ahh thnx ..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef __Saviour__ het volgende:
http://money.cnn.com/quote/quote.html?pg=qu&sid=6137&symb=NTDOY&time=1yr&uf=0
na 5x kijken had ik ook door dat ik de dikke straps hadquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Neverstop het volgende:
Heb vandaag m'n nieuwe straps binnen gekregen, na 2 of 3 weken ofzo.
Blijkt alleen dat ik al dikkere straps had. Ben nu wel benieuwd hoe dun ze hiervoor waren. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik nog de oude straps had.
Maar toch flink in waarde gestegen sinds begin vorig jaar. Als je nou toen eens 1000 aandeeltjes gekocht had, zou je nu een leuke winst hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh thnx ..
1 aandeel is slechts $30
ze hebben wel een drop van ~32 -> ~29 gehad tussen 7 en 9 januari
De oude straps waren grijs en niet witquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Neverstop het volgende:
Heb vandaag m'n nieuwe straps binnen gekregen, na 2 of 3 weken ofzo.
Blijkt alleen dat ik al dikkere straps had. Ben nu wel benieuwd hoe dun ze hiervoor waren. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik nog de oude straps had.
jammer van die wii motequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hij is wel wat te groot![]()
Remember, this technique will only work at your opponent’s residence.quote:
waar heb je die shirts weg johquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het zou mooier zijn geweest als de wii-mote verticaal stondquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zo te zien doen er aardig wat helden mee:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Tweek het volgende:
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: 3388 6022 4020 0341
Overigens marvel is best een leuk spel, als je een beetje wat weet van de stripverhalen is het best vermakelijk. Controls zijn redelijk simpel, je kan gewoon buttonbashen als je wil, maar ook met de remote werken. Camera bestuur je door de nunchuck te kantelen, best leuk gedaan. Heb er nu zo'n 15 uur opzitten, wordt nog zo'n 20-25. Dan heb je nog 27 aparte missies te doen, veel te unlocken en vinden en nog multiplay. Komt vast nog wel in de budget bakken en dan is het zeker een aanrader.
Ik heb deze game een week na de Wii Launch gekocht en als je van Marvel houdt is het zeker een leuke game. De controls werken ook nog eens redelijk mee dus het is plezierig om te spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Tweek het volgende:
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: 3388 6022 4020 0341
Overigens marvel is best een leuk spel, als je een beetje wat weet van de stripverhalen is het best vermakelijk. Controls zijn redelijk simpel, je kan gewoon buttonbashen als je wil, maar ook met de remote werken. Camera bestuur je door de nunchuck te kantelen, best leuk gedaan. Heb er nu zo'n 15 uur opzitten, wordt nog zo'n 20-25. Dan heb je nog 27 aparte missies te doen, veel te unlocken en vinden en nog multiplay. Komt vast nog wel in de budget bakken en dan is het zeker een aanrader.
je hoorde idd mensen dat roepen, maar net als de wii wordt ook zelda steeds beter verkrijgbaar..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Webby het volgende:
Ik hoorde zoveel mensen roepen dat Zelda nergens te krijgen is? Ik zag er in Hilversum in elke winkel stapels liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |