De spelers hebben natuurlijk Beckham opgesteld en niet Capelloquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Van een afgeschreven bankzitter naar de nieuwe held. Die Capello gaat mooi op z'n bek, dat is wel weer leuk.
Hij was behoorlijk belangrijk in het slot van dit seizoen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef RayMania het volgende:
Voor hem is het beter als hij gaat. Volgend seizoen een dipje en hij wordt gewoon weer afgebrand, en heeft dan geen club, maar zit op de bank. Als hij naar LA gaat heeft hij 99% een basisplaats.
quote:Beckham-hype nu al begonnen
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 12 juli om 21:13
De Verenigde Staten lijken in de ban van voetbal. David Beckham, volgend seizoen uitkomend voor LA Galaxy, heeft nog geen enkele stap op de Amerikaanse velden gezet, maar men is nu al lyrisch over de Engelsman.
Beckham is niet alleen een gewilde voetballer vanwege zijn geweldige traptechniek, maar ook vanwege de vele merchandisingkansen die hij met zich meebrengt. Zo loopt het momenteel storm als het gaat om shirtjes met de bedrukking van de veelvoudig Engelse international achterop. LA Galaxy maakte vandaag bekend al ruim 250.000 shirts verkocht te hebben.
Speciaal voor Beckham heeft LA Galaxy besloten het oude ontwerp van de shirts te restylen. Zo zullen de middenvelder en zijn ploeggenoten volgend seizoen in een blauw/wit/goud shirt, terwijl de vroegere kleurencombinatie altijd groen/goud is geweest.
Beckham zal op 21 juli voor het eerst in het nieuwe shirt van LA Galaxy te zien zijn. Dan spelen hij en zijn nieuwe ploeggenoten een oefenduel tegen het Chelsea van coach José Mourinho.
quote:
Volgens de NOS net wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat ie debuteren tegen Chelsea?
Ik niet, afschuwelijk tenue.quote:
Die strepen, die kleuren, reclame.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:57 schreef popolon het volgende:
De melkboer trekt nog meer publiek.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:00 schreef Grulez het volgende:
[..]Bij jullie staan ze ook overal van te kijken he.
Voornamelijk zijn vrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Er wordt hier eerder gesproken over een hype, dan vind ik 5000 fans wel erg karig voor de presentatie van een wereldster.
Tuurlijk, Galaxy zal heel wat shirts verkopen met nummer 23 maar ik geloof er geen bal van dat Beckham het voetbal populairder gaat maken. Beckham is leuk voor de roddelblaadjes.![]()
Ze zijn goede vrienden met Tom Cruisequote:
de kerk zou zeer geintresseerd zijn in de dolla ehh Becks natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef popolon het volgende:
Nog niet.
600.000 shirtjes al zonder dat het shirt bekend wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Er wordt hier eerder gesproken over een hype, dan vind ik 5000 fans wel erg karig voor de presentatie van een wereldster.
Tuurlijk, Galaxy zal heel wat shirts verkopen met nummer 23 maar ik geloof er geen bal van dat Beckham het voetbal populairder gaat maken. Beckham is leuk voor de roddelblaadjes.![]()
Hij liep gisteren in ieder geval vrij fris over het veld, als niet-speler, bij de MLS all stars tegen Celtic. Denk wel dat ie zal spelen, ook al is het maar even.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja? Berichten Amerikaanse dat hij speelt? Want ik de berichten die ik lees zijn pessimistisch.
http://www.channel4.com/n(...)ont+be+risked/612832
http://www.football.co.uk(...)chelsea_249872.shtml
Hoop het wel. Ik ga in ieder geval de hele wedstrijd eens bekijken.
quote:'First we want to win the game, second we want to win the trophy. After that we would like David Beckham to play and play well. We would like to help him on that,' said the manager, adding: 'If we can make a deal with him, we'll give him freedom to play, but he cannot hurt us!'
Nette goalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef mcyodogg het volgende:
Zn goal
http://www.youtube.com/watch?v=mMDAUhKzu1Q
Mooie goal. Die keeper stond er ook maar voor Jan Lul bij.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef mcyodogg het volgende:
Zn goal
http://www.youtube.com/watch?v=mMDAUhKzu1Q
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Die vrouw van hem op de tribune, net een lijk.
Aan de grond genageld. Aan de manier waarop de muur is opgesteld zie je dat hij de bal rechts verwacht, en hij komt dus links.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooie goal. Die keeper stond er ook maar voor Jan Lul bij.
Ik zou haar echt wel doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Die vrouw van hem op de tribune, net een insect
quote:'David Beckham en Robbie Williams als homokoppel'
David Beckham en Robbie Williams gaan mogelijk een excentriek homokoppel spelen in de Amerikaanse hitserie Desperate Housewives. Volgens verschillende Amerikaanse media ziet de bedenker van de show, Marc Cherry, in de twee in Los Angeles wonende Britten de perfecte buurmannen voor zijn wanhopige huisvrouwen op Wisteria Lane, de fictieve straat waar de serie zich afspeelt.
Cherry zou in eerste instantie op de combinatie Robbie Williams en Tom Cruise hebben geaasd voor de gastrollen. Maar omdat Britten doorgaans over meer zelfspot beschikken dan Amerikanen, zou bij nader inzien Beckham zijn benaderd. Ook zijn lengte deed Cruise geen goed: met zijn 1.70 meter zou hij niet mooi staan naast de 1.85 lange Williams. Saillant detail is ook dat Cruise een van de beste vrienden is van Beckham en dat de rol kennelijk door een voetballer is weggekaapt voor de neus van een topacteur.
Het vierde seizoen van Desperate Housewives gaat in september van start op de Amerikaanse zender ABC. Wereldwijd wordt de show door zo'n 119 miljoen mensen bekeken. In Nederland is de serie te zien op Net 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |