In Japan heet de spellenreeks niet Wario Ware, maar Made in Wario.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
uit de top100 van japan:
"070. Made in Wario (Wii) - 196.766"
Made in Wario? is dat gewoon andere titel dan smooth moves ofzo?
Let je even goed op welkequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:31 schreef Chanty87 het volgende:
Nou hèhè, m'n pa gaat vanmiddag een draaloze router halen, kan ik ook online
Wel beetje gek jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef DinoPK het volgende:
Wario maar geruild voor Red Steel. Financieel gezien niet heel handig (red steel is 2e hands redelijk goedkoop te vinden) maar goed. Ben benieuwd, spel krijgt zulke gigantische mixed reviews maar toch lijkt het mij geinig. Voor de rest is er echt niets de moeite waard zeg.. laatste keer dat ik een early adopter ben met een console (normaal spring ik veel later in, laatste console welke ik gelijk heb gekocht bij release was de saturn). Lijk wel gek trouwens, heb sports en zelda eigenlijk nog amper kunnen spelen, maar daar kom ik zeker nog wel aan toe.
De Netgear WPN824 van UPC wordt het. Had nog even op de officiële Wii site gekeken wat de benodigdheden zijn, en tot dusver heb ik niet iets kunnen vinden waardoor het niet zou kunnen werken, dus dat zit wel goed denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Let je even goed op welkeKwam er achter dat ook m'n 3Com Officeconnect niet wilde werken
Nou had ik al een dongle dus ik ben er niet echt ingedoken maar toch.
We hadden natuurlijk ook zelf kunnen zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef Nollem het volgende:
hoopt mee
Al maken ze een Jedi Academy Port.. dan ben ik al gelukkig
Beide spellen lijken mij echt zwaar relax. Ik ben vooral benieuwd naar Trauma Centerquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel beetje gek ja. Zelda en Sports kun je rustig een maand lang gamen (wel meer), en tegen die tijd komen als het goed is Metroid Prime 3 en Trauma Center uit.
sinds wanneer is Q4 2007 over 1 maand.. MP3 duurt nog wel even hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel beetje gek ja. Zelda en Sports kun je rustig een maand lang gamen (wel meer), en tegen die tijd komen als het goed is Metroid Prime 3 en Trauma Center uit.
Is idd anders. Powerknopje is rond bij mij, en die knoppen moeten 1 en 2 zijn. Hij lijkt ook wel uitgerekt. Zal er wel heel slecht in geplakt zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
valt me nu trouwens op, die Wiimote in dat plaatje (2 posts omhoog) is dat een andere versie?
powerknop is iets anders en er staat a en b op de kleinere knoppen..
Nee het is een oude concept versie. De speaker is er ook pas later ingebouwd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef Brentmeister het volgende:
Is idd anders. Powerknopje is rond bij mij, en die knoppen moeten 1 en 2 zijn. Hij lijkt ook wel uitgerekt. Zal er wel heel slecht in geplakt zijn
De speaker mist ook iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is een oude concept versie. De speaker is er ook pas later ingebouwd.
Mij ook niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn al die hype om een mini game spel... wario lijkt mij echt geen donder aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |