Sick puppyquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik mijn tong afknippen en het naar je opsturen zodat je me af en toe even kunt tongen wanneer je wil?
Toen ik die foto van je nieuwe huisje zag had ik trouwens meteen al precies hetzelfde idee in m'n hoofd waar je 2 reply's verder ook mee komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yup
Je wil niet weten waar ze op msn allemaal mee aan komt zetten
De Grimaldi's die jij bedoelt is de familie van de Prins van Monaco. Heeft volgens mij niets van doen met de rederij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Grimaldi, das toch een stinkend rijke familie?
euh.... geen idee... ik zag in ieder geval een heleboel losse kabeltjes hangenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef lipje het volgende:
moet jij er een ISO-stekker op hebben of juist losse kabeltjes?
alle kabeltjes komen bij elkaar in een blok (of twee) of alle kabeltjes hangen los achter je dashbordquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
waar kan ik aan zien of ik een stekker of kabeltje smoet hebben?
Aanvulling:quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef M5 het volgende:
ik dacht dat er een binnenvaartschip water had gemaakt op m'n werk, blijkt het deze 176 m lange blokkendoos geweest te zijn.
[afbeelding] Meerpaal geraakt.. dat moest gewoon een keer gebeuren met die wind. Heb het al zovaak gezien dat ze met 3 slepers de grootste moeite hadden om dat ding een beetje in normale positie te draaien... en nu ging het fout
Wanneer kan ik ze komen halen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:14 schreef M5 het volgende:
Iemand een Alfa met gratis zoutwater aquarium??
Dat deed die Peurac toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook wel over je heen kotsen?.
Tentamenperiodequote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
He werkloze, vroeg wakker zeg.
Zonde dat ze die alfa's door de shredder halen. In Polen zouden ze daar nog grof geld voor betalen. Motor en electronica vervangen, extra roest behandelingetje en je hebt weer een goede auto, met verpest interieur en dergelijke, maar dat is geen probleem daar natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Aanvulling:
De boot heeft 7 meter water gemaakt, drie autodekken ondergelopen met zeewater. Op die dekken staan/stonden een paar honderd nieuwe Alfa's... Die kunnen nu door de shredderDe hele nacht zijn ze al bezig geweest met het water er uit te pompen en nog is ie niet droog
. Iemand een Alfa met gratis zoutwater aquarium??
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij is er een stiekeme PTA rukmeeting bij vlad thuis, zo rustig is het de hele avond ja
sick little girlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zieeeeeeeeek. En ik ga iedereen lekker aansteken
![]()
.
Gewoon contact, heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
hoe betaal je eigenlijk een auto van lets say...10.000euries?
zoiets kun je niet in 1x overschrijven toch? contant lijkt het mij ook vrij link om "ff" bij je te hebben.
anyone?
contant, of met je bank afspreken dat je in een bepaalde periode/dag het bedrag kunt pinnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
zoiets kun je niet in 1x overschrijven toch? contant lijkt het mij ook vrij link om "ff" bij je te hebben.
anyone?
heerlijke gedachte daar bij Fordquote:
Ik ken autohandelaren die bedragen van enkele tientallen miljoenen cash afleveren (legaal welteverstaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:30 schreef Devilnl het volgende:
btw luitjes.
anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |