Lees 'ns terug...... Ik kraak niemand zonder reden af. Sterker nog, de meerderheid kraak ik helemaal niet af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer woorden aan vuil maken. Die gast voegt geen ene drol toe behalve dat ie iedereen hier een beetje af loopt te kraken.
doe mij zo'n stagairequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, ik één van zijn stagiaires is een bekende van mij. Die heeft vanochtend een sloot wiskey in zijn espresso geflikkerd.
juist.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen sommige mensen de meerderheid in de SC zal ik dat ook vast wel doen.
ijsmeis, herman, M5quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen jou en Hansje ja..... oh, en Bojo. Nog meer?
Oh ja, Ijsmeisquote:
Vast wel, iets aardigs heb ik je nog niet zien posten hier.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof dat de bedoeling in een SC is. In een SC wordt nou eenmaal dom gelult.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die stellen zich ook niet zo dom/irritant op.
Het is óf ijsmeis óf IJsmeis.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Oh ja, Ijsmeis
Herman en M5 valt nogal mee.... Die stellen zich ook niet zo dom/irritant op.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Richboy het volgende:
Zeg Hansjepansje, de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.....
En dat je me niets aardigs hebt zien posten kan goed verklaard worden door jouw capaciteiten mbt begrijpend lezen.
Of het kan verklaard worden door jouw sociale en of communicatieve capaciteiten richting lager opgeleide personen, waar jij kennelijk nogal op neerkijkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Richboy het volgende:
Zeg Hansjepansje, de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet.....
En dat je me niets aardigs hebt zien posten kan goed verklaard worden door jouw capaciteiten mbt begrijpend lezen.
Dit is wel zo'n typisch voorbeeld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Of het kan verklaard worden door jouw sociale en of communicatieve capaciteiten richting lager opgeleide personen, waar jij kennelijk nogal op neerkijkt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dus jij trekt weer de conclusie dat ik 3 of 4 observaties heb gedaan. Uit alle observaties, dat zijn er meer dan 3 of 4 blijk je gewoon een kwal te zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n typisch voorbeeld.
Uit 3 of 4 niet willekeurige observaties trek jij een conclusie.... ALLE observaties waar het tegendeel uitblijkt negeer je.
jij doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n typisch voorbeeld.
Uit 3 of 4 niet willekeurige observaties trek jij een conclusie.... ALLE observaties waar het tegendeel uitblijkt negeer je.
Een Prosjquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
jij doet precies hetzelfde.![]()
Maar wat is eigenlijk de reden dat je hier in de SC terecht bent gekomen? Doe je hobbymatig iets met auto's oid? De link tussen jou en PTA is me nog niet helemaal duidelijk![]()
daar kan jou employee-of-the-month certificaat niet aan tippen he?quote:
Tegen mensen die kunnen denken (en het ook daadwerkelijk doen) ben ik kei aardigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Hugster het volgende:
Lijkt me ontiegelijk vervelend om een gozer met de persoonlijkheid van Richboy in mijn bedrijf te hebben.
Met zo'n attitude maak je veel vrienden joh [afbeelding]
Hint: Ik vind het 't heerlijk om te rijden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
jij doet precies hetzelfde.![]()
Maar wat is eigenlijk de reden dat je hier in de SC terecht bent gekomen? Doe je hobbymatig iets met auto's oid? De link tussen jou en PTA is me nog niet helemaal duidelijk![]()
Het is dat jij nogal snel oordeelt of iemand kan denken of niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen mensen die kunnen denken (en het ook daadwerkelijk doen) ben ik kei aardig
en wat is voor jou het bewijs dat iemand fatsoenlijk kan denken? opleiding? gedrag via een medium als internet?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tegen mensen die kunnen denken (en het ook daadwerkelijk doen) ben ik kei aardig
Soms kan je ook dankbaar gebruik maken van de diensten of contacten van mensen die in jouw ogen niet kunnen "denken". Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Gisteren kwam een manager langs lopen die zei dat hij er geen eens eentje had en ik heb er al 2quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
daar kan jou employee-of-the-month certificaat niet aan tippen he?![]()
Jij hebt al behoorlijk bewezen dat je het niet kunt, maar ik zou zeggen: overtuig me van het tegendeel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef HansU het volgende:
[..]
Het is dat jij nogal snel oordeelt of iemand kan denken of niet.
Laat ik het algehele indruk noemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef vlad het volgende:
[..]
en wat is voor jou het bewijs dat iemand fatsoenlijk kan denken? opleiding? gedrag via een medium als internet?
"kei"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Richboy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |