxxx gaat even naar het Citroën forum, om een streepje te zetten in het 'BMW's gewrecked' topic
mag dit topic dan meequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
=ga naar ONZ ofzo=
Ik stiekem ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Michellll het volgende:
maar eigelijk hoop ik dat die eigenaar van die mercedes zijn adres heeft achterhaald en hem heel hard op zijn kutkop geslagen heeft
haha idd.. hoeveel no-claim zou die al hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zelfs ik zou niet eens vluchten als ik tegen een auto aanrijd, de verzekering fixed dat toch.
Huilen dat je je no-claim kwijtraakt
sadness
Kijk nou eens aan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:34 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
1e auto toen ik 17 was ford fiesta 1.1 - verkocht met winst
toen op mijn 18e verjaardag een donkerblauwe bmw316 (zonder i) uit 1987 gekregen van mijn zus - na 1 maand afgeragd naar de sloop
toen een peugeot 205 1.1i uit 1991 - verkocht, half jaar gehad
nu een bmw 316 met i uit 1990 wederom donkerblauw. ff kijken hoe lang ik deze hou
rijbewijs sinds 23 september 2005
Zonder i kortom een D?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef Stephie het volgende:
[..]
Kijk nou eens aan!
Hij rijdt op z'n 17de al in een auto rond, heeft z'n tweede auto al naar de klote gereden en vraagt zich vervolgens in juni 2006 af hoe lang hij zijn bmw'tje zal houden. We weten nu, anno 2007, dat dat niet lang is geweest![]()
Moge die boete in ieder geval hoger zijn dan de waarde van je auto!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
zonder i is zonder injectie, is een m10 blok met carbarateurquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zonder i kortom een D?
i en d staan hooguit voor brandstof aanduiding (diesel benzine) dus wat ie nu lult weet ik ook niet![]()
hahahaha stumperd....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
tuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:07 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
zonder i is zonder injectie, is een m10 blok met carbarateur
nee want ik heb liever geen politie aan de deur.... ik zou gewoon stoppen... iemand met iets meer IQ als een tennisbal weet dat er langs een ringweg weleens mensen kunnen zijn... denk jij de enige op de weg te zijn ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat jullie precies het zelfde zouden doen of een briefje neerleggen ofzo zonder adres
dat zijn pas kutgeintjes
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat jullie precies het zelfde zouden doen of een briefje neerleggen ofzo zonder adres
dat zijn pas kutgeintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |