sick little girlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zieeeeeeeeek. En ik ga iedereen lekker aansteken
![]()
.
Gewoon contact, heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
hoe betaal je eigenlijk een auto van lets say...10.000euries?
zoiets kun je niet in 1x overschrijven toch? contant lijkt het mij ook vrij link om "ff" bij je te hebben.
anyone?
contant, of met je bank afspreken dat je in een bepaalde periode/dag het bedrag kunt pinnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
zoiets kun je niet in 1x overschrijven toch? contant lijkt het mij ook vrij link om "ff" bij je te hebben.
anyone?
heerlijke gedachte daar bij Fordquote:
Ik ken autohandelaren die bedragen van enkele tientallen miljoenen cash afleveren (legaal welteverstaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
anyone?
vanavond niet hoorquote:
ze smste me net dat ze het niet erg vond als ik er bij kwam liggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:37 schreef vlad het volgende:
[..]
vanavond niet hoor![]()
heb dan al een meeting met m'n meissie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze smste me net dat ze het niet erg vond als ik er bij kwam liggen![]()
Ik zou me de tyfus vervelen als ik niets uit zou voerenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Maar wat ga je nou eigenlijk doen als je klaar bent met je scholing,
eigen baas worden of gewoon echt helemaal niet meer werken?
Ik bedoel, kan je leven van je rijkdom, of valt het wel mee..
Ik wil ook niet meedoenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent ziek dus je mag niet mee doen![]()
ik geloof je directquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze smste me net dat ze het niet erg vond als ik er bij kwam liggen![]()
Waarom moeite doen om een carriere te maken als je toch al ondernemer wordt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik zou me de tyfus vervelen als ik niets uit zou voeren
Eigen baas wordt het op termijnMaar om nou meteen na m'n studie als ondernemer te beginnen trekt me niet zo... Eerst maar 'ns een paar jaar carriere maken
je hoeft niets op te tillenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meedoen. Ik kan amper m'n arm optillen.
Dan kun je net zo goed je leuter in een zoutzak prikken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:47 schreef vlad het volgende:
[..]
je hoeft niets op te tillen![]()
op je rug liggen zul je![]()
mwa is wel handig voor je klanten als je een aantoonbare ervaring hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om een carriere te maken als je toch al ondernemer wordt?![]()
ja als je er alleen maar groentjes bij ligt als een natte dweil dan hoeft het van mij ook nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meedoen. Ik kan amper m'n arm optillen.
ik heb wel harige tepels?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik geloof je direct![]()
maar ik ben er ook nog bij![]()
![]()
als je nou tieten had gehad, mocht het![]()
Hoe hoger de goede (eigen.....) contacten, hoe beter...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om een carriere te maken als je toch al ondernemer wordt?![]()
Een beetje ervaring kan nooit kwaad lijkt mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
oehquote:
stuur de foto van je meissie maar heurquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
oeh![]()
ps: hoe kom jij aan het nummer van m'n meissie?![]()
pas maar op, ik ken een joego op inet die ik je foto toestuur hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
stuur de foto van je meissie maar heur![]()
Iemand die daadwerkelijk rijk is, heeft geen ervaring nodig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een beetje ervaring kan nooit kwaad lijkt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |