quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja verkouden zijn en dan alsnog meebleren bij concert van racoon is niet zo;n heeel slim plan
ja euh like superquote:
Klinkt gaafquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja euh like supereindelijk weer eens een normaal concert (lekker meebleren enzo)in de helling, gelukkig werd close your eyes ook gespeeld met de lichteffecten
lekker klein zaaltj en, helemaal vooraan
en voorlopig laatste optreden (vriende van amstel na) nu gaan ze druk bezig met een nieuw album,. ook leuk
er schijnen al enkele mooie stukken klaar te liggen maar dat moet nog verder uitgewerkt worden etc uiteraard maar ik kan me niet voorstellen dat het een slecht album wordtquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt gaaf. Ik vond de lichteffecten van hun show ook erg goed. Heel mooi gedaan en het zorgt voor een goede sfeer. Leuk dat in een klein zaaltje zat, dat heeft toch altijd wel wat vind ik
.
Ik ben erg benieuwd naar hun nieuwe album.
Meerderequote:Op donderdag 11 januari 2007 07:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk daar, heb je 1 peut of een heleboel?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef livEliveD het volgende:
Operdepop!!!!
Welkom in de Slowchat van WFL
Ikke vandaag op snelweg rijden. Vliegt er een witte balk van 1,5 meter door de lucht vol me voorruit inDikke barst (halve ruit ongeveer). Me rikketik naar de 300. Gelukkig ging ie niet helemaal door de ruit heen. Morgen wordt het gemaakt. Pffft, ook weer meegemaakt
![]()
Zo suf is ook niet lekker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:50 schreef Causa het volgende:
Alicey schreef:
[..]
m'n chemie voelt alsof ie flink overhoop ligt. Ben er stonedachtig van. Vanmorgen deed het ook zeer in m'n hoofd, maar nu geen nadeel meer van behalve dat het vreemd en onnatuurlijk voelt, en erg dr-ig.
Het maakt verders niet uit merk ik, ik ben evengoed zeer geinspireerd om te gaan koken voor het feestje zaterdag. ik heb al vier brouwsels toegezegd
jup, iedereen heeft weer net iets anders geleerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Allemaal voor iets specifieks of hoe gaat dat in zijn werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |