Ben aan het downloaden, bedankt!quote:
Ik kom niet verder dan het scherm van megaupload, ben een totale idioot als het om dit soort dingen gaat. Wat moet ik aan klikken?quote:
3 letterige code rechts boven intikkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan het scherm van megaupload, ben een totale idioot als het om dit soort dingen gaat. Wat moet ik aan klikken?
90 dagen, na geen download te hebben gedaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef F04 het volgende:
Tot hoelang blijven die megaupload dingen geldig?
de stream2 van vandaag? Misschien waren er op het moment te veel mensen bezig met downloaden? ik heb hem nu net binnen iig.. waarvoor dank!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 letterige code rechts boven intikken
maar bij stream 2 krijg ik: De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
Ik haal daar anders meestal wel een wat snellere download dan die miezerige 40 kb/sec waar ik nu bij de klote megaupload op zitquote:
Was dat nou de nieuwe lading, of lezen ze die van gisteren nog een keer voor?quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
Kaarten op Donderdag
Filmpje kaarten voor Huub & Sylvia deel2 stream1
Filmpje kaarten voor Huub & Sylvia deel2 stream2
hmm ok, jammer dat de binnenkomst er niet opstaat, maar je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef Mr_Baus het volgende:
nieuwe lading
Alles volgens de regels gedaan en nu geeft mijn pc deze melding:quote:
ja het ging mij ook om de binnenkomstquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
hmm ok, jammer dat de binnenkomst er niet opstaat, maar je kan niet alles hebben he
Bij alle 2 ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Alles volgens de regels gedaan en nu geeft mijn pc deze melding:
"Bronfilter voor dit bestand kan niet worden geladen"![]()
De eerste heb ik live gezien op de streams, die heb ik niet geprobeerd. De tweede heb ik niet gezien...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij alle 2 ?
En de vorige werkten wel ?
Vreemd, het zijn precies dezelfde gegevens als de live streams, inc. gebruikte codecs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:08 schreef kissa het volgende:
[..]
De eerste heb ik live gezien op de streams, die heb ik niet geprobeerd. De tweede heb ik niet gezien...
Wat is een bronfilter??
Edit: bij het eerste filmpje krijg ik dezelfde meldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |