Dat dacht ik al. Dan blijven alleen de achternamen staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als vragensteller mag je natuurlijk wel de precieze details opzoeken voor de vraag die je gaat stellen.
Overigens weet ik het antwoord niet...
Ook!quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:48 schreef SaskiaR het volgende:
oja... heb je ook A short history of nearly everything gelezen ofzo
of fossielen van dinosaurussen wel of niet door God begraven waren als test voor de mensen??
Je zit heel warm. Maar het ging niet speciaal om de T-Rex. Volgens mij heeft geen van beide heren deze overigens ontdekt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie er als eerste een volledig T-Rex skelet had gevonden?
Dat was mijn volgende gok geweest...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:01 schreef SaskiaR het volgende:
fossil war?
Ik keur het gewoon helemaal goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende gok geweest...
Dan ga ik maar voor Bone War
Beide heren waren in een strijd gewikkeld over wie de meeste nieuwe soorten dinosauriers kon vinden. Dit was in een tijd dat dinosauriers "hot" waren. Het werd een letterlijke strijd toen men elkaar begon te beschuldigen en saboteren. Er schijnt zelfs met stenen gegooid te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef SaskiaR het volgende:
Maar waar ging het nou precies om dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |