Mijn Wii aga staat op 23, na het fitnessen ging ie mijn leeftijd berekenen, er kwam eerst 36 te staan. Ik dacht WTF, de animatie ging nog door tadada 23! Evil Wii! Zulke geintjes deden ze ook bij Brain Trainingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef suus21 het volgende:
wat is jullie hoogste Wii age tot nu toe? Mijn 23...maar ik kom niet lager uit.
Die deelden ze uit op de E3quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef s0ul1991 het volgende:
OMFG waar heb je dat T-shirt weg![]()
Wil het ook
Bij mij kwam er laatst 20 te staan. Ik dacht dat het dan wel weer iets van 26 zou zijn of zo (het ging ook best lekker).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Mijn Wii aga staat op 23, na het fitnessen ging ie mijn leeftijd berekenen, er kwam eerst 36 te staan. Ik dacht WTF, de animatie ging nog door tadada 23! Evil Wii! Zulke geintjes deden ze ook bij Brain Training![]()
Nintendo is best coulant, dus ik zal niet weten waarom je ook maar 1 rekening zou kunnen krijgen. Gewoon vandaag nog opsturen of evt zelf wegbrengen, dan heb je hem ca binnen 2 weken (10 werkdagen) weer terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Neverstop het volgende:
Tot 8 januari bij de Bart Smit, mooi kut dus. En omruilen voor wat? Alsof daar nog een Wii te krijgen is.
Ik heb 'm nu even uit z'n "plekje" gehaald en los op de grond gezet kijken of het verdwijnt.
Bart Smit lult maar wat, je hebt gewoon garantie daar. Of je dat wilt is een tweede zeker als je net zo goed naar Nintendo kunt stappen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Neverstop het volgende:
Tot 8 januari bij de Bart Smit, mooi kut dus. En omruilen voor wat? Alsof daar nog een Wii te krijgen is.
Mijn gamecube had ook een gare chip waardoor het elke keer vastliep. Cube naar nintendo gestuurd met een briefje wat er aan de hand was, en zonder te betalen teruggekregen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef Neverstop het volgende:
Het lijkt aan m'n Wii te liggen in Zelda ontstaat het ook, op fora zeggen ze dat het aan de graphics chip ligt.
Ik ga Nintedo maar bellen denk ik, gvd hier heb ik echt geen zin in.
EDIT:
Net van de telefoon af: "ja hebben we nog nooit van gehoord ik denk dat je je Wii moet opsturen". Dus ik vraag of de reparatie gratis is: "als het onder de garantie valt wel". Dus ik wil nog vragen hoe en waar en wat ik dat op moet sturen maar toen lag de telefoon er al op.
Heeft iemand al ervaring met het terugsturen van spullen naar Nintendo? Wat een lekker begin van m'n weekend kutzooi.
Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk het welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Neverstop het volgende:
Kan ik 'm niet gewoon terugbrengen naar de Bart Smit dat zij 'm opsturen?
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mijn gamecube had ook een gare chip waardoor het elke keer vastliep. Cube naar nintendo gestuurd met een briefje wat er aan de hand was, en zonder te betalen teruggekregen.
Daar gaat m'n Zelda savegame danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk het wel
Je doet zaken met BS, niet met Nintendo. BS zorgt er dus maar voor dat het product weer heel terug komt. Bijkomend nadeel is wel dat het langer kan gaan duren omdat het via BS naar Nintendo gaat. De kosten zullen denk ik bij BS blijven, vandaar ook dat ze zeggen dat je maar een maand garantie hebt. Voor zover ik weet is dat in strijd met EU of NL wetgeving en dus ongeldig.
De kans is ook groot dat ze bij Nintendo je Wii niet eens bekijken, ding weggooien en je een nieuwe sturen. Dan kan het dus heel snel gaan. De onderzoekskosten/verzendkosten maken het voor Nintendo niet waard om het ding te onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |