80's zijn de shizzle, natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die broek in z'n fotoboekIn welke tijd leeft die pauper
![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
vroeger teveel carmageddon gespeeltquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef lipje het volgende:
dat zeg ik vanalles NAAST de rijbaan kapot rijden
mn collega en ik kregen een poosje geleden de neiging het irl te gaan spelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
vroeger teveel carmageddon gespeelt
EN DAT SPEL ROELEERDE DE PAN UIT !
Ex collegaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn collega en ik kregen een poosje geleden de neiging het irl te gaan spelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn collega en ik kregen een poosje geleden de neiging het irl te gaan spelen![]()
![]()
been there done thatquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
moet er nog aan wennenquote:
doe je 8 uur over een stukje wegquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet er nog aan wennen
@hugo, rij maar eens over de Zeedijk in A'dam tussen 14u en 22u
Zal ik mijn tong afknippen en het naar je opsturen zodat je me af en toe even kunt tongen wanneer je wil?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:50 schreef Hugster het volgende:
Vies wijf ook.
Sick puppyquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik mijn tong afknippen en het naar je opsturen zodat je me af en toe even kunt tongen wanneer je wil?
Toen ik die foto van je nieuwe huisje zag had ik trouwens meteen al precies hetzelfde idee in m'n hoofd waar je 2 reply's verder ook mee komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yup
Je wil niet weten waar ze op msn allemaal mee aan komt zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |