Ja, heb hem superveel gebruikt. Ik heb nog een vergelijkbare van Prenatal, maar die is lang niet zo leuk en heeft ook een andere binnenkant.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef E.T. het volgende:
PM, ik heb 'm tijdens de baby-weken bij AH gekocht![]()
Vind jij 't ook al zo'n heerlijk ding? Hij wordt hier echt veelvuldig gebruikt
Nou, we zijn dus weer gaan bijvoeden (hij had het echt nodig, hij slaapt nu weer als een roos 's nachts) en de eczeem wordt niet erger. Eigenlijk ziet het er best redelijk uit. hij heeft een droog huidje, ja, dat wel, maar het is niet meer zo rood en vurig. Ik kreeg van iemand die veel ervaring heeft met kind en eczeem een zalf aangeraden, leniens heet dat, het is koelzalf. dat schijnt enorm goed te werken en werd in het verleden door de huisarts voorgeschreven. tegenwoordig is het vrij verkrijgbaar bij de apotheek. dat ga ik zeker nog proberen. Het lijkt dus toch erop dat het niet aan de voeding ligt, anders zou het wel meteen weer erger geworden zijn lijkt me dan, maar ik ga het komende dinsdag maar even vragen nog aan de cb arts.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
belana hoe is het nu met ezra + eczeem?
Dat hij vandaag willig is om naar links te kijken ipv alleen naar rechts. Gestimuleerd door licht en kleurige knuffels.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Tegen zijn voorkeushouding in? Wat bedoel je?
Saskia had ook zoveel last van krampjes. Dat is echt een drama. Sterkte ermee, Je kan hooguit cinababy druppels proberen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:55 schreef Suzanna het volgende:
Pff...ik was vergeten dat zo'n kleine baby vaak krampjes heeft... Tis nu eigenlijk al sinds de tweede week aan de gang en slapen doen we niet zo best. Inclusief de kleine meid helaas... ze slaapt overdag ook alleen maar korte periodes en is erg onrustig.
Verder is Julia een schatje, heeft ze al geglimlacht (geen stuipje, maar ook geen glimlach naar ons, gewoon tevredenheid...) en huilt ze niet al te veel. Maar slapen doet ze weinig...
Volgens mij hebben ze juist meestal zo jong een voorkeurshouding, omdat ze bv op een bepaalde manier in de baarmoeder gelegen hebben. Daarnaast kan er tijdens de bevalling ook wat druk op werveltjes enzo komen. Vooral bij snelle bevallingen.quote:Swets, apart dat Tijn vandaag ineens wel naar links wil kijken...ik wist trouwens niet dat ze zó vroeg al een voorkeurshouding konden hebben eigenlijk! goed dat je het in de gaten houdt!
Nou er is geen paniek ofzo, bij alles wat ik lees over geel kleuren wordt vooral ook gezegd dat wanneer baby's niet binnen 48 uur na de bevalling verkleuren het geen fysologische aandoening is, en gewoon een gevolg van te veel rode bloedlichaampjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef Belana het volgende:
ik zou het ook niet weten swets en als je het niet vertrouwd zou ik zeker de vk bellen, dat mag tot 6 weken na de bevalling.
Als we daadwerkelijk denken dat er wat mis is doen we dat wel hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef poemojn het volgende:
Ik zou er wel mee naar de verloskundige/huisarts gaan. Die (of de kinderarts) kan beter bepalen of er meer nodig is dan gewoon bloot in de zon liggen en veel drinken. Hoeveel voedingen krijgt hij nu? Zie ook http://zxy.nl/vraagbaak/question.php?nr=389 ; misschien weer op minimaal 8 overstappen als hij nu minder drinkt?
Ik begrijp niet waarom iedereen daar opeens zo op hamertquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:00 schreef Belana het volgende:
ik wil niet doorzeuren, maar voor de zekerheid de vk bellen kan toch geen kwaad?
Als hij opeens knal geel zou zijn, zou ik direkt aan de bel trekken hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 10:49 schreef Belana het volgende:
omdat ik me er wel zorgen om zou maken denk ik
Nou precies, we kijken wel steeds naar het oogwit en in z'n mondje. Maar daar is niets aan de hand.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef kozakken het volgende:
Romme was ook stuitergeel, vonden wij
Romme werd trouwens ook geler na verloop van een week. Ik zou me zelf ook nog niet zo heel druk maken (deed dat trouwens toen zelf wel) Ze kunnen er toch niet zoveel aan doen. Alleen wel zorgen dat het oogwit niet ooggelig gaat worden.
voor die kleintjes van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |