Tja, hij is al dik miljonair, op deze manier kan hij zonder al te hard te werken echt helemaal binnen lopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef pfaf het volgende:
Werkelijk? Die man is niet wijs! Hij is 30 ofzo?
Ik hoop nog steeds dat voetballers het net als ik voor het plezier doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, hij is al dik miljonair, op deze manier kan hij zonder al te hard te werken echt helemaal binnen lopen.
Verbazingwekkend nieuws! Zal wel met Victoria's acteerambities te maken hebbenquote:"Real Madrid heeft me gevraagd om over mijn toekomst en een aanbod voor een nieuw tweejarig contract te beslissen. Ik heb besloten om voor LA Galaxy te gaan spelen"
Bij RKC verdien je meer dan bij LA Galaxy hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
Dat word binnenlopen voor die gast dan.
Jawel, alleen mag ieder team nu één of een paar spelers hebben, boven de cap.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef Radegast het volgende:
![]()
Dus de salarycap in de MLS is vanaf nu dus verleden tijd?
Dan zouden ze allemaal bij Ajax spelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat voetballers het net als ik voor het plezier doen.![]()
No way. Er zal heus wel een clausule of iets dergelijks in zijn contract staan waarin staat dat hij de helft van alle merchandise-inkomsten krijgt. Die gast gaat daar echt niet voetballen omdat hij de voorzitter een toffe peer vindt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij RKC verdien je meer dan bij LA Galaxy hoor.
Nou ja, het was gechargeerd uiteraard. Maar Watereus verdiend in een maand AZ meer dan in een jaar VS...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zouden ze allemaal bij Ajax spelen.
En ik denk niet dat je bij RKC meer verdient hoor, de salarissen in de US zijn misschien (toch?) gecapped, maar dat wil niet zeggen dat het laag ligt.
Geldt voor 1 speler.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jawel, alleen mag ieder team nu één of een paar spelers hebben, boven de cap.
Heeft hij trouwens bij LAG of MLS getekend? Dat kan toch alleen bij de laatste?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=38041quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:23 schreef klusmeister het volgende:
waar staat 't?
31 zelfs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef pfaf het volgende:
Werkelijk? Die man is niet wijs! Hij is 30 ofzo?
Zou jij niet doen he? Als je in je nadagen van je carriere opeens nog ff flink kan cashen??quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:26 schreef Steve_I. het volgende:afschuwelijk al die voetballers die puur om het geld naar de VS, quatar of bahrein of weet ik wat voor kutland gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |