quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef static het volgende:
[..]
Kan niet, ben een tijdje niet in haar buurt geweest.
Ze pikt mn meisjesnaam af (zo wil ik mn eventuele toekomstige dochter noemen namelijk)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef Juweel het volgende:
Anky heeft een dochtertje gekregen, Ava. Las net op Bokt dat dat vanavond op Shownieuws was
Leuke naam!
quote:Anky bevalt van dochter!!!
Gisteravond om 20.15 uur is Anky bevallen van een dochter. Het meisje heet Ava Eden van Grunsven en weegt 3100 gram. Moeder en dochter maken het goed. Ava Eden is geboren in het ziekenhuis in Veldhoven net als haar broer Yannick Janssen. Sjef zal vanmorgen zijn dochter aangeven bij de burgerlijke stand in Veldhoven.
quote:Valerie Zwikker verwacht eerste kind
Uitgegeven: 7 maart 2007 20:10
Laatst gewijzigd: 7 maart 2007 20:10
AMSTERDAM - Valerie Zwikker is zwanger. De 34-jarige presentatrice en haar vriend Chiel verwachten over zes maanden hun eerste kindje, meldt RTL Boulevard woensdag. Valerie en Chiel, die momenteel in het Franse Val Thorens wonen waar ze de après-skibar Caz Café runnen, hebben bijna een jaar een relatie.
Vorige zomer zei de donkerharige schone, die relaties achter de rug heeft met BNN-oprichter Bart de Graaff en soapacteur Sander Foppele, dat ze graag wilde trouwen en kinderen krijgen. Ze vertelde minstens twee kinderen te willen.
"Dat vind ik gezellig. Mijn moeder komt uit een gezin met elf kinderen en ik heb drie broers", vertelde ze destijds aan Novum Nieuws. Over eventuele trouwplannen is nog niets bekend.
Is d'r hond ook zwanger?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Zou Tori Spelling geen tweeling verwachten? Dit is wel een hele dikke buik![]()
met alweer die lelijke hond.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:52 schreef lily het volgende:
Leuke foto van Ankie en dochter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een hoogzwangere Tori
[afbeelding]
Gerard Joling als vader.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef Turbomuis het volgende:
-knip-
Maak er maar & vrouw vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aangepast overzicht
[afbeelding]
Zwanger:Pieter van den Hoogenband & vriendin
Geruchten:Geen geruchten momenteel, kom maar op met die smeuïge roddels !
Uit de Telegraafquote:"Linda Evangelista zwanger van tweede kind"
door onze redactie
AMSTERDAM - Linda Evangelista (41) en de steenrijke Peter Morton (60) verwachten naar verluidt een kindje. Het topmodel beviel vorig jaar oktober van zoontje Augustin James. De identiteit van de vader van het kleine ventje is door Linda tot nu toe angstvallig geheim heeft gehouden.
Linda heeft met Peter een goede partij aan de haak geslagen. Hij is de grondlegger van de Hard Rock Café-keten en mag zich inmiddels miljardair noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |