abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46998118
Anky heeft een dochtertje gekregen, Ava. Las net op Bokt dat dat vanavond op Shownieuws was

Leuke naam!
pi_47005599
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef static het volgende:

[..]

Kan niet, ben een tijdje niet in haar buurt geweest.

Een eventuele zwangerschap is nergens bevestigd....maar ze is maar klein, dus als ze een kilo op de verkeerde plek aankomt lijkt ze meteen dik.
pi_47006757
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef Juweel het volgende:
Anky heeft een dochtertje gekregen, Ava. Las net op Bokt dat dat vanavond op Shownieuws was

Leuke naam!
Ze pikt mn meisjesnaam af (zo wil ik mn eventuele toekomstige dochter noemen namelijk) . Maarehm, mooie naam !
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 10:12:06 #179
43556 miss_dynastie
pi_47007163
Wat leuk

Van de site van Anky iets meer info:
quote:
Anky bevalt van dochter!!!
Gisteravond om 20.15 uur is Anky bevallen van een dochter. Het meisje heet Ava Eden van Grunsven en weegt 3100 gram. Moeder en dochter maken het goed. Ava Eden is geboren in het ziekenhuis in Veldhoven net als haar broer Yannick Janssen. Sjef zal vanmorgen zijn dochter aangeven bij de burgerlijke stand in Veldhoven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:16:23 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47007272
Hoe kan de dochter een andere achternaam dan de zoon hebben? Ze hebben toch dezelfde vader?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:45:27 #181
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_47008044
Volgens mij Janssen de 2e voornaam van Yannick (maar pin me er niet op vast )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_47008248
Hij heet Yannick Janssen van Grunsven, en Janssen is zijn tweede voornaam, een verwijzing naar haar man, Sjef Janssen.

Ze is om 20:15 bevallen? Heeft ze mooi het Champions League voetbal kunnen kijken!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:31:05 #183
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_47015494
tuurlijk, daar heb je ook zin in zo vlak na de bevalling
pi_47025414
Valerie Zwikker is zwanger hoor ik net bij RTL Boulevard.
pi_47028377
Uit de Telegraaf:
quote:
Valerie Zwikker verwacht eerste kind

Uitgegeven: 7 maart 2007 20:10
Laatst gewijzigd: 7 maart 2007 20:10

AMSTERDAM - Valerie Zwikker is zwanger. De 34-jarige presentatrice en haar vriend Chiel verwachten over zes maanden hun eerste kindje, meldt RTL Boulevard woensdag. Valerie en Chiel, die momenteel in het Franse Val Thorens wonen waar ze de après-skibar Caz Café runnen, hebben bijna een jaar een relatie.

Vorige zomer zei de donkerharige schone, die relaties achter de rug heeft met BNN-oprichter Bart de Graaff en soapacteur Sander Foppele, dat ze graag wilde trouwen en kinderen krijgen. Ze vertelde minstens twee kinderen te willen.

"Dat vind ik gezellig. Mijn moeder komt uit een gezin met elf kinderen en ik heb drie broers", vertelde ze destijds aan Novum Nieuws. Over eventuele trouwplannen is nog niets bekend.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:28:40 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_47034782
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:16 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]

Zou Tori Spelling geen tweeling verwachten? Dit is wel een hele dikke buik
Is d'r hond ook zwanger?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_47035275
Anky & Ava

Wat een mooi poppetje!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:16:51 #188
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_47037524
aaahhhh wat een schatje
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:25:27 #189
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47037880
Die handjes zo vroom gevouwen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_47044082
Leuke foto van Ankie en dochter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een hoogzwangere Tori

donderdag 8 maart 2007 @ 12:53:31 #191
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_47048794
Sterk staaltje non-nieuws:

Gerard Joling sluit niet uit dat hij vader is

AMSTERDAM - Gerard Joling zou best wel eens een kind op de wereld kunnen hebben rondlopen. Dat vertelt de homoseksuele zanger deze week in Veronica Magazine.

"De kans is klein, maar aanwezig. Maar dan woont dat kind wel in een heel ver land en ik weet er verder niets van." Dat wil de showman graag zo laten. "Ik zou het ook niet willen weten."

Toen Joling eind jaren tachtig muzikale successen boekte met hits als 'Ticket to the tropics' en 'No more Boleros', was niet bekend dat hij op mannen viel. Zelf was de zanger er toen ook nog niet helemaal uit.

Verhouding

"In mijn populaire tijd in Azië heb ik nog een half jaar een verhouding gehad met een meisje in Taiwan, dat nu getrouwd is met een Nederlandse man. Blijkbaar was ik nog erg aan het ontdekken hoe ik eigenlijk in elkaar steek", vertelt hij.

Inmiddels weet Gerard precies hoe hij zelf in elkaar zit en is hij ook van plan dat ooit met het publiek te delen in een autobiografie. Wanneer dat boek precies verschijnt, weet de zanger echter nog niet.

"Er staan al ghostwriters en uitgeverijen te trappelen om het te doen. Maar misschien moet ik nog een jaartje wachten, tot ik 25 jaar in het vak zit."

Rode oortjes

De zanger en presentator is ervan overtuigd dat lezers rode oortjes zullen krijgen van zijn levensverhaal. "Het zal zeker spectaculair zijn, opmerkelijk en onverwacht. Er zullen dingen instaan die mensen misschien niet willen geloven", verklaart hij.

"Bij een autobiografie moet je diep gaan, met de billen bloot. Dat je denkt: 'dat kan niet waar zijn! Hij heeft het met die en die gedaan.'"

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_47055332
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:52 schreef lily het volgende:
Leuke foto van Ankie en dochter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een hoogzwangere Tori

[afbeelding]
met alweer die lelijke hond.....
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:15:32 #193
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47065490
Maximama

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:26:20 #194
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47065924
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef Turbomuis het volgende:
-knip-
Gerard Joling als vader.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_47069763
Tweede zoon voor Annette Barlo
Annette Barlo is bevallen van een zoon. Het gezonde kindje, dat ruim negen pond weegt, heeft de naam Guus gekregen, meldt het tv-programma Shownieuws donderdag. Het tweede kind van de actrice, die bekend werd door de familieserie Oppassen, kwam via een keizersnee ter wereld.

De 32-jarige Barlo heeft al een 3-jarige zoon, Sjoerd. De vader van de kinderen is haar partner, televisieproducent Frank Timmer.
pi_47070490
Vriendin Robert Schoemacher zwanger

AMSTERDAM - Cosmetisch arts Robert Schoemacher wordt weer vader. Zijn vriendin Claudia van Zweden, met wie hij nu anderhalf jaar een relatie heeft, is zes weken zwanger.
Voor Claudia is het haar eerste kindje. Robert heeft al een zoon, Moos, uit zijn huwelijk met Monique. Dat meldt Shownieuws.

vrijdag 9 maart 2007 @ 11:13:32 #197
145106 Lefkos
No kitty!
pi_47085067
Salma Hayek is echt zwanger, dus is geen roddel meer.

Salma's publicist, Ina Treciokas of ID PR gave Widdicombe the following statement:

"Businessman, Francois-Henri Pinault, and his fiancee, Salma Hayek, are happy to announce they are expecting the arrival of their first child."
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_47097178
Inderdaad.
Salma Hayek is zwanger! En verloofd!

Een van onze favoriete Latina Salma Hayek is zwanger, en ook nog eens verloofd. De 40-jarige actrice en haar Franse vriend Francois Pinault verwachten samen een kindje en stappen meteen maar in het huwelijksbootje. De woordvoerder van Hayek heeft het blijde nieuws bekendgemaakt. Zakenman Francois Henri-Pinault en zijn verloofde Salma Hayek, kondigen met blijdschap aan dat ze hun eerste kind verwachten.

pi_47168697
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef shiNinG_staR het volgende:

Aangepast overzicht

[afbeelding]

Zwanger:

• Pieter van den Hoogenband & vriendin
    Geruchten:

• Geen geruchten momenteel, kom maar op met die smeuïge roddels !
  • Maak er maar & vrouw van
    pi_47183999
    quote:
    "Linda Evangelista zwanger van tweede kind"
    door onze redactie
    AMSTERDAM - Linda Evangelista (41) en de steenrijke Peter Morton (60) verwachten naar verluidt een kindje. Het topmodel beviel vorig jaar oktober van zoontje Augustin James. De identiteit van de vader van het kleine ventje is door Linda tot nu toe angstvallig geheim heeft gehouden.

Linda heeft met Peter een goede partij aan de haak geslagen. Hij is de grondlegger van de Hard Rock Café-keten en mag zich inmiddels miljardair noemen.
    Uit de Telegraaf
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')