Wat vertellen die nummers?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef dj_ko het volgende:
Ey die heb ik ook
maaruh ontopic kan je me ook vertellen of er tekst staat op de sluiting? zo ja welke nrs?
zilvergehaltequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:04 schreef siepietheman het volgende:
[..]
En dat betekent?![]()
Maar wat vind je van m'n bod![]()
90 euro, ik hoop dat je de verkoper nog hebt kunnen zoenen, want ik wil namelijk wel altijd zoenen, als ik toch genaaid ben..quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef ThijsThijs het volgende:
Te koop:
Een zilveren ketting voor mannen, 50 cm lang:
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc339/th_15243_DSCN2712_123_339lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc412/th_15249_DSCN2713_123_412lo.JPG]afbeelding][/URL]
Bieden vanaf 20 euro, (nieuwprijs = 90 euro)
Welke? de mijne?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef ThijsThijs het volgende:
hm, dan klopt jouw verhaal niet
die kan je inschatten door de foto goed te bekijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:44 schreef Swetsenegger het volgende:
De lengte zegt natuurlijk he-le-maal niets.
Je kan pas wat zinnigs over de prijs zeggen als je van alle twee de colliers het gewicht weet.
Nee, daar kan je aan de hand van een foto ook geen ruk over zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:37 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
die kan je inschatten door de foto goed te bekijken.
zou helemaal grappig zijn, dan zou hij nog erger genaaid zijn dan ik in eerste instantie dachtquote:Op zondag 11 maart 2007 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, daar kan je aan de hand van een foto ook geen ruk over zeggen.
Zeer regelmatig zijn schakel bv hol.
Ehm, ik bedoelde dat zijn collier waarschijnlijk simpelweg zwaarder is dan die troep van jouquote:Op vrijdag 16 maart 2007 05:10 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
zou helemaal grappig zijn, dan zou hij nog erger genaaid zijn dan ik in eerste instantie dacht
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehm, ik bedoelde dat zijn collier waarschijnlijk simpelweg zwaarder is dan die troep van jou
Sjah, ach, gelukkig weet ík wel waar ik over praat, en weet ík wel wat een goede prijs is... De uitnodiging om mee te gaan naar de juwelier waar ik mijn zilver heb gehaald staat nogsteedsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehm, ik bedoelde dat zijn collier waarschijnlijk simpelweg zwaarder is dan die troep van jou
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
![]()
Ah joh, sommigen gaan nou eenmaal liever voor kwantiteit dan voor kwaliteit![]()
[afbeelding]
maakt niet uit hoorquote:At one point, his gold chains, rings, and bracelets were worth about $300,000.
Gelukkig heb ik 12 jaar bij een juwelier gewerkt dus ik denk dat ik ook wel een beetje weet waar ik over praat.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:10 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Sjah, ach, gelukkig weet ík wel waar ik over praat, en weet ík wel wat een goede prijs is... De uitnodiging om mee te gaan naar de juwelier waar ik mijn zilver heb gehaald staat nogsteeds![]()
Nogmaals, op basis van een foto van een collier wat over de prijs beweren is gewoon stupide. Je kan namelijk alleen op basis van gewicht wat over een zilverprijs zeggen... Maar als deskundige weet jij dat natuurlijk ook he.quote:[..]
maakt niet uit hoor![]()
Colliers? Het is er maar 1 hoor. En issie nou al 's verkocht?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is dus waarschijnlijk het gewicht lager als de colliers die TS aanbiedt he
what ever. Punt is dat er geen zinnig woord over de prijs te zeggen is zonder het gewicht te weten. Dus nee hij is nog niet verkocht, want iedereen wacht tot TS hem ff op een keukenweegschaaltje deponeerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:09 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Colliers? Het is er maar 1 hoor. En issie nou al 's verkocht?
quote:
Wat een mathematisch wonder ben jij dat je op een vage foto de breedte kan inschatten en op basis daarvan exact het gewicht weetquote:wil zeggen dat het een hoger zilvergehalte heeft dan de 925 van de TS, en als je weet dat de lengte van TS' ketting 50 cm is, kan je de breedte goed inschatten.
Inderdaadquote:Mijn ketting is 60 cm, en een vergelijkbare breedte.
Dit houdt in dat mijn ketting niet alleen een hoger zilver gehalte heeft, maar ook een hoger gewicht.
Ik denk dat een en ander meer voor jezelf opgaat mits je geen Will Hunting heet.quote:Je weet kennelijk niet waar je over praat, maar denkt dat je een geweldig gesprek voert, terwijl je jezelf meer en meer voor schut zet
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:01 schreef NielsTriple het volgende:
http://www.google.nl/search?q=935+1000+zilver&hl=nl&start=10&sa=N
als je het niet kan vinden, betekend dat niet dat het niet bestaat
[afbeelding]
dus of je lekkere cheap ass colliertje ook daadwerkelijk 935 is is maar zeer de vraagquote:Edelmetaal Waarborg Nederland B.V. door de Minister van Economische Zaken aangewezen als rechtspersoon bedoeld in art. 7., eerste lid, van de Waarborgweg 1986. Het hoofddoel van de Waarborgwet 1986 is, dat de consument wordt beschermd tegen bedrog m.b.t. de gehaltes van edelmetaal in sier- en gebruiksvoorwerpen.
Nee, ik heb besloten dat ik geen zin meer in je heb.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarnaast wordt de opmerking dat je van een foto geen flikker kan zeggen over het gewicht te moeilijk voor je begrijp ik?
Dat is meestal de reactie van mensen die met hun bek vol tanden staan. tip voor de volgende keer, als je nu na 2 reacties ziet dat je gesprekspartner er ruim meer verstand van heeft dan jijzelf... blijf dan wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:49 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik geen zin meer in je heb.
Ik heb toch gelijk![]()
Wat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:39 schreef HPoi het volgende:
edit
dan is het niet de bedoeling dat het daarna gewoon verder gaat
stoppen dus
En geheel toevallig ben jij die gesprekspartner... eigendunk? mwahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is meestal de reactie van mensen die met hun bek vol tanden staan. tip voor de volgende keer, als je nu na 2 reacties ziet dat je gesprekspartner er ruim meer verstand van heeft dan jijzelf... blijf dan weg.
Nou ik probeer goed onderbouwd uit te leggen waarom je op basis van een foto niets kan zeggen over de vraagprijs van de TS. Dat lijkt me nuttige informatie voor elke potentiele kandidaat niet waar?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Laat de TS nou gewoon die ketting verkopen en ga die stoerdoenerij houden via de PM's ofzo.
quote:En ik heb er geen verstand van?
Ik reageer alleen op tripleniels aantijgingen hoor. Het zal me aan mijn reet roesten of TS zijn collier te duur dan wel te goedkoop isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:03 schreef schvvmert het volgende:
Toch kan elke weldenkende potentiele koper dat zelf verzinnen en wie gaat voor 't bling gehalte moet dat zelf weten.
Hoe goed misschien ook bedoeld mijnheer Swetsenegger, u dramt nogal door.
In de post boven mij, citeer je ook iemand anders en ga je in mijn ogen te ver om je punt te maken in dit topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op tripleniels aantijgingen hoor. Het zal me aan mijn reet roesten of TS zijn collier te duur dan wel te goedkoop is
Nou dat is dan spijtig dat je dat vindquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In de post boven mij, citeer je ook iemand anders en ga je in mijn ogen te ver om je punt te maken in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |