Beruutquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
blauw wat ik bedoel heeft andere zuigers en is een 7quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee een zilveren Evo 3
[afbeelding]
voor het sprinten is dat beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.
later als ik geld heb ben ik ook het een en ander van planquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef Hugster het volgende:
jullie zijn echt geen tuningenthousiasten eh
Altijd maar filtertje, uitlaatje, maximaal chippie en klaar
Ik ben weer alleen hier
Ik vind hem helemaal zonder graphics ook mooier.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol van de graphics. Wat ook opvalt is dat ie geen joekels van velgen heeft.
ik zeg ook niet dat het slecht is, was gewoon iets wat me opvalt aangezien de meeste tuningsbakken tegenwoordig minimaal 18" hebben oidquote:
Ik wil wel terug mijn bed in, maar ik zit op stagequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
striping, stickers, vinyl, folie, weet ik het. Ga terug je bed in![]()
die vingersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
In dat plasje op de laatste foto?quote:
je bent wel een echte Skyline fan he?quote:
sommige rotondes zijn altijd spannend. Ik heb een hekel aan die hoge rotondes waar je niet kan zien of er iets aan komt of niet. Als een auto dan nogal hard over de rotonde ragt kan je weleens in de problemen komen als je net besloot in te voegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik gleed gisteren per ongeluk de rotonde op. En ik gleed bijna tegen een golf op die ineens voor me echt hard remde en ineens stil stond.
Van die laatste was ik wel geschrokken, toen ik thuis kwam stond ik te trillen op m'n benen.
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat plasje op de laatste foto?![]()
Het is trouwens op een belangrijke federale rijksweg in Rusland. 600 auto's gestrand voor 2 weken.![]()
Dakar is er niets bij inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga wel met de vliegtuig en de trein mocht ik ooit naar Rusland moeten![]()
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef HansU het volgende:
[..]
sommige rotondes zijn altijd spannend. Ik heb een hekel aan die hoge rotondes waar je niet kan zien of er iets aan komt of niet. Als een auto dan nogal hard over de rotonde ragt kan je weleens in de problemen komen als je net besloot in te voegen.
helaas nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef Richboy het volgende:
Nu ik die foto's zo zie.... Bestaat de Camel Trophy eigenlijk nog?!
ik heb een keer gehad op een mini rotonde dat een auto richting aangaf om de rotonde te verlaten, wat hij dus niet deed. Twee mooie zwarte strepen op het asfalt moeten trekken om de de Ford KA van me zus niet naar de eeuwige jachtvelden te sturen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat ik het redde, maar ik redde het niet, dus toen trapte ik op de rem. Maar het was nogal glad gisteren op de weg, dus hij gleed verder. Maar gelukkig niet dat ik echt midden op de rotonde stond *pfjew*.
En met die Golf ging echt net net net net net goed. Ik zat eigenlijk al op de klap te wachten, maar hij kwam gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |