Beterschapquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Dagje thuis, onder de wol...
Goedemorgen
Goedemorgen
Tuurlijk! ik stop me de hele dag vol met paracetamol die de strijd aangaan, dus komt goedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Beterschap. Can you still make it
?
Hahahaha, ahhhhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk! ik stop me de hele dag vol met paracetamol die de strijd aangaan, dus komt goed
Bleh, da's best bahquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Thanks
Gewoon, griep, hoesten, verhoging, hoofdpijn, verstopte neus...
Goedemorgen
Beterschapquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:15 schreef miss_sly het volgende:
I know, maar mijn andere plaatje is te groot en ik weet niet hoe ik het moet verkleinen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:15 schreef miss_sly het volgende:
I know, maar mijn andere plaatje is te groot en ik weet niet hoe ik het moet verkleinen
Kleiner als in aantal pixels of kleiner als in aantal bytes?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Hoi!
Ipv me uit te lachen, zouden jullie, als jullie het dan allemaal wel zo goed weten, me kunnen vertellen hoe ik het dan voor elkaar krijg mijn te grote, bewegende plaatje, kleiner te krijgen en wel bewegend te houden, zoals ook mijn kerstavatar
Bailey's dan maar?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm eik best wel... Aan de andere kant wil ik ook een beetje fatsoenlijk slapen straks.
Ff hier het icoon posten en ze helpen je vast zo verderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Hoi!
Ipv me uit te lachen, zouden jullie, als jullie het dan allemaal wel zo goed weten, me kunnen vertellen hoe ik het dan voor elkaar krijg mijn te grote, bewegende plaatje, kleiner te krijgen en wel bewegend te houden, zoals ook mijn kerstavatar
afgelopen week zijn de eerste 4 afleveringen uitgelekt, die zondag en volgende week pas op de Amerikaans TV komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:47 schreef livEliveD het volgende:
4Ik vind de serie die nu op tv is/was wel een erg goed seizoen. Ok, ik heb het deels gezien maar bleef wel elke keer kijken als ik langs kwam met zappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |