Ik ga vanmiddag als ik thuis ben dan ff VIP wordenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:37 schreef BlackRebel het volgende:
@Leonos: zodra je VIP bent mag je bij mij als CEO werken, de kwaliteit van Excelsior Recordings is alweer gedaald...
@Maniack: de salarissen verschillen per stad, maar Doe's komen meestal werken voor 1/3 van het salaris van een echte speler... dat zit meestal rond de 300/350... er is niet echt een plek om nieuw personeel te vinden, daarom wordt er ook overal zoveel gevraagd op de fora...
Welke stad zit je?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:06 schreef StupidByNature het volgende:
Whehehe, ik heb al zo lang basic illusionism en stage illusionisme. Pas gisteren kwam ik er achter dat je deck of cards kunt gebruiken om de mood van een ander hoger te maken... Daarmee kun je 2% per dag omhoog krikken. Je moet dan wel 4x per dag cardtricks doen. Wel handig in ieder geval.
domme vraag waarschijnlijk maar in de shops zie ik alleen maar onderdelen staan, waar vind ik de busjes?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
Beter is het om te wachten tot je een goede bus kunt kopen, vind ik.
Even je eigen aars naar de garage slepen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:42 schreef komrad het volgende:
[..]
domme vraag waarschijnlijk maar in de shops zie ik alleen maar onderdelen staan, waar vind ik de busjes?
Ik doe liever een club dan jaquote:Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef BlackRebel het volgende:
als je CEO wordt hoef je niets te doen... ik regel de zaken voor de studios liever zelf ivm het overzicht...
je kan altijd als je wil ceo van een club worden en die mag je wel actief beheren... dan moet ik proberen te ruilen met een andere inactieve CEO die op het ogenblik in een club zit, en die mag dan de studio gaan doen...
Ja, wij hadden na het einde van de tour en single / album verkoop redelijk wat geld. Daar hebben we inderdaad een deel van geinvesteerd en een bus van gekocht, met stage-equipment...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:18 schreef DeHovenier het volgende:Nee, dat is weer teveel van het goede
Wat wij hebben gedaan is flink sparen, gelijk een gemiddelde bus gekocht en nog wat stage-equipment erbij. Maar als jij voorlopig nog geen stage-equipement gaat kopen, dan kan je prima een busje kopen die weinig kan vervoeren. Vergeet ook niet repairkits te kopen voor als je busje stuk gaat
Ja, en dan betaal je een paar 100 000 bij, en dan heb je je grote tourbusquote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Leonos het volgende:
ooooo, je kan je tourbus inruilen
Dan is het helemaal geen probleem
En ik word CEO voor Stephen over 3 dagen, net geld overgemaakt naar mijn paypal account
Maar ik doe het eerst ff met RL spelers in Tallinn, doe ik daarna does... moet alleen nog weten hoe die dan aangenomen moeten wordenquote:mwa, volgens mij wel beter... maar rl-players zijn eigenlijk alleen supernuttig als ze ook echt in de stad zitten... ik doe het tegenwoordig alleen nog met Doe's, 3 doe's doen evenveel als een rl-player die echt in de stad is, en is dus ongeveer net zo duur...
Up the Irons, in Brussel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:12 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is je jamplace Tokus?
Hoe lang duurde het bij Brussel voor je does kon aannemen? Ik heb er in Tallinn nog geen gezienquote:
quote:ga gewoon ergens neuken![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:55 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
de keren dat ik dat met een irritante lach probeerde is mij dat nooit gelukt...
Uhm.. als je hoge star quality hebt is een foto van jou veel geld waard (of een foto van anderen met hoge SQ). Voor het maken van foto's heb je wel basic photography nodig... ik heb een fototoestel,maar de foto's mislukken omdat ik die skill niet hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:15 schreef StupidByNature het volgende:
He, kan iemand me wat uitleggen over het nemen van foto's?
Wanneer wordt je zelf gestalked?
Hoe zit dat met het krijgen van XP voor fotograveren?
etc. Alle info is welkom.
Vreemd, heb al een rolletje leeggeschoten met allemaal above average/pleasant foto's van 2 sterren. En ik weet shit van fotografie aangezien ik die skill niet heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhm.. als je hoge star quality hebt is een foto van jou veel geld waard (of een foto van anderen met hoge SQ). Voor het maken van foto's heb je wel basic photography nodig... ik heb een fototoestel,maar de foto's mislukken omdat ik die skill niet heb
Ik krijg steeds dat ik te snel beweeg ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:06 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Vreemd, heb al een rolletje leeggeschoten met allemaal above average/pleasant foto's van 2 sterren. En ik weet shit van fotografie aangezien ik die skill niet heb.
Alweerquote:Affected by: Cold
Komt door Elsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
En hoe kan je een foto maken? Ik wil dat ook eens doen
[..]
Alweer
En vanavond een concert...quote:Mood 19%
Health 53%
Star Quality 19%
He he he!quote:
quote:Status: Accepted
Tickets sold: 0
Ticket price: 1 ¤
Forum Opties | |
---|---|